Ik dacht dat je Soury bedoeldequote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Soury bedoelde
#TT
Hoe ging dat ook alweer toen jij muziekles had op school?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo de importantie en invloed van een dirigent begrepen...
De noten staan op papier.. wat doet hij vooral? Tempo? Volume?
De helft kijkt niet eens naar hem ...
< Geeft toe.. een leek op dat gebied.
Ja die regen mag van mij ook wel weer gauw verdwijnen of in de avond vallenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier regen en chocorum...
Heb wel zin in Zon en Coctails
Ik geloof ook wel dat ze iets toevoegen... Moet haast wel.. met al die ophefquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe ging dat ook alweer toen jij muziekles had op school?![]()
Laat ik het zo zeggen: er zijn maar weinig conservatoriumstudenten die het in zich hebben om dirigent te worden.
Kan je lang wachten. Ik had de lapo niet in de gatenquote:
Vroeg me dat ook altijd af 🤔 vaak lijken die dirigenten wel van die controlfreaks met een vleugje grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo de importantie en invloed van een dirigent begrepen...
De noten staan op papier.. wat doet hij vooral? Tempo? Volume?
De helft kijkt niet eens naar hem ...
< Geeft toe.. een leek op dat gebied.
Dacht ik al. Maar ik vind het ook geen slechte keuze om geen kinderen te willen neerzetten in deze wereldquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je lang wachten. Ik had de lapo niet in de gaten
En altijd achter die onschuldige violistes aan zittenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vroeg me dat ook altijd af 🤔 vaak lijken die dirigenten wel van die controlfreaks met een vleugje grootheidswaanzin
Ik denk dat we mazzel hebben gehad als kind. De wereld is fucked upquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dacht ik al. Maar ik vind het ook geen slechte keuze om geen kinderen te willen neerzetten in deze wereld
Op zich ook wel weer begrijpelijk...weten ook wel dat ze bij de cellistes geen kans maken, die zijn wat groters tussen de benen gewendquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En altijd achter die onschuldige violistes aan zitten
En als ze achter de trompetters aan zitten... dan weet je ook weer genoegquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich ook wel weer begrijpelijk...weten ook wel dat ze bij de cellistes geen kans maken, die zijn wat groters tussen de benen gewend
Ja. De jaren ‘70/‘80 waren niet zo slecht voor een kind.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat we mazzel hebben gehad als kind. De wereld is fucked up
Eens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De jaren ‘70/‘80 waren niet zo slecht voor een kind.
Nee maar ik maak me ook geen zorgen meer. Als alles naar de klote is ben ik er niet meerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De jaren ‘70/‘80 waren niet zo slecht voor een kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |