Beetje first person shooter ideequote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje first person shooter idee![]()
En vice versaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
die mannen snappen er vaak geen bal van
ja die weten soms niet welk koppie ze moeten gebruikenquote:
Kost ook weer 20 euro?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:32 schreef engine het volgende:
Rico kan zo de politiek in![]()
Weigh ins + staredown. Ook weinig spannend.
Dit soort helmcams vind ik ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en het geeft een veel beter beeld van hoe hard het nu echt gaat en wat ze zien
Jup 20 euro weer.quote:
die passen niet op de helm van Coureursquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit soort helmcams vind ik ook wel wat hebbenhttps://mobile.twitter.co(...)/1116359069877534723
Ja, ik ben echt idolaat van het DSIquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die passen niet op de helm van Coureurs
of zijn de mannen in die pakjes leuker??
Dat denk ik ook en ook met Norris.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:28 schreef aloa het volgende:
Ik denk dat Max het volgend jaar nog moeilijker gaat krijgen nu Russel bij Mercedes zit.
Chuck Norris is the best!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en ook met Norris.
Dus hopen dat hij dit jaar Wereldkampioen gaat wordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en ook met Norris.
Zou er niet ergens een linkje komenquote:
Ik hoop het, had ook goede hoop . Maar met de snelheid die Mercedes nu heeft begin ik te twijfelen. Ik ben wel blij dat Newey terug is.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dus hopen dat hij dit jaar Wereldkampioen gaat worden![]()
Zou uniek zijn
Daar zou ik niet op gokken als je het graag wil zien. Vorige keren was Glory er erg goed in om dat soort links tegen te houden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zou er niet ergens een linkje komen
Gaat spannend worden idd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik hoop het, had ook goede hoop . Maar met de snelheid die Mercedes nu heeft begin ik te twijfelen. Ik ben wel blij dat Newey terug is.
Ja bij Ocon vind dat super vet.quote:
Bij Badr Hari was die link er toch ook ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op gokken als je het graag wil zien. Vorige keren was Glory er erg goed in om dat soort links tegen te houden.
Vroegâh kwam het gewoon op Spike, keek het toen ook wel altijd eigenlijk, maar ga er nu echt geen 20 euro voor neerleggenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zou er niet ergens een linkje komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |