Luke Cage en The end of the fucking world ook al gezien? 🤔quote:
Daar zijn er meer van dan 17 miljoenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In dit geval is het een Brit
Die vond ik geweldigquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Luke Cage en The end of the fucking world ook al gezien? 🤔
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:53 schreef suzi1 het volgende:
ik ga evenmet @:greysbones en @:schakeltopia + @:engine
Gaan we jointje doorgeven?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:53 schreef suzi1 het volgende:
ik ga evenmet @:greysbones en @:schakeltopia + @:engine
Hey Bos. Nog op vakantie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In dit geval is het een Brit
Jonko op het balkon geklaptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jonko op het balkon geklapt![]()
![]()
Ik heb wel een balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
je hebt geen bon gepakt toch?quote:
quote:
En weet niet of je van Scandinavische series houdt, maar vond de Deense serie "Afdeling Q" of zoiets ook echt heel goed.quote:
Geen bon gepakt en geen ton gepaktquote:
die ton is wel jammer dan toch>quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jonko op het balkon geklapt![]()
![]()
Vind het wel echt een geniaal nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Lekker nog even genieten. Is het mooi?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen nog de hele dag in Kroatië. Zondag vertrekken we om te overnachten in Duitsland, maandag weer terug richting huis
Wat je niet hebt kun je ook niet missenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ton is wel jammer dan toch>
Komen schakel en ik wel uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die mag alleen jij vasthouden en mss schal
echt welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind het wel echt een geniaal nummer![]()
hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |