Ik dacht dat je Soury bedoeldequote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Soury bedoelde
#TT
Hoe ging dat ook alweer toen jij muziekles had op school?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo de importantie en invloed van een dirigent begrepen...
De noten staan op papier.. wat doet hij vooral? Tempo? Volume?
De helft kijkt niet eens naar hem ...
< Geeft toe.. een leek op dat gebied.
Ja die regen mag van mij ook wel weer gauw verdwijnen of in de avond vallenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier regen en chocorum...
Heb wel zin in Zon en Coctails
Ik geloof ook wel dat ze iets toevoegen... Moet haast wel.. met al die ophefquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe ging dat ook alweer toen jij muziekles had op school?![]()
Laat ik het zo zeggen: er zijn maar weinig conservatoriumstudenten die het in zich hebben om dirigent te worden.
Kan je lang wachten. Ik had de lapo niet in de gatenquote:
Vroeg me dat ook altijd af 🤔 vaak lijken die dirigenten wel van die controlfreaks met een vleugje grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo de importantie en invloed van een dirigent begrepen...
De noten staan op papier.. wat doet hij vooral? Tempo? Volume?
De helft kijkt niet eens naar hem ...
< Geeft toe.. een leek op dat gebied.
Dacht ik al. Maar ik vind het ook geen slechte keuze om geen kinderen te willen neerzetten in deze wereldquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je lang wachten. Ik had de lapo niet in de gaten
En altijd achter die onschuldige violistes aan zittenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vroeg me dat ook altijd af 🤔 vaak lijken die dirigenten wel van die controlfreaks met een vleugje grootheidswaanzin
Ik denk dat we mazzel hebben gehad als kind. De wereld is fucked upquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dacht ik al. Maar ik vind het ook geen slechte keuze om geen kinderen te willen neerzetten in deze wereld
Op zich ook wel weer begrijpelijk...weten ook wel dat ze bij de cellistes geen kans maken, die zijn wat groters tussen de benen gewendquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En altijd achter die onschuldige violistes aan zitten
En als ze achter de trompetters aan zitten... dan weet je ook weer genoegquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich ook wel weer begrijpelijk...weten ook wel dat ze bij de cellistes geen kans maken, die zijn wat groters tussen de benen gewend
Ja. De jaren ‘70/‘80 waren niet zo slecht voor een kind.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat we mazzel hebben gehad als kind. De wereld is fucked up
Eens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De jaren ‘70/‘80 waren niet zo slecht voor een kind.
Nee maar ik maak me ook geen zorgen meer. Als alles naar de klote is ben ik er niet meerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De jaren ‘70/‘80 waren niet zo slecht voor een kind.
Er is ook geen ruimte voor nog een "blaaskaak " in de relatiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En als ze achter de trompetters aan zitten... dan weet je ook weer genoeg
Alonso blijft alleen achterquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah.. de hele club vertrekt nu in een treintje... dat moeten ze ook verbieden.
Met wat flink slagwerk dirigeer je dat wel in submissie.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er is ook geen ruimte voor nog een "blaaskaak " in de relatie
Hmmm..true that..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met wat flink slagwerk dirigeer je dat wel in submissie.
Je hebt er meer verstand van dan je wil toegevenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met wat flink slagwerk dirigeer je dat wel in submissie.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt er meer verstand van dan je wil toegeven
was niet verkeerd voor het eerste echte rondjequote:
Ja maar die HAM ben ik ook zat,.... ik eet gewoon geen ham meer doordat ik het woord niet meer wil zienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
was niet verkeerd voor het eerste echte rondje
Snap het sentiment welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar die HAM ben ik ook zat,.... ik eet gewoon geen ham meer doordat ik het woord niet meer wil zien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar die HAM ben ik ook zat,.... ik eet gewoon geen ham meer doordat ik het woord niet meer wil zien![]()
[ afbeelding ]
preciesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaat ook nergens over ... 0,077 seconden..
Zet verstappen maar eens in de auto van Bottas....quote:
Tuurljk wel.. zodra je het anders schrijft , smaakt het plots primaquote:
I am stupidquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
It is I LeClerc heeft een blaar op zijn kont.
Ja johquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet verstappen maar eens in de auto van Bottas....
Ik denk dat hij rondjes om Hamilton heen rijd
Geen idee, maar het zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja johklopt het nou eigenlijk dat Hamilton in zn nieuwe contract bij Mercedes een clausule had waarin stond dat Max nooit bij Mercedes mag komen zolang hij(Hamilton) er zit? 🤔
Start hij achteraan dus?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bottas
ALWEER een nieuwe motoronderdeel
Moest echt ff lachen door dit zinnetjequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
It is I LeClerc heeft een blaar op zijn kont.
5 plekken gridstrafquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Start hij achteraan dus?
Ok, was een tijdje terug zo'n gerucht..zal er zo wel ff op Googlen als ik wat minder lui benquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou me niets verbazen.
Tenzij je het officiële contract vind, laat maar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, was een tijdje terug zo'n gerucht..zal er zo wel ff op Googlen als ik wat minder lui ben
dat hebben ze inderdaad geroepenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, was een tijdje terug zo'n gerucht..zal er zo wel ff op Googlen als ik wat minder lui ben
GMTAquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hebben ze inderdaad geroepen
maar aangezien we noooooit zo'n contract gaan zien
weten we het noooooiiiittttt
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij je het officiële contract vind, laat maar.
Mooi, kan ik gewoon lui blijvenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hebben ze inderdaad geroepen
maar aangezien we noooooit zo'n contract gaan zien
weten we het noooooiiiittttt
eigenlijk moeten ze ook eens gaan kijken naar dat soort dingenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze willen gewoon niet dat Bottas voor Lewis eindigt weer... dus geven ze hem steeds nieuwe onderdelen
Nou nou greatquote:
Ik ben meer voor minder regels....quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk moeten ze ook eens gaan kijken naar dat soort dingen
Alsof dat nodig is. Bottas wordt al jaren zoek gereden door Hamilton.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze willen gewoon niet dat Bottas voor Lewis eindigt weer... dus geven ze hem steeds nieuwe onderdelen
Sure...gaan ze vast doen ooit ..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk moeten ze ook eens gaan kijken naar dat soort dingen
meer voor minderquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben meer voor minder regels....
Jawohl!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer voor minder
hmmm
die moet je eens aan Mercedes doorgeven
die houden nogal van regeltjes
en dan vooral regels voor anderenquote:
Pfff jaren..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is. Bottas wordt al jaren zoek gereden door Hamilton.
Hallo, het zijn Duitsers!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan vooral regels voor anderen
of zoals de pitregels
Wassquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hallo, het zijn Duitsers!
Zo goed als je laatste vrije trainingquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff jaren..
Je bent zo goed als je laatste race
quote:
das pech tijd wegquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vettel heeft het gas ook gevonden.
Edit: En weer kwijt.
Klinkt..interessant..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verstappen purple sector 1
Gaaf! De beelden worden echts steeds vetter... en dan ook nog eens livequote:
Schitterend iddquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf! De beelden worden echts steeds vetter... en dan ook nog eens live
Wil heel graag iets racistisch hierop zeggen...maar moet me inhoudenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
HAM nu ook nieuwe banden.... na-aper
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wil heel graag iets racistisch hierop zeggen...maar moet me inhouden![]()
Is dat nieuw? Geloof niet dat ik het eerder gezien heb.quote:
Ja hoor Alonso heeft er ook al mee geredenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Geloof niet dat ik het eerder gezien heb.
1 a 2 races nu al geloof ik. Dus ja, redelijk nieuw.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Tsjaaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En nu Bottas....
Het is gewoon die auto die niet deugd...
Paar races al.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
MAX in een Mercedesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon per race allemaal van Merk wisselen.
al een race of 6 en niet elke keerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Daar schiet je lekker wat mee op als de Red Bull volgend jaar sneller isquote:
1.33 was 2019quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok, het is training... maar Een seconde per rondje... is zwaar f#cked up!
Als je per race doorwisselt van merk en coureur... krijg je op het einde duss echt het resultaat van de Beste coureur en het beste Merkquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Daar schiet je lekker wat mee op als de Red Bull volgend jaar sneller is
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je per race doorwisselt van merk en coureur... krijg je op het einde duss echt het resultaat van de Beste coureur en het beste Merk
Ja hè... Ik ga het ff patenterenquote:
Max in een Haasquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hè... Ik ga het ff patenterenen doorbellen... Ketjinggg
En daarna dan? Alle coureurs voortaan alleen nog maar in het beste (en dus maar 1) merk laten rijden? 🤔quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je per race doorwisselt van merk en coureur... krijg je op het einde duss echt het resultaat van de Beste coureur en het beste Merk
Ja lach maar, maar ook een andersom hè... rookies in een Mercedes... dat kan vuurwerk gevenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max in een Haas
en Hami in een Haas![]()
Daarna.. niets. Gewoon blijven door wisselen dan zorgt statistiek voor de rest.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En daarna dan? Alle coureurs voortaan alleen nog maar in het beste (en dus maar 1) merk laten rijden? 🤔
Mazepin in een Mercquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ook een andersom hè... rookies in een Mercedes... dat kan vuurwerk geven
Ik zal ook wel weer te ingewikkeld nadenken 🤔quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarna.. niets. Gewoon blijven door wisselen dan zorgt statistiek voor de rest.
daar ben je vrouw voorquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zal ook wel weer te ingewikkeld nadenken 🤔
Dat denk ik jaquote:
Daarom zijn we ook zo lekker "ondoorgrondelijk"quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
die neiging hebben we nog wel eens ja
jepquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook zo lekker "ondoorgrondelijk"
Beetje first person shooter ideequote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje first person shooter idee![]()
En vice versaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
die mannen snappen er vaak geen bal van
ja die weten soms niet welk koppie ze moeten gebruikenquote:
Kost ook weer 20 euro?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:32 schreef engine het volgende:
Rico kan zo de politiek in![]()
Weigh ins + staredown. Ook weinig spannend.
Dit soort helmcams vind ik ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en het geeft een veel beter beeld van hoe hard het nu echt gaat en wat ze zien
Jup 20 euro weer.quote:
die passen niet op de helm van Coureursquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit soort helmcams vind ik ook wel wat hebbenhttps://mobile.twitter.co(...)/1116359069877534723
Ja, ik ben echt idolaat van het DSIquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die passen niet op de helm van Coureurs
of zijn de mannen in die pakjes leuker??
Dat denk ik ook en ook met Norris.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:28 schreef aloa het volgende:
Ik denk dat Max het volgend jaar nog moeilijker gaat krijgen nu Russel bij Mercedes zit.
Chuck Norris is the best!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en ook met Norris.
Dus hopen dat hij dit jaar Wereldkampioen gaat wordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en ook met Norris.
Zou er niet ergens een linkje komenquote:
Ik hoop het, had ook goede hoop . Maar met de snelheid die Mercedes nu heeft begin ik te twijfelen. Ik ben wel blij dat Newey terug is.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dus hopen dat hij dit jaar Wereldkampioen gaat worden![]()
Zou uniek zijn
Daar zou ik niet op gokken als je het graag wil zien. Vorige keren was Glory er erg goed in om dat soort links tegen te houden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zou er niet ergens een linkje komen
Gaat spannend worden idd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik hoop het, had ook goede hoop . Maar met de snelheid die Mercedes nu heeft begin ik te twijfelen. Ik ben wel blij dat Newey terug is.
Ja bij Ocon vind dat super vet.quote:
Bij Badr Hari was die link er toch ook ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op gokken als je het graag wil zien. Vorige keren was Glory er erg goed in om dat soort links tegen te houden.
Vroegâh kwam het gewoon op Spike, keek het toen ook wel altijd eigenlijk, maar ga er nu echt geen 20 euro voor neerleggenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zou er niet ergens een linkje komen
Die is sowieso linkquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij Badr Hari was die link er toch ook ?
Tot ie zn enkel breekt of nokkie gaat jaquote:
Zomaar ineensquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tot ie zn enkel breekt of nokkie gaat ja
Ik zou het graag willen zien. Maar 20 euro is wel veel. Waarom doen ze het achter een betaalmuur?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vroegâh kwam het gewoon op Spike, keek het toen ook wel altijd eigenlijk, maar ga er nu echt geen 20 euro voor neerleggen
Dat kan zijn. Misschien heb je gelukquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij Badr Hari was die link er toch ook ?
Omdat money makes the world go roundquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen zien. Maar 20 euro is wel veel. Waarom doen ze het achter een betaalmuur?
Geld, alles draait om geld.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat money makes the world go round
Exactemundoquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Geld, alles draait om geld.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie gaat er winnen ?
Saddik of Verhoeven.
Ik denk Rico
Bij Saddik is het gewoon erg afwachten hoe sterk hij nu eigenlijk is. Van Rico weet je gewoon dat hij in top vorm is. Als Saddik dat ook is kan het wel spannend worden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie gaat er winnen ?
Saddik of Verhoeven.
Ik denk Rico
Serie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat de nieuwe Dune een kans geven.
Ik ken die Saddik eigenlijk helemaal niet, heb nooit een gevecht van/met hem gezien iig, maar is ie een beetje sterk? Of net als Badr meer woorden dan daden? Verder ben ik 50/50 over wie gaat winnen, 1 goeie (lever)trap of mep van 1 van die 2, en het is over en uit dan 🤔quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Saddik is het gewoon erg afwachten hoe sterk hij nu eigenlijk is. Van Rico weet je gewoon dat hij in top vorm is. Als Saddik dat ook is kan het wel spannend worden.
Maar ik denk ook dat Rico wint
ik twijfel nog of ik hem wil downloadenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat de nieuwe Dune een kans geven.
Downloaden?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik hem wil downloaden
Vond het origineel niet echt wat aan eigenlijk, maar had kennissen die half idolaat ervan warenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Film
Dune (2021) - IMDb
Ze stonden een paar jaar geleden ook tegenover elkaar voor de wereldtitel. Saddik was in het begin erg sterk toen en sloeg Rico ook een keer neer. Ze kunnen allebei wel incasseren ook.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ken die Saddik eigenlijk helemaal niet, heb nooit een gevecht van/met hem gezien iig, maar is ie een beetje sterk? Of net als Badr meer woorden dan daden? Verder ben ik 50/50 over wie gaat winnen, 1 goeie (lever)trap of mep van 1 van die 2, en het is over en uit dan 🤔
Vandaar mijn "kans" geven.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond het origineel niet echt wat aan eigenlijk, maar had kennissen die half idolaat ervan waren
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaar mijn "kans" geven.
Ik wilde iets soortgelijks mompelenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Downloaden?
Bestaat dat nog?
< Klikt hem gewoon aan
Suziquote:
Actie, humor, sex , SF?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Film
Dune (2021) - IMDb
Ik heb werkelijk geen idee, SF dat wel ja... ik verwacht een hoop zand ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Actie, humor, sex , SF?
Je kunt ook even klikkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Actie, humor, sex , SF?
Was dat niet film 1?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb het boek gelezen. Vond het niet heel spannend.
En futuristische buggies misschienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, SF dat wel ja... ik verwacht een hoop zand ook
dune buggiesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En futuristische buggies misschien
ja ik vond hem tegenvallen, maar dat komt omdat ik vooral die hoofdacteur verschrikkelijk vondquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Heeft iemand ervaring met de serie You op netflix?
Ik heb het eerste boek (Dune) gelezen. De films ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat niet film 1?
Of is dat hetzelfde boek?
Heb alleen seizoen 1 gekeken toen ie net uitkwam, vond het prima te kijken, maar om 1 of andere reden kwam ik niet in seizoen 2, was maar tot aflevering 2 ofzo gekomen .quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Heeft iemand ervaring met de serie You op netflix?
Zijn beste rol vond ik die in Game of Thronesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens mij zie ik Aquaman in de hoofdrol... grappig.. in de woestijn
Ik zoek een goede Spannende serie maar kan niets vinden nog buiten You.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik vond hem tegenvallen, maar dat komt omdat ik vooral die hoofdacteur verschrikkelijk vond
Heb je The Punisher gezien? Is al wel van een paar jaar terug dus misschien heb je die allang gezienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik zoek een goede Spannende serie maar kan niets vinden nog buiten You.
die is echt goed ja!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je The Punisher gezien? Is al wel van een paar jaar terug dus misschien heb je die allang gezienzal iig nog even verder nadenken
die is al best oud tochquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je The Punisher gezien? Is al wel van een paar jaar terug dus misschien heb je die allang gezienzal iig nog even verder nadenken
Is dat op basis van de film?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgende maand in elk geval Undercover 3![]()
* Pearlbitch vindt het nog altijd jammer dat Anna Drijver eruit is.
Zo nogal!!! 1 van de beste series ooit imoquote:
Ja, is gebaseerd op dezelfde comic, maar de film valt wat mij betreft echt in het niet vergeleken met die seriequote:
Volgens mij vond ik de film best aardig, dus wil de serie wel proberenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, is gebaseerd op dezelfde comic, maar de film valt wat mij betreft echt in het niet vergeleken met die serie
Zijn er 3 van, maar 1 was veruit de bestequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:27 schreef suzi1 het volgende:
john wick was volgens mij ook goed! zie nu dat dl2 er ook opstaat
Ging die serie ook kijken vanwege die film, en was echt zwaar onder de indruk ervan, veel rauwer , en echt hardcore actiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik de film best aardig, dus wil de serie wel proberen
Kaartje erbij steken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:29 schreef suzi1 het volgende:
ik moet me geheugen echt uit gaan breiden!
Ik heb 'm opgeschrevenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ging die serie ook kijken vanwege die film, en was echt zwaar onder de indruk ervan, veel rauwer , en echt hardcore actie![]()
quote:
Ik denk dat de film nu wat belegen over komtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:30 schreef suzi1 het volgende:
ik heb de film nooit gezien, alleen de serie
2 was echt bagger..3 was weer ok, en 1 was dan idd wel het beste...maar als ik moet kiezen tussen John Wick, The Equalizer of The Accountant, komt John Wick op de 3e plaats welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er 3 van, maar 1 was veruit de beste
Die gooien bij mij alle 3 hoge ogenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
2 was echt bagger..3 was weer ok, en 1 was dan idd wel het beste...maar als ik moet kiezen tussen John Wick, The Equalizer of The Accountant, komt John Wick op de 3e plaats wel
Ja was echt aangenaam verrast door The Accountant en helemaal door Ben Affleckquote:
Nee ik dus ook niet! Alhoewel ik hem in The Town ook best goed vondquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:36 schreef suzi1 het volgende:
nou idd! van ben heb ik normaal niet zo'n hoge pet
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is chufi bondscoach?quote:
Luke Cage en The end of the fucking world ook al gezien? 🤔quote:
Daar zijn er meer van dan 17 miljoenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In dit geval is het een Brit
Die vond ik geweldigquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Luke Cage en The end of the fucking world ook al gezien? 🤔
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:53 schreef suzi1 het volgende:
ik ga evenmet @:greysbones en @:schakeltopia + @:engine
Gaan we jointje doorgeven?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:53 schreef suzi1 het volgende:
ik ga evenmet @:greysbones en @:schakeltopia + @:engine
Hey Bos. Nog op vakantie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In dit geval is het een Brit
Jonko op het balkon geklaptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jonko op het balkon geklapt![]()
![]()
Ik heb wel een balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
En weet niet of je van Scandinavische series houdt, maar vond de Deense serie "Afdeling Q" of zoiets ook echt heel goed.quote:
Geen bon gepakt en geen ton gepaktquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jonko op het balkon geklapt![]()
![]()
Vind het wel echt een geniaal nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Lekker nog even genieten. Is het mooi?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen nog de hele dag in Kroatië. Zondag vertrekken we om te overnachten in Duitsland, maandag weer terug richting huis
Wat je niet hebt kun je ook niet missenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ton is wel jammer dan toch>
Komen schakel en ik wel uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die mag alleen jij vasthouden en mss schal
echt welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind het wel echt een geniaal nummer![]()
hahaha
Somaliërs ???quote:
adembenemend prachtig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker nog even genieten. Is het mooi?
Ik kijk wel Masked singers maar even geen puf om te Fokken en te kijkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker nog even genieten. Is het mooi?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kijk wel maar even geen puf om te Fokken en te kijken
Dat is het belangrijkste dat je geniet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
adembenemend prachtig.![]()
Okee, ik heb nog niet heel veel van de wereld gezien, dus dan is alles buiten NL wel mooi, maar ik geniet volop deze week
Snap ik Chanel denk jij maar aan jezelf. Komt een andere keer wel weerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kijk wel Masked singers maar even geen puf om te Fokken en te kijken
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kijk wel Masked singers maar even geen puf om te Fokken en te kijken
quote:
Raw!quote:
Elke generatie heeft wel weer wat tochquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Briljant nummer blijft het.
The 80íes waren geniaal.
Nee , ga ik even beide opzoeken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Luke Cage en The end of the fucking world ook al gezien? 🤔
Waarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Elke generatie heeft wel weer wat toch
Ik vind de jaren 70 toch wel beter.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar
Maar de 80ties.. was toch echt wel vernieuwend en divers.
Man man serieus?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm ik zit ff mee te denken.. noem eens wat uit de 70ties... uit die categorie?
Meat Loaf paradice by the dashboard livequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm ik zit ff mee te denken.. noem eens wat uit de 70ties... uit die categorie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |