Zijn er 3 van, maar 1 was veruit de bestequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:27 schreef suzi1 het volgende:
john wick was volgens mij ook goed! zie nu dat dl2 er ook opstaat
Ging die serie ook kijken vanwege die film, en was echt zwaar onder de indruk ervan, veel rauwer , en echt hardcore actiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik de film best aardig, dus wil de serie wel proberen
Kaartje erbij steken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:29 schreef suzi1 het volgende:
ik moet me geheugen echt uit gaan breiden!
Ik heb 'm opgeschrevenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ging die serie ook kijken vanwege die film, en was echt zwaar onder de indruk ervan, veel rauwer , en echt hardcore actie![]()
quote:
Ik denk dat de film nu wat belegen over komtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:30 schreef suzi1 het volgende:
ik heb de film nooit gezien, alleen de serie
2 was echt bagger..3 was weer ok, en 1 was dan idd wel het beste...maar als ik moet kiezen tussen John Wick, The Equalizer of The Accountant, komt John Wick op de 3e plaats welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er 3 van, maar 1 was veruit de beste
Die gooien bij mij alle 3 hoge ogenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
2 was echt bagger..3 was weer ok, en 1 was dan idd wel het beste...maar als ik moet kiezen tussen John Wick, The Equalizer of The Accountant, komt John Wick op de 3e plaats wel
Ja was echt aangenaam verrast door The Accountant en helemaal door Ben Affleckquote:
Nee ik dus ook niet! Alhoewel ik hem in The Town ook best goed vondquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:36 schreef suzi1 het volgende:
nou idd! van ben heb ik normaal niet zo'n hoge pet
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je The Punisher gezien? Is al wel van een paar jaar terug dus misschien heb je die allang gezienzal iig nog even verder nadenken
Is chufi bondscoach?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |