En een Welshmanquote:
Er zijn meer fokkers die verhuizen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Kende...
Toen was je best geïnteresseerd in dingen.
Maar ik zal niet meer posten dat ik verhuisd ben![]()
Ahhhquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ben bang dat ik het niet ga zien. Of ze moeten meteen overgaan tot actieBen nog wel even wakker maar tot 6 uur ga ik niet halen hoor
Jij wel?quote:
Ja kloptquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er zijn meer fokkers die verhuizen.
?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er zijn meer fokkers die verhuizen.
Dat ga ik ook niet redden , ik kan niet de hele nacht wakker blijven, moet slapen en morgen op tijd eruit.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ben bang dat ik het niet ga zien. Of ze moeten meteen overgaan tot actieBen nog wel even wakker maar tot 6 uur ga ik niet halen hoor
Bruggequote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat je in den Belgigue woont![]()
Joh jouw verhuizing boeit me geen zakquote:
Ja dat ookquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet redden , ik kan niet de hele nacht wakker blijven, moet slapen en morgen op tijd eruit.
Ik weet nu dat ik beter straks naar bed kan gaan en dan hopelijk er nog iets van mee ga krijgen morgenochtend
Ow, naja ik ben ook verhuisd en postte daar vandaag toevallig over hier.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij verhuismuts dacht ik aan iemand anders en niet aan jou.
VerhuisMuts?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij verhuismuts dacht ik aan iemand anders en niet aan jou.
quote:
Toen werd ik net op tijd wakkerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ook
Met die pre burner test was ik ook toevallig vroeg wakker.
Oh dat wist ik niet, maar ik dacht dat het over ONZ ging en daar zit ook iemand die verhuist.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow, naja ik ben ook verhuisd en postte daar vandaag toevallig over hier.
Je brengt het weer lief, maar okay sorry ik dacht echt dat het over mij ging.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh jouw verhuizing boeit me geen zakIk hoop dat het goed gaat dat wel
Uhhh jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik dacht dat het over ONZ ging en daar zit ook iemand die verhuist.
Kom jij in ONZ ?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Je brengt het weer lief, maar okay sorry ik dacht echt dat het over mij ging.
Daar kom ik gelukkig nooitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik dacht dat het over ONZ ging en daar zit ook iemand die verhuist.
Nee sorry voor de verwarring. NZquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Je brengt het weer lief, maar okay sorry ik dacht echt dat het over mij ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |