Er is ook geen ruimte voor nog een "blaaskaak " in de relatiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En als ze achter de trompetters aan zitten... dan weet je ook weer genoeg
Alonso blijft alleen achterquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah.. de hele club vertrekt nu in een treintje... dat moeten ze ook verbieden.
Met wat flink slagwerk dirigeer je dat wel in submissie.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er is ook geen ruimte voor nog een "blaaskaak " in de relatie
Hmmm..true that..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met wat flink slagwerk dirigeer je dat wel in submissie.
Je hebt er meer verstand van dan je wil toegevenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met wat flink slagwerk dirigeer je dat wel in submissie.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt er meer verstand van dan je wil toegeven
was niet verkeerd voor het eerste echte rondjequote:
Ja maar die HAM ben ik ook zat,.... ik eet gewoon geen ham meer doordat ik het woord niet meer wil zienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
was niet verkeerd voor het eerste echte rondje
Snap het sentiment welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar die HAM ben ik ook zat,.... ik eet gewoon geen ham meer doordat ik het woord niet meer wil zien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar die HAM ben ik ook zat,.... ik eet gewoon geen ham meer doordat ik het woord niet meer wil zien![]()
[ afbeelding ]
preciesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaat ook nergens over ... 0,077 seconden..
Zet verstappen maar eens in de auto van Bottas....quote:
I am stupidquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
It is I LeClerc heeft een blaar op zijn kont.
Ja johquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet verstappen maar eens in de auto van Bottas....
Ik denk dat hij rondjes om Hamilton heen rijd
Geen idee, maar het zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja johklopt het nou eigenlijk dat Hamilton in zn nieuwe contract bij Mercedes een clausule had waarin stond dat Max nooit bij Mercedes mag komen zolang hij(Hamilton) er zit? 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |