quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Voordeel van hardlopen is dat je je voordeur uitgaat, een uur (of 2) later thuiskomt en dan echt wat gedaan hebt. Als ik 2 uur fiets heb ik echt het idee dat ik niks gedaan heb.
Denk door mn Schotse rootsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, dan kan je best veel hebben
Schotse mannen!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk door mn Schotse rootshahaha
Zijn die zo 'hard' ja?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk door mn Schotse rootshahaha
Nou, het kostte mij mijn enkelsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een heerlijke training en het kost helemaal niks
Mijn knieën en rug gingen protesteren. Ik hou het nu maar bij wandelen. Maar dat voelt lang niet zo lekker als hardlopenquote:
Zwemmen misschien?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn knieën en rug gingen protesteren. Ik hou het nu maar bij wandelen. Maar dat voelt lang niet zo lekker als hardlopen
¤ 7,98 bij de action toch?quote:
Sportschool?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn knieën en rug gingen protesteren. Ik hou het nu maar bij wandelen. Maar dat voelt lang niet zo lekker als hardlopen
Per stuk en zelf installerenquote:
Ik vind zwembaden zo ontzettend goor. In de zomer zwem ik wel in buitenwaterquote:
ja is misschien ook wel een optie.quote:
Ja daar hou ik ook wel vanquote:
Daar kan je best moe van worden hoor, een bootcampquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja is misschien ook wel een optie.
Er is hier vlakbij ook een sportclubje die op woensdagavond bootcamp geeft. Ga ik ook eens uitproberen.
Ja best wel jaquote:
Jammer alleen dat ze niet te verstaan zijnquote:
Ik heb familie in Schotland, zodra die coronaellende wat rustiger is ga ik er weer naar toequote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je best moe van worden hoor, een bootcamp
Zal wel door die kilt en doedelzak komen.quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel door die kilt en doedelzak komen.
Ze zijn daarmee zo hard gepest dat ze wel hard moesten worden
Who cares?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze niet te verstaan zijn
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel door die kilt en doedelzak komen.
Ze zijn daarmee zo hard gepest dat ze wel hard moesten worden
Oh leuk !!! Waar ??? Mijn moeder is Schots, heb familie in de buurt van Glasgowquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb familie in Schotland, zodra die coronaellende wat rustiger is ga ik er weer naar toe
quote:
Wat?quote:
Ik versta ze primaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze niet te verstaan zijn
In Perth wonen er een paar en in Criefquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh leuk !!! Waar ??? Mijn moeder is Schots, heb familie in de buurt van Glasgow
Als je zegt dat ik naar Perth moet zou ik zo te horen op het verkeerde continent uitkomenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
In Perth wonen er een paar en in Crief
Dat denken er wel meerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je zegt dat ik naar Perth moet zou ik zo te horen op het verkeerde continent uitkomen
quote:
Die van mij in Port Glasgowquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha, tis je vergevenquote:
Mooie uitzichten over de Clydequote:
Mooie uitzichten aan alle kanten zie ik. Tussen 2 nationale parken inquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooie uitzichten over de Clyde
ik ben drie jaar geleden nog naar mijn neef geweest in Kinross. Die heeft me echt half Schotland laten zien. We zijn zelfs naar Loch Ness geweest. Prachtige rit dwars door de Highlands heenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooie uitzichten over de Clyde
Gaaf! Schotland wil ik zeker ook nog eens heenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik ben drie jaar geleden nog naar mijn neef geweest in Kinross. Die heeft me echt half Schotland laten zien. We zijn zelfs naar Loch Ness geweest. Prachtige rit dwars door de Highlands heen
Moet je zeker doen als je de kans krijgt. Fantastisch land met zulke lieve, gastvrije en leuke mensenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Gaaf! Schotland wil ik zeker ook nog eens heen
Loch Ness ben ik ook geweest ja, en Skyequote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik ben drie jaar geleden nog naar mijn neef geweest in Kinross. Die heeft me echt half Schotland laten zien. We zijn zelfs naar Loch Ness geweest. Prachtige rit dwars door de Highlands heen
Ja heel mooi daar! In de buurt van Loch Lomond...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooie uitzichten aan alle kanten zie ik. Tussen 2 nationale parken in
Nou heb ik gelijk weer zin om er naartoe te gaanquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Loch Ness ben ik ook geweest ja, en Skyeen DE plaats der plaatsen, Culloden, waar de laatste battle tegen de Engelsen werd uitgevochten...heel indrukwekkend daar, ook gezien waar "mijn" clan heeft gevochten
![]()
Dit dusquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Gaaf! Schotland wil ik zeker ook nog eens heen
Ja echt hè? ik ook! Hahahaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou heb ik gelijk weer zin om er naartoe te gaan
Jammer , hahahaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
Jury leeft nog, ondanks dat sommige stonden te huilen
Nou ja, is wel een leuke show,quote:
Welke is het , Australië?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, is wel een leuke show,
dus mag nog wel even doorgaan
Al was de vorige jury zoveel leuker
Die ja, de rest is echt zoveel minder.quote:
UK was soms nog wel leuk, maar vooral door die kale in de jury, geweldige vent echt ..en Nieuw-Zeeland was maar meh idd, Amerika valt niet te kijken imo met schreeuwerige gedoe en gekijf.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja, de rest is echt zoveel minder.
Ik kijk alleen de Spaansequote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja, de rest is echt zoveel minder.
Gregg Wallace?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
UK was soms nog wel leuk, maar vooral door die kale in de jury, geweldige vent echt ..en Nieuw-Zeeland was maar meh idd, Amerika valt niet te kijken imo met schreeuwerige gedoe en gekijf.
Is die wel leuk?quote:
Greg Wallace ja !!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gregg Wallace?
Heb je masterchef NL wel eens gezien?
[..]
Is die wel leuk?
Ja hoor, alleen wat lang altijd ...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gregg Wallace?
Heb je masterchef NL wel eens gezien?
[..]
Is die wel leuk?
Julius? Die maakt wel goede kookboeken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Greg Wallace ja !!!en ja, heb jammer genoeg de Nederlandse versie ook gezien..
met die speknek..
Hmmmm, alles beter dan 'm zien eten..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Julius? Die maakt wel goede kookboeken.
Hoe lang is lang in dit geval?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen wat lang altijd ...
Nou zegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmmm, alles beter dan 'm zien eten..
Ik kijk de Netflix serie over een Spaanse RLS .. Insidersquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk de nieuwe serie over
de oostenrijkse ibiza skandal
3.5 uurquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang is lang in dit geval?
Das zeker langquote:
Ja sorry...kan dat echt moeilijk aanzien, hahahaquote:
Terecht, zo'n aflevering moet gewoon in een uur oid klaar zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs de Spanjaarden klagen daarover..
Maar waarom?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja sorry...kan dat echt moeilijk aanzien, hahaha
Wij zijn daar ook eens geweest. Kennissen uit Engeland hadden daar die dag een racepaard lopen. De knol bakte er niet zo heel veel van, maar de gezelligheid was er niet minder om.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij zijn daar ook eens geweest. Kennissen uit Engeland hadden daar die dag een racepaard lopen. De knol bakte er niet zo heel veel van, maar de gezelligheid was er niet minder om.![]()
Prachtige omgeving trouwens!
Ja...goeie..heb iets tegen heel dikke mensen zien en horen eten...dat gesnuif tussendoor..brrr...quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Prachtig wonen daar. Dan is het hier toch maar behelpen. Als ik bij mijn neef in zijn tuin stond dan keek ik uit over een enorm weiland waar de schapen aan het grazen waren
Owquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja...goeie..heb iets tegen heel dikke mensen zien en horen eten...dat gesnuif tussendoor..brrr...hahaha, maar goed, waarom weet ik ook niet
Dit is waar mijn familie woontquote:
En als je denkt dat je in Nederland grote golfcourts hebt...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Prachtig wonen daar. Dan is het hier toch maar behelpen. Als ik bij mijn neef in zijn tuin stond dan keek ik uit over een enorm weiland waar de schapen aan het grazen waren
Schotland is zooooo mooi.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit is waar mijn familie woont![]()
Ja dat luidruchtige ademhalen door de neus terwijl ze iets naar binnen proppen of kauwen..sorry als ik beledigend over kom.quote:
Echt machtig mooiquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik heb weleens getwijfeld om mn Nederlandse nationaliteit op te zeggen en de Schotse aan te nemen, is een mogelijkheid vanwege mn moeder dus, en dan lekker daar in de Highlands gaan wonenquote:
Je doet je best ja, maar zal eens oplettenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat luidruchtige ademhalen door de neus terwijl ze iets naar binnen proppen of kauwen..sorry als ik beledigend over kom.
Mooie beelden welquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je doet je best ja, maar zal eens opletten
Ik snap het gewoon in het algemeen niet, waarom mensen zoveel moeite hebben met sommige andere mensen als groep.quote:
Als groep heb ik er ook geen hekel aan, alleen hoe sommigen etenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon in het algemeen niet, waarom mensen zoveel moeite hebben met sommige andere mensen als groep.
Ah oke, dat kan ik al beter snappenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als groep heb ik er ook geen hekel aan, alleen hoe sommigen etenmaar snap wel wat je bedoelt
Mooi zo! Hahaha 😉quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, dat kan ik al beter snappen
Ja, mn moeder ( waar ik door omstandigheden weer bij woon) gaat morgen naar Schotland, lang zitten wikken en wegen, maar ze is toch overgehaald door mn tantes, prima, ff weekje alleenquote:
Even van genieten danquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, mn moeder ( waar ik door omstandigheden weer bij woon) gaat morgen naar Schotland, lang zitten wikken en wegen, maar ze is toch overgehaald door mn tantes, prima, ff weekje alleen![]()
hahaha
De asoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:02 schreef engine het volgende:
Oh nee hij neemt het zelf weer mee. Tot ongenoegen van mama valk
Nee, lekker het rijk alleen, best aan toe, hahahaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even van genieten dan
Of was je niet stiekem liever ook gegaan?
Feeeestjeeeeee bij Foshizzlequote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, lekker het rijk alleen, best aan toe, hahaha
Hahaha, why notquote:
Jij woont al in de buurtquote:
Komt goed uit.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij woont al in de buurthahaha
Altijd gezellig tochquote:
Mooi statement @Souryquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:20 schreef Soury het volgende:
Oh Silverfox, van harte ik doe die aan die @ gedoe ik ben dat zat
Ja quote of quote niet dat is de vraagquote:
Ik heb geen mentionquote:
Je gaat los dusquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, lekker het rijk alleen, best aan toe, hahaha
Ik zou quotenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja quote of quote niet dat is de vraag
Die komen soms ook pas drie kwartier laterquote:
Nee dat doe ik niet soms zit ik wel eens ergens andersquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Die komen soms ook pas drie kwartier later
Nouja drie kwartier is overdreven maar zit soms wel wat vertraging in. Soms komen ze ook niet.quote:
Los is een groot woord, hahaha, maar wel ff mn eigen ding doen jaquote:
Dat doe ik ook vaak hoor. Meestal de morning afterquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik krijg vaak meldingen en die klik ik meestal zonder kijken weg
meestal te laat danquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak hoor. Meestal de morning after
Soms is het te laat en rood
Hebben mensen even geen last van mequote:
Beter toch ...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben mensen even geen last van me
Ja dat denk ik wel. Ik lees wel hoor in ONZ waar ik niet mag komen en ik zou zo graag een aantal de oren willen willen wassen. Dus beterquote:
Nee vertel hier evenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Ik lees wel hoor in ONZ waar ik niet mag komen en ik zou zo graag een aantal de oren willen willen wassen. Dus beter
Je wil me een ban aansmeren?quote:
Zo bedoelde ik het niet.quote:
Oordeel zelf maarquote:
Nee dat probeer ik dus niet meer te veel te doenquote:
Ja maar jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat probeer ik dus niet meer te veel te doen.
Vanaf de zijlijn kijken is leuker.
Ook jij kunt dat moeilijk voor je houdenquote:
ESPNquote:
Het is beter dat ik niet meer in ONZ kom maar er zijn ook leuke topics. Dat onderschrift topic. Dat mag ook niet meer.quote:
Volgens mij klopt dat wel een beetjequote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ook jij kunt dat moeilijk voor je houden
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel een beetje
Ah ja dat is wel weer kut voor je ... als ze kunnen blokken op subforumnivo moet het toch ook op topic nivo moeten lukken ?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is beter dat ik niet meer in ONZ kom maar er zijn ook leuke topics. Dat onderschrift topic. Dat mag ook niet meer.
Serieus wat een kleuter uitvreet of een verhuis muts boeit me geen zak.
Niks mis meequote:
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel weer kut voor je ... als ze kunnen blokken op subforumnivo moet het toch ook op topic nivo moeten lukken ?
Ja mag ik weer mailen ofzo doei...quote:
Wacht ... wat bedoel je precies? Straks denk ik aan iets heel anders dan jij bedoeltquote:
Kleuter?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is beter dat ik niet meer in ONZ kom maar er zijn ook leuke topics. Dat onderschrift topic. Dat mag ook niet meer.
Ik heb er geen moeite meequote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Vorige week is deze muzikante vermoord![]()
Jaja las het in de overleden musici topic ... door die pijl en boog Deen in Noorwegen, maar met welk wapenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Vermoord? Echt?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Je zegt het zelfquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja las het in de overleden musici topic ... door die pijl en boog Deen in Noorwegen, maar met welk wapen
Dat je zegt wat je vindt. Ik heb wel gelachen om dat gedoe in KSC vanmiddagquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wacht ... wat bedoel je precies? Straks denk ik aan iets heel anders dan jij bedoelt
Dat heb ik helemaal gemistquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja las het in de overleden musici topic ... door die pijl en boog Deen in Noorwegen, maar met welk wapen
Wees blijquote:
Ja lullig en kut maar dat is die muziek ookquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lullig en kut maar dat is die muziek ook
Ik hoorde een kruisboog, luister al mega lang naar haar muziekquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bij die religie gekkie die een aantal mensen afschoot vorige weekquote:
Misschien eens iets anders opzetten. Dit is wel de Yomanda shitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoorde een kruisboog, luister al mega lang naar haar muziek
Ik heb het nog niet geluisterdquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoorde een kruisboog, luister al mega lang naar haar muziek
Ik heb niks met die zweef shit dat weet jequote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:06 schreef drakin het volgende:
Jammer weer dat Soury echt het takkenwijf weer moet spelen vanavond, rot echt even heel hard op
Hoef je ook niet te doen, is niet Spaans en je hoeft er ook niet van te houden.quote:
Dan heb ik het wel goedquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat je zegt wat je vindt. Ik heb wel gelachen om dat gedoe in KSC vanmiddag
Ik heb ff snel gekeken , heftig !!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja bij die religie gekkie die een aantal mensen afschoot vorige week
Dan luister je toch niet?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks met die zweef shit dat weet je
Ja dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan heb ik het wel goed
Ja dat was wel ff een dingetje, ik was echt ff helemaal klaar mee
Dat heeft met meer dingen te maken , vooral de manier waarop.
Leeft die nog?quote:
Die is gevluch tquote:
Die kan me echt geen fuck schelenquote:
Dat was mijn verjaardags-groet toenquote:
Ik ook vaag , op tv , maar ik zat achter de pc en ben het vergeten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hoorde ik gisteren wat over ...
nou wat aardigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Die kan me echt geen fuck schelen
Ja ik ook ...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook vaag , op tv , maar ik zat achter de pc en ben het vergeten.
Had ik niet verwacht hoor muisquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit ergens op een eiland, te biddenquote:
Je kent mequote:
Denk je dat ik soury haar opmerking dan aardig vond? Jomanda is niet doodgeschoten vorige weekquote:
https://www.evajinek.nl/o(...)-onderwater-healingsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr ex zat aan tafel, maar waar ben ik vergeten id
Ik gun het niemand maar ik zou er niet om rouwenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Denk je dat ik soury haar opmerking dan aardig vond? Jomanda is niet doodgeschoten vorige week
Ik heb dat nooit begrepen dat gezeik met dat heal gedoequote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit ergens op een eiland, te bidden
Kende...quote:
Dus omdat je de opmerking van soury niet leuk vond reageer je je op mij afquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Denk je dat ik soury haar opmerking dan aardig vond? Jomanda is niet doodgeschoten vorige week
Net waren je woorden veel harder, je hoeft er ook niet van te houden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gun het niemand maar ik zou er niet om rouwen
Hahahaha mutsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Kende...
Toen was je best geïnteresseerd in dingen.
Maar ik zal niet meer posten dat ik verhuisd benr
Kwakzalverij is het, zwakke mensen gouden bergen beloven en veel geld aftroggelenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen dat gezeik met dat heal gedoe
Mijn woorden zijn vaak wat harder, ik krijg er straf voorquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Net waren je woorden veel harder, je hoeft er ook niet van te houden.
Ben je net verhuisd?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Kende...
Maar ik zal niet meer posten dat ik verhuisd ben![]()
Je had niet naast me moeten staan netquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn woorden zijn vaak wat harder, ik krijg er straf voor
Jeetje, apart zeg.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn woorden zijn vaak wat harder, ik krijg er straf voor
Uhh sorry jij verkoopt toch zelf die shitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Kwakzalverij is het, zwakke mensen gouden bergen beloven en veel geld aftroggelen
Ik trek dat heel slecht , mensen bedriegenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Kwakzalverij is het, zwakke mensen gouden bergen beloven en veel geld aftroggelen
Dat is bij lange na niet hetzelfdequote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh sorry jij verkoopt toch zelf die shit
Dat is beter dan maar de hele tijd nikszeggende berichtjes te plaatsen.quote:
Grof schandalig gewoon.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik trek dat heel slecht , mensen bedriegen
Oh okquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is bij lange na niet hetzelfde
Wat bedoel je preciesquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is beter dan maar de hele tijd nikszeggende berichtjes te plaatsen.
Het is nu avond.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]Leuk!! Waar woon je nu? Of mogen fokkers dat niet weten ivm stalking
![]()
Enige wat ik weet is dat je in den Belgigue woontquote:
Ben bang dat ik het niet ga zien. Of ze moeten meteen overgaan tot actiequote:
En een Welshmanquote:
Er zijn meer fokkers die verhuizen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Kende...
Maar ik zal niet meer posten dat ik verhuisd ben![]()
Ahhhquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ben bang dat ik het niet ga zien. Of ze moeten meteen overgaan tot actieBen nog wel even wakker maar tot 6 uur ga ik niet halen hoor
Jij wel?quote:
Ja kloptquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er zijn meer fokkers die verhuizen.
?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er zijn meer fokkers die verhuizen.
Dat ga ik ook niet redden , ik kan niet de hele nacht wakker blijven, moet slapen en morgen op tijd eruit.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ben bang dat ik het niet ga zien. Of ze moeten meteen overgaan tot actieBen nog wel even wakker maar tot 6 uur ga ik niet halen hoor
Bruggequote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat je in den Belgigue woont![]()
Joh jouw verhuizing boeit me geen zakquote:
Ja dat ookquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet redden , ik kan niet de hele nacht wakker blijven, moet slapen en morgen op tijd eruit.
Ik weet nu dat ik beter straks naar bed kan gaan en dan hopelijk er nog iets van mee ga krijgen morgenochtend
Ow, naja ik ben ook verhuisd en postte daar vandaag toevallig over hier.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij verhuismuts dacht ik aan iemand anders en niet aan jou.
VerhuisMuts?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij verhuismuts dacht ik aan iemand anders en niet aan jou.
quote:
Toen werd ik net op tijd wakkerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ook
Met die pre burner test was ik ook toevallig vroeg wakker.
Oh dat wist ik niet, maar ik dacht dat het over ONZ ging en daar zit ook iemand die verhuist.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow, naja ik ben ook verhuisd en postte daar vandaag toevallig over hier.
Je brengt het weer lief, maar okay sorry ik dacht echt dat het over mij ging.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh jouw verhuizing boeit me geen zakIk hoop dat het goed gaat dat wel
Uhhh jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik dacht dat het over ONZ ging en daar zit ook iemand die verhuist.
Kom jij in ONZ ?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Je brengt het weer lief, maar okay sorry ik dacht echt dat het over mij ging.
Daar kom ik gelukkig nooitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik dacht dat het over ONZ ging en daar zit ook iemand die verhuist.
Nee sorry voor de verwarring. NZquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Je brengt het weer lief, maar okay sorry ik dacht echt dat het over mij ging.
Er gaat nog zoveel gebeuren dat er ook momenten zijn die ik niet live kan zien. Ik ben al blij dat ik alle vlucht pogingen live heb kunnen zien tot nu toe. Eigenlijk hebben we best vaak geluk gehad. Deze tijden zijn wel wat minder handig jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen werd ik net op tijd wakker![]()
![]()
Voor mij is het jammer dat het nu zo laat is![]()
Die andere tijden kwamen mij beter uit
Nopequote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ging het niet over jou blijkbaar
Ik weetquote:
Nee, dat snap ik nu ookquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ging het niet over jou blijkbaar
Soms denken mensen op en forum dat het persoonlijk is. Kan gebeurenquote:
Thx voor de opheldering Shiiquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jij niet met jewinkelaanhuisquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:41 schreef drakin het volgende:
Nou wil ik weten wat een verhuismuts is
of treinmuts, kan ook....quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:41 schreef drakin het volgende:
Een muts die ergens anders gaat wonen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:41 schreef drakin het volgende:
Ja we hebben vrijwel alles mee kunnen kijken , dat waren toch hele spectaculaire gebeurtenissenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Er gaat nog zoveel gebeuren dat er ook momenten zijn die ik niet live kan zien. Ik ben al blij dat ik alle vlucht pogingen live heb kunnen zien tot nu toe. Eigenlijk hebben we best vaak geluk gehad. Deze tijden zijn wel wat minder handig ja
Waar is Piet.? Die heeft een mutsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Een muts die ergens anders gaat wonen.
Ga ik doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Een muts die ergens anders gaat wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat is zeker waar, zeker als het al wat later in de avond isquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zo zie je maar hoe vooroordelen kunnen ontstaan
Trek je glazen bolquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:41 schreef drakin het volgende:
Vooral in Duitsland. Maar ben al weer een paar weken thuis. Begin november misschien naar Nigeria. Heb wel al een visum maar of het doorgaat weet ik niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja we hebben vrijwel alles mee kunnen kijken , dat waren toch hele spectaculaire gebeurtenissen![]()
Ik hoop dat ik de komende testvlucht kan zien.
Werk je inmiddels weer in het buitenland?
Oh wauw!! Spannend!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral in Duitsland. Maar ben al weer een paar weken thuis. Begin november misschien naar Nigeria. Heb wel al een visum maar of het doorgaat weet ik niet.
Nee nog niet. Ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wauw!! Spannend!!![]()
In de dagbagger tijd was je ook altijd op de meest mooie plekken weet ik nog. Ben je eerder in Nigeria geweest?
Ja wel wat minder. Maak niet uit toch.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:50 schreef puzziepie het volgende:
we hebben elkaar de laatste maanden niet veel meer gesproken of gezien
dat gaat ook maar door .. nu al een ruime maand of niet?quote:
Nigeria lijkt me wel tof, maar ook warmquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik ben wel benieuwd
Toen zat ik veel in oost europa. Dat mis ik wel een beetje
[..]
Ja wel wat minder. Maak niet uit toch.
En er woont vast een bekende oom met geldquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nigeria lijkt me wel tof, maar ook warm
Die heb ik ookquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En er woont vast een bekende oom met geld
One seccond for desaterquote:
Dag 33 ... de hondjes schijnen gered te zijn, maar het is een mysterie hoe en wat .. maar ze zijn weg .. A-team actiequote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat gaat ook maar door .. nu al een ruime maand of niet?
Blijft geweldig om te zien
Van jou?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En er woont vast een bekende oom met geld
Heb jij die niet?quote:
Deze zin moet je misschien nog een keer nalezen.quote:
Gedaanquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Deze zin moet je misschien nog een keer nalezen.
Jawel, want chufi is de enige erfgenaamquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook niet veel aan
Juist wel toch een berg geldquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook niet veel aan
Ahh!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel, want chufi is de enige erfgenaam
Fijnquote:
Ja datquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel, want chufi is de enige erfgenaam
Even op de link klikkenquote:
Beterquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]