quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Voordeel van hardlopen is dat je je voordeur uitgaat, een uur (of 2) later thuiskomt en dan echt wat gedaan hebt. Als ik 2 uur fiets heb ik echt het idee dat ik niks gedaan heb.
Denk door mn Schotse rootsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, dan kan je best veel hebben
Schotse mannen!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk door mn Schotse rootshahaha
Zijn die zo 'hard' ja?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk door mn Schotse rootshahaha
Nou, het kostte mij mijn enkelsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een heerlijke training en het kost helemaal niks
Mijn knieën en rug gingen protesteren. Ik hou het nu maar bij wandelen. Maar dat voelt lang niet zo lekker als hardlopenquote:
Zwemmen misschien?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn knieën en rug gingen protesteren. Ik hou het nu maar bij wandelen. Maar dat voelt lang niet zo lekker als hardlopen
¤ 7,98 bij de action toch?quote:
Sportschool?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn knieën en rug gingen protesteren. Ik hou het nu maar bij wandelen. Maar dat voelt lang niet zo lekker als hardlopen
Per stuk en zelf installerenquote:
Ik vind zwembaden zo ontzettend goor. In de zomer zwem ik wel in buitenwaterquote:
ja is misschien ook wel een optie.quote:
Ja daar hou ik ook wel vanquote:
Daar kan je best moe van worden hoor, een bootcampquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja is misschien ook wel een optie.
Er is hier vlakbij ook een sportclubje die op woensdagavond bootcamp geeft. Ga ik ook eens uitproberen.
Ja best wel jaquote:
Jammer alleen dat ze niet te verstaan zijnquote:
Ik heb familie in Schotland, zodra die coronaellende wat rustiger is ga ik er weer naar toequote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je best moe van worden hoor, een bootcamp
Zal wel door die kilt en doedelzak komen.quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel door die kilt en doedelzak komen.
Ze zijn daarmee zo hard gepest dat ze wel hard moesten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |