Heb alleen seizoen 1 gekeken toen ie net uitkwam, vond het prima te kijken, maar om 1 of andere reden kwam ik niet in seizoen 2, was maar tot aflevering 2 ofzo gekomen .quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Heeft iemand ervaring met de serie You op netflix?
Zijn beste rol vond ik die in Game of Thronesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens mij zie ik Aquaman in de hoofdrol... grappig.. in de woestijn
Ik zoek een goede Spannende serie maar kan niets vinden nog buiten You.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik vond hem tegenvallen, maar dat komt omdat ik vooral die hoofdacteur verschrikkelijk vond
Heb je The Punisher gezien? Is al wel van een paar jaar terug dus misschien heb je die allang gezienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik zoek een goede Spannende serie maar kan niets vinden nog buiten You.
die is echt goed ja!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je The Punisher gezien? Is al wel van een paar jaar terug dus misschien heb je die allang gezienzal iig nog even verder nadenken
die is al best oud tochquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je The Punisher gezien? Is al wel van een paar jaar terug dus misschien heb je die allang gezienzal iig nog even verder nadenken
Is dat op basis van de film?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgende maand in elk geval Undercover 3![]()
* Pearlbitch vindt het nog altijd jammer dat Anna Drijver eruit is.
Zo nogal!!! 1 van de beste series ooit imoquote:
Ja, is gebaseerd op dezelfde comic, maar de film valt wat mij betreft echt in het niet vergeleken met die seriequote:
Volgens mij vond ik de film best aardig, dus wil de serie wel proberenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, is gebaseerd op dezelfde comic, maar de film valt wat mij betreft echt in het niet vergeleken met die serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |