quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
* engine houdt Foshizzle maar te vriend
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh ja!!! Dat ook ! Ik had laatst een droom waarin ik een automatisch wapen wilde kopen om ff wat mensen af te knallen, nou, de smile op mn gezicht kon echt niet groterhahaha
ehhh wat is dit??quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Carolina Reaper, (2.2 m)
Hurt Berry, (2 m)
Moruga Red Trinidad Scorpion (1.2-2 m)
God Stopper (1.5 m),
Chocolate Trinidad Scorpion (1.2-2 m),
Lemon Blast (1.3 m),
White Bhut Jolokia (1.1 m)
Orange Bhut Jolokia (1 m)
Wie wil welke?
Ik reserveer de Lemon Blastquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Carolina Reaper, (2.2 m)
Hurt Berry, (2 m)
Moruga Red Trinidad Scorpion (1.2-2 m)
God Stopper (1.5 m),
Chocolate Trinidad Scorpion (1.2-2 m),
Lemon Blast (1.3 m),
White Bhut Jolokia (1.1 m)
Orange Bhut Jolokia (1 m)
Wie wil welke?
Oh ik wel! Wilde altijd wel op kickboksen, maar dacht altijd ja leuk,maar dan sta ik daar terwijl ik "not the face, not the face" roepquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb niet zoveel agressie in me denk ik
heb jaren Karate gedaanquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik wel! Wilde altijd wel op kickboksen, maar dacht altijd ja leuk,maar dan sta ik daar terwijl ik "not the face, not the face" roep
Chilipepers met daarbij hoe heet ze zijn.quote:
Oh vet!!! Welke band?quote:
mag ik dan een gewone paprikaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chilipepers met daarbij hoe heet ze zijn.
Tabasco is ongeveer 5000 op de schaal.
The Bandquote:
Oh nee...ik sla overquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chilipepers met daarbij hoe heet ze zijn.
Tabasco is ongeveer 5000 op de schaal.
blauwquote:
Mijn favorietquote:
Oeh!!! Kut! Mijn linkerknie is naar de klote door een moshpit op Dynamo Open Airquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
blauw
en toen wilden mijn knieeen niet meer
heb altijd al slechte knieeen gehad en dat gedraai als je trapt helpt dan niet
dus toen maar gestopt
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh!!! Kut! Mijn linkerknie is naar de klote door een moshpit op Dynamo Open Air
Er zijn ook carolina reaper chips.quote:
Ook heel mooiquote:
Ja nogal! Op mn 16e gebeurd, knieband verrekt, heb er nu op mn 42e nog altijd last van, tenminste, ik kan niet hardlopen of lunges doen, dan kan het uit de kom schietenquote:
Kan je geen kunstband krijgen oid?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nogal! Op mn 16e gebeurd, knieband verrekt, heb er nu op mn 42e nog altijd last van, tenminste, ik kan niet hardlopen of lunges doen, dan kan het uit de kom schieten
Omg...beetje pittig eten vind ik best lekker hoor, maar niet eten waarvan je alleen maar de peper erdoor proeft..beetje zonde van het gerecht imoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn ook carolina reaper chips.
Die zijn zo heet dat ze per stuk verpakt en verkocht worden
Blijft bizar ja hoe mensen daar tegen kunnen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:27 schreef engine het volgende:
Een vriend ging eens meedoen met een groepje dat ging proberen een hete peper te eten die iemand zelf gegroeid had. Die drie jongens hebben een kwartier niet kunnen praten en de dame die meedeed merkte er bijna niks van
oooh dat lijkt me echt verrotquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nogal! Op mn 16e gebeurd, knieband verrekt, heb er nu op mn 42e nog altijd last van, tenminste, ik kan niet hardlopen of lunges doen, dan kan het uit de kom schieten
Nee, dan maar niet hardlopen of lunges doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je geen kunstband krijgen oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |