Start hij achteraan dus?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bottas
ALWEER een nieuwe motoronderdeel
Moest echt ff lachen door dit zinnetjequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
It is I LeClerc heeft een blaar op zijn kont.
5 plekken gridstrafquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Start hij achteraan dus?
Ok, was een tijdje terug zo'n gerucht..zal er zo wel ff op Googlen als ik wat minder lui benquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou me niets verbazen.
Tenzij je het officiële contract vind, laat maar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, was een tijdje terug zo'n gerucht..zal er zo wel ff op Googlen als ik wat minder lui ben
dat hebben ze inderdaad geroepenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, was een tijdje terug zo'n gerucht..zal er zo wel ff op Googlen als ik wat minder lui ben
GMTAquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hebben ze inderdaad geroepen
maar aangezien we noooooit zo'n contract gaan zien
weten we het noooooiiiittttt
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij je het officiële contract vind, laat maar.
Mooi, kan ik gewoon lui blijvenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hebben ze inderdaad geroepen
maar aangezien we noooooit zo'n contract gaan zien
weten we het noooooiiiittttt
eigenlijk moeten ze ook eens gaan kijken naar dat soort dingenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze willen gewoon niet dat Bottas voor Lewis eindigt weer... dus geven ze hem steeds nieuwe onderdelen
Nou nou greatquote:
Ik ben meer voor minder regels....quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk moeten ze ook eens gaan kijken naar dat soort dingen
Alsof dat nodig is. Bottas wordt al jaren zoek gereden door Hamilton.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze willen gewoon niet dat Bottas voor Lewis eindigt weer... dus geven ze hem steeds nieuwe onderdelen
Sure...gaan ze vast doen ooit ..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk moeten ze ook eens gaan kijken naar dat soort dingen
meer voor minderquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben meer voor minder regels....
Jawohl!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer voor minder
hmmm
die moet je eens aan Mercedes doorgeven
die houden nogal van regeltjes
en dan vooral regels voor anderenquote:
Pfff jaren..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is. Bottas wordt al jaren zoek gereden door Hamilton.
Hallo, het zijn Duitsers!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan vooral regels voor anderen
of zoals de pitregels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |