Die is sowieso linkquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij Badr Hari was die link er toch ook ?
Tot ie zn enkel breekt of nokkie gaat jaquote:
Zomaar ineensquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tot ie zn enkel breekt of nokkie gaat ja
Ik zou het graag willen zien. Maar 20 euro is wel veel. Waarom doen ze het achter een betaalmuur?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vroegâh kwam het gewoon op Spike, keek het toen ook wel altijd eigenlijk, maar ga er nu echt geen 20 euro voor neerleggen
Dat kan zijn. Misschien heb je gelukquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij Badr Hari was die link er toch ook ?
Omdat money makes the world go roundquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen zien. Maar 20 euro is wel veel. Waarom doen ze het achter een betaalmuur?
Geld, alles draait om geld.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat money makes the world go round
Exactemundoquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Geld, alles draait om geld.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie gaat er winnen ?
Saddik of Verhoeven.
Ik denk Rico
Bij Saddik is het gewoon erg afwachten hoe sterk hij nu eigenlijk is. Van Rico weet je gewoon dat hij in top vorm is. Als Saddik dat ook is kan het wel spannend worden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie gaat er winnen ?
Saddik of Verhoeven.
Ik denk Rico
Serie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat de nieuwe Dune een kans geven.
Ik ken die Saddik eigenlijk helemaal niet, heb nooit een gevecht van/met hem gezien iig, maar is ie een beetje sterk? Of net als Badr meer woorden dan daden? Verder ben ik 50/50 over wie gaat winnen, 1 goeie (lever)trap of mep van 1 van die 2, en het is over en uit dan 🤔quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Saddik is het gewoon erg afwachten hoe sterk hij nu eigenlijk is. Van Rico weet je gewoon dat hij in top vorm is. Als Saddik dat ook is kan het wel spannend worden.
Maar ik denk ook dat Rico wint
ik twijfel nog of ik hem wil downloadenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat de nieuwe Dune een kans geven.
Downloaden?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik hem wil downloaden
Vond het origineel niet echt wat aan eigenlijk, maar had kennissen die half idolaat ervan warenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Film
Dune (2021) - IMDb
Ze stonden een paar jaar geleden ook tegenover elkaar voor de wereldtitel. Saddik was in het begin erg sterk toen en sloeg Rico ook een keer neer. Ze kunnen allebei wel incasseren ook.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ken die Saddik eigenlijk helemaal niet, heb nooit een gevecht van/met hem gezien iig, maar is ie een beetje sterk? Of net als Badr meer woorden dan daden? Verder ben ik 50/50 over wie gaat winnen, 1 goeie (lever)trap of mep van 1 van die 2, en het is over en uit dan 🤔
Vandaar mijn "kans" geven.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond het origineel niet echt wat aan eigenlijk, maar had kennissen die half idolaat ervan waren
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaar mijn "kans" geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |