Zit nu masterchef te kijken waarbij ze met zulke pepers aan het koken zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omg...beetje pittig eten vind ik best lekker hoor, maar niet eten waarvan je alleen maar de peper erdoor proeft..beetje zonde van het gerecht imo
Mis je dat niet, die lunges?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, dan maar niet hardlopen of lunges doen
Het heeft iets verslavends. Had eerst een tentje waar ik wel eens vissoep ging eten. Zo verschrikkelijk pittig dat ik standaard met de hik naar buiten ging. Maar toch iedere keer weer terug komenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omg...beetje pittig eten vind ik best lekker hoor, maar niet eten waarvan je alleen maar de peper erdoor proeft..beetje zonde van het gerecht imo
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit nu masterchef te kijken waarbij ze met zulke pepers aan het koken zijn.
De Indiase die meedoet en goed tegen hitte kan loopt nu te zweten. Ben benieuwd of de jury straks dood is
Ik een keer op sportschool jaren terug, gleed uit over iets met aerobics en toen lag, en zo'n vrouw , wat is dat aan de zijkant van je knie ? Nou dat was dus mn kniequote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
oooh dat lijkt me echt verrot
heb dat 1 keer zien gebeuren brrrrrrr
Dagelijks welquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
I
[..]
Ik een keer op sportschool jaren terug, gleed uit over iets met aerobics en toen lag, en zo'n vrouw , wat is dat aan de zijkant van je knie ? Nou dat was dus mn knie
Heb ooit in Thailand kookles gehad.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft iets verslavends. Had eerst een tentje waar ik wel eens vissoep ging eten. Zo verschrikkelijk pittig dat ik standaard met de hik naar buiten ging. Maar toch iedere keer weer terug komen
Enjoy!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef greysbones het volgende:
E R tijd
bedankt voor de gezelligheid
Hardlopen is lekker maar zo blessuregevoeligquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, dan maar niet hardlopen of lunges doen
Ja, dat vind ik ook. Volgens mij brand je dan ook een hoop smaakpappillen wegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Auwquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
I
[..]
Ik een keer op sportschool jaren terug, gleed uit over iets met aerobics en toen lag, en zo'n vrouw , wat is dat aan de zijkant van je knie ? Nou dat was dus mn knie
Kan je nagaan !quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit nu masterchef te kijken waarbij ze met zulke pepers aan het koken zijn.
De Indiase die meedoet en goed tegen hitte kan loopt nu te zweten. Ben benieuwd of de jury straks dood is
Ik mag ze nu ook niet,quote:
Ja, ik ben er ook maar mee gestoptquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hardlopen is lekker maar zo blessuregevoelig
Tom Kha bohhquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ooit in Thailand kookles gehad.
Daar heb ik Tom Kha gemaakt op twee manieren. Vooral die die de Thai zelf heet vonden was iets te pittig zeg maar
Zelf terug geduwd he? Fucking hardcorequote:
Ik ook. Jammer hoor. Ik mis het wel. Vooral dat voldane gevoel als je weer thuis komtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook maar mee gestopt
Door het huilen heen?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zelf terug geduwd he? Fucking hardcorehahaha
Huilen? Nee johquote:
Das ook weer niet goed toch, als het al geen pijn meer doet ........quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huilen? Nee johserieus niet, hahaha
Deed wel pijn, maar kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook weer niet goed toch, als het al geen pijn meer doet ........
Hmmm, dan kan je best veel hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Deed wel pijn, maar kan wel wat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |