quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:01 schreef aloa het volgende:
Wij hadden toen een kip die was doodgevroren...die bleef maar op zijn stok zitten.![]()
Ik vond het heel triest als klein jochie
Dan heeft iemand jouw ontwerp gestolenquote:
Ik eet behoorlijk veel eitjes, drakenvoerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
nee
maar je mag er wel een paar![]()
zijn kleine eitjes van krielkipjes
1 van deze groep heet Charlie! Ik herken zequote:
Zal de winter van 79 geweest zijn. De poten van die kippen nog ingesmeerd met vaseline etc....maar die ene kip heeft het niet overleefd.quote:
Dit wil ik soms ook weleensquote:
ze worden volop gemaakt tegenwoordigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heeft iemand jouw ontwerp gestolen![]()
Is net ietsjes noordelijker namelijk
dan zal zij inderdaad te oud zijn geweestquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal de winter van 79 geweest zijn. De poten van die kippen nog ingesmeerd met vaseline etc....maar die ene kip heeft het niet overleefd.
Of het was gewoon zijn tijd, want de rest overleefde die winter wel.
Precies deze?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze worden volop gemaakt tegenwoordig
en als je die prijzen ziet![]()
![]()
belachelijk!!!
wij hebben een alpaca/geiten formaatquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies deze?
Ik ken hem eigenlijk een slag groter en hoor dat die mensen ze wel willen verkopen aan de weg binnenkort
Wist je dat ze kunnen vliegen?quote:
maarquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:07 schreef drakin het volgende:
Pinguïns zijn ontzettende kutbeesten, ze slaan hun allerbeste vriend het water in om te kijken of het veilig zwemwater is en ze niet op worden gegeten.
Landleven komen de kippenhok winnaars in te staanquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hebben een alpaca/geiten formaat
geen idee waarom ze hem dat formaat noemen
stond destijds een bouwtekening in landleven
ze verkopen ze voor 2500 tot 4000
aaah dan ga ik oplettenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Landleven komen de kippenhok winnaars in te staan![]()
Heb ik gehoord van de kippenhok winnares
Alleen als die de klap van zijn beste vriend heeft overleefdquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar
de man past op het ei toch
wel goed geemancipeerd
Als het nu 10 jaar later nog bestaatquote:
Die blijft grappigquote:
Oeh ja!!! Dat ook ! Ik had laatst een droom waarin ik een automatisch wapen wilde kopen om ff wat mensen af te knallen, nou, de smile op mn gezicht kon echt niet groterquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh ja!!! Dat ook ! Ik had laatst een droom waarin ik een automatisch wapen wilde kopen om ff wat mensen af te knallen, nou, de smile op mn gezicht kon echt niet groterhahaha
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het nu 10 jaar later nog bestaat
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
* engine houdt Foshizzle maar te vriend
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh ja!!! Dat ook ! Ik had laatst een droom waarin ik een automatisch wapen wilde kopen om ff wat mensen af te knallen, nou, de smile op mn gezicht kon echt niet groterhahaha
ehhh wat is dit??quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Carolina Reaper, (2.2 m)
Hurt Berry, (2 m)
Moruga Red Trinidad Scorpion (1.2-2 m)
God Stopper (1.5 m),
Chocolate Trinidad Scorpion (1.2-2 m),
Lemon Blast (1.3 m),
White Bhut Jolokia (1.1 m)
Orange Bhut Jolokia (1 m)
Wie wil welke?
Ik reserveer de Lemon Blastquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Carolina Reaper, (2.2 m)
Hurt Berry, (2 m)
Moruga Red Trinidad Scorpion (1.2-2 m)
God Stopper (1.5 m),
Chocolate Trinidad Scorpion (1.2-2 m),
Lemon Blast (1.3 m),
White Bhut Jolokia (1.1 m)
Orange Bhut Jolokia (1 m)
Wie wil welke?
Oh ik wel! Wilde altijd wel op kickboksen, maar dacht altijd ja leuk,maar dan sta ik daar terwijl ik "not the face, not the face" roepquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb niet zoveel agressie in me denk ik
heb jaren Karate gedaanquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik wel! Wilde altijd wel op kickboksen, maar dacht altijd ja leuk,maar dan sta ik daar terwijl ik "not the face, not the face" roep
Chilipepers met daarbij hoe heet ze zijn.quote:
Oh vet!!! Welke band?quote:
mag ik dan een gewone paprikaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chilipepers met daarbij hoe heet ze zijn.
Tabasco is ongeveer 5000 op de schaal.
The Bandquote:
Oh nee...ik sla overquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chilipepers met daarbij hoe heet ze zijn.
Tabasco is ongeveer 5000 op de schaal.
blauwquote:
Mijn favorietquote:
Oeh!!! Kut! Mijn linkerknie is naar de klote door een moshpit op Dynamo Open Airquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
blauw
en toen wilden mijn knieeen niet meer
heb altijd al slechte knieeen gehad en dat gedraai als je trapt helpt dan niet
dus toen maar gestopt
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh!!! Kut! Mijn linkerknie is naar de klote door een moshpit op Dynamo Open Air
Er zijn ook carolina reaper chips.quote:
Ook heel mooiquote:
Ja nogal! Op mn 16e gebeurd, knieband verrekt, heb er nu op mn 42e nog altijd last van, tenminste, ik kan niet hardlopen of lunges doen, dan kan het uit de kom schietenquote:
Kan je geen kunstband krijgen oid?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nogal! Op mn 16e gebeurd, knieband verrekt, heb er nu op mn 42e nog altijd last van, tenminste, ik kan niet hardlopen of lunges doen, dan kan het uit de kom schieten
Omg...beetje pittig eten vind ik best lekker hoor, maar niet eten waarvan je alleen maar de peper erdoor proeft..beetje zonde van het gerecht imoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn ook carolina reaper chips.
Die zijn zo heet dat ze per stuk verpakt en verkocht worden
Blijft bizar ja hoe mensen daar tegen kunnen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:27 schreef engine het volgende:
Een vriend ging eens meedoen met een groepje dat ging proberen een hete peper te eten die iemand zelf gegroeid had. Die drie jongens hebben een kwartier niet kunnen praten en de dame die meedeed merkte er bijna niks van
oooh dat lijkt me echt verrotquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nogal! Op mn 16e gebeurd, knieband verrekt, heb er nu op mn 42e nog altijd last van, tenminste, ik kan niet hardlopen of lunges doen, dan kan het uit de kom schieten
Nee, dan maar niet hardlopen of lunges doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je geen kunstband krijgen oid?
Zit nu masterchef te kijken waarbij ze met zulke pepers aan het koken zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omg...beetje pittig eten vind ik best lekker hoor, maar niet eten waarvan je alleen maar de peper erdoor proeft..beetje zonde van het gerecht imo
Mis je dat niet, die lunges?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, dan maar niet hardlopen of lunges doen
Het heeft iets verslavends. Had eerst een tentje waar ik wel eens vissoep ging eten. Zo verschrikkelijk pittig dat ik standaard met de hik naar buiten ging. Maar toch iedere keer weer terug komenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omg...beetje pittig eten vind ik best lekker hoor, maar niet eten waarvan je alleen maar de peper erdoor proeft..beetje zonde van het gerecht imo
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit nu masterchef te kijken waarbij ze met zulke pepers aan het koken zijn.
De Indiase die meedoet en goed tegen hitte kan loopt nu te zweten. Ben benieuwd of de jury straks dood is
Ik een keer op sportschool jaren terug, gleed uit over iets met aerobics en toen lag, en zo'n vrouw , wat is dat aan de zijkant van je knie ? Nou dat was dus mn kniequote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
oooh dat lijkt me echt verrot
heb dat 1 keer zien gebeuren brrrrrrr
Dagelijks welquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
I
[..]
Ik een keer op sportschool jaren terug, gleed uit over iets met aerobics en toen lag, en zo'n vrouw , wat is dat aan de zijkant van je knie ? Nou dat was dus mn knie
Heb ooit in Thailand kookles gehad.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft iets verslavends. Had eerst een tentje waar ik wel eens vissoep ging eten. Zo verschrikkelijk pittig dat ik standaard met de hik naar buiten ging. Maar toch iedere keer weer terug komen
Enjoy!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef greysbones het volgende:
E R tijd
bedankt voor de gezelligheid
Hardlopen is lekker maar zo blessuregevoeligquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, dan maar niet hardlopen of lunges doen
Ja, dat vind ik ook. Volgens mij brand je dan ook een hoop smaakpappillen wegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Auwquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
I
[..]
Ik een keer op sportschool jaren terug, gleed uit over iets met aerobics en toen lag, en zo'n vrouw , wat is dat aan de zijkant van je knie ? Nou dat was dus mn knie
Kan je nagaan !quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit nu masterchef te kijken waarbij ze met zulke pepers aan het koken zijn.
De Indiase die meedoet en goed tegen hitte kan loopt nu te zweten. Ben benieuwd of de jury straks dood is
Ik mag ze nu ook niet,quote:
Ja, ik ben er ook maar mee gestoptquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hardlopen is lekker maar zo blessuregevoelig
Tom Kha bohhquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ooit in Thailand kookles gehad.
Daar heb ik Tom Kha gemaakt op twee manieren. Vooral die die de Thai zelf heet vonden was iets te pittig zeg maar
Zelf terug geduwd he? Fucking hardcorequote:
Ik ook. Jammer hoor. Ik mis het wel. Vooral dat voldane gevoel als je weer thuis komtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook maar mee gestopt
Door het huilen heen?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zelf terug geduwd he? Fucking hardcorehahaha
Huilen? Nee johquote:
Das ook weer niet goed toch, als het al geen pijn meer doet ........quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huilen? Nee johserieus niet, hahaha
Deed wel pijn, maar kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook weer niet goed toch, als het al geen pijn meer doet ........
Hmmm, dan kan je best veel hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Deed wel pijn, maar kan wel wat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |