quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:01 schreef aloa het volgende:
Wij hadden toen een kip die was doodgevroren...die bleef maar op zijn stok zitten.![]()
Ik vond het heel triest als klein jochie
Dan heeft iemand jouw ontwerp gestolenquote:
Ik eet behoorlijk veel eitjes, drakenvoerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
nee
maar je mag er wel een paar![]()
zijn kleine eitjes van krielkipjes
1 van deze groep heet Charlie! Ik herken zequote:
Zal de winter van 79 geweest zijn. De poten van die kippen nog ingesmeerd met vaseline etc....maar die ene kip heeft het niet overleefd.quote:
Dit wil ik soms ook weleensquote:
ze worden volop gemaakt tegenwoordigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heeft iemand jouw ontwerp gestolen![]()
Is net ietsjes noordelijker namelijk
dan zal zij inderdaad te oud zijn geweestquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal de winter van 79 geweest zijn. De poten van die kippen nog ingesmeerd met vaseline etc....maar die ene kip heeft het niet overleefd.
Of het was gewoon zijn tijd, want de rest overleefde die winter wel.
Precies deze?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze worden volop gemaakt tegenwoordig
en als je die prijzen ziet![]()
![]()
belachelijk!!!
wij hebben een alpaca/geiten formaatquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies deze?
Ik ken hem eigenlijk een slag groter en hoor dat die mensen ze wel willen verkopen aan de weg binnenkort
Wist je dat ze kunnen vliegen?quote:
maarquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:07 schreef drakin het volgende:
Pinguïns zijn ontzettende kutbeesten, ze slaan hun allerbeste vriend het water in om te kijken of het veilig zwemwater is en ze niet op worden gegeten.
Landleven komen de kippenhok winnaars in te staanquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hebben een alpaca/geiten formaat
geen idee waarom ze hem dat formaat noemen
stond destijds een bouwtekening in landleven
ze verkopen ze voor 2500 tot 4000
aaah dan ga ik oplettenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Landleven komen de kippenhok winnaars in te staan![]()
Heb ik gehoord van de kippenhok winnares
Alleen als die de klap van zijn beste vriend heeft overleefdquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar
de man past op het ei toch
wel goed geemancipeerd
Als het nu 10 jaar later nog bestaatquote:
Die blijft grappigquote:
Oeh ja!!! Dat ook ! Ik had laatst een droom waarin ik een automatisch wapen wilde kopen om ff wat mensen af te knallen, nou, de smile op mn gezicht kon echt niet groterquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh ja!!! Dat ook ! Ik had laatst een droom waarin ik een automatisch wapen wilde kopen om ff wat mensen af te knallen, nou, de smile op mn gezicht kon echt niet groterhahaha
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het nu 10 jaar later nog bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |