Ja...goeie..heb iets tegen heel dikke mensen zien en horen eten...dat gesnuif tussendoor..brrr...quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Prachtig wonen daar. Dan is het hier toch maar behelpen. Als ik bij mijn neef in zijn tuin stond dan keek ik uit over een enorm weiland waar de schapen aan het grazen waren
Owquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja...goeie..heb iets tegen heel dikke mensen zien en horen eten...dat gesnuif tussendoor..brrr...hahaha, maar goed, waarom weet ik ook niet
Dit is waar mijn familie woontquote:
En als je denkt dat je in Nederland grote golfcourts hebt...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Prachtig wonen daar. Dan is het hier toch maar behelpen. Als ik bij mijn neef in zijn tuin stond dan keek ik uit over een enorm weiland waar de schapen aan het grazen waren
Schotland is zooooo mooi.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit is waar mijn familie woont![]()
Ja dat luidruchtige ademhalen door de neus terwijl ze iets naar binnen proppen of kauwen..sorry als ik beledigend over kom.quote:
Echt machtig mooiquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik heb weleens getwijfeld om mn Nederlandse nationaliteit op te zeggen en de Schotse aan te nemen, is een mogelijkheid vanwege mn moeder dus, en dan lekker daar in de Highlands gaan wonenquote:
Je doet je best ja, maar zal eens oplettenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat luidruchtige ademhalen door de neus terwijl ze iets naar binnen proppen of kauwen..sorry als ik beledigend over kom.
Mooie beelden welquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je doet je best ja, maar zal eens opletten
Ik snap het gewoon in het algemeen niet, waarom mensen zoveel moeite hebben met sommige andere mensen als groep.quote:
Als groep heb ik er ook geen hekel aan, alleen hoe sommigen etenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon in het algemeen niet, waarom mensen zoveel moeite hebben met sommige andere mensen als groep.
Ah oke, dat kan ik al beter snappenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als groep heb ik er ook geen hekel aan, alleen hoe sommigen etenmaar snap wel wat je bedoelt
Mooi zo! Hahaha 😉quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, dat kan ik al beter snappen
Ja, mn moeder ( waar ik door omstandigheden weer bij woon) gaat morgen naar Schotland, lang zitten wikken en wegen, maar ze is toch overgehaald door mn tantes, prima, ff weekje alleenquote:
Even van genieten danquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, mn moeder ( waar ik door omstandigheden weer bij woon) gaat morgen naar Schotland, lang zitten wikken en wegen, maar ze is toch overgehaald door mn tantes, prima, ff weekje alleen![]()
hahaha
De asoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:02 schreef engine het volgende:
Oh nee hij neemt het zelf weer mee. Tot ongenoegen van mama valk
Nee, lekker het rijk alleen, best aan toe, hahahaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even van genieten dan
Of was je niet stiekem liever ook gegaan?
Feeeestjeeeeee bij Foshizzlequote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, lekker het rijk alleen, best aan toe, hahaha
Hahaha, why notquote:
Jij woont al in de buurtquote:
Komt goed uit.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij woont al in de buurthahaha
Altijd gezellig tochquote:
Mooi statement @Souryquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:20 schreef Soury het volgende:
Oh Silverfox, van harte ik doe die aan die @ gedoe ik ben dat zat
Ja quote of quote niet dat is de vraagquote:
Ik heb geen mentionquote:
Je gaat los dusquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, lekker het rijk alleen, best aan toe, hahaha
Ik zou quotenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja quote of quote niet dat is de vraag
Die komen soms ook pas drie kwartier laterquote:
Nee dat doe ik niet soms zit ik wel eens ergens andersquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Die komen soms ook pas drie kwartier later
Nouja drie kwartier is overdreven maar zit soms wel wat vertraging in. Soms komen ze ook niet.quote:
Los is een groot woord, hahaha, maar wel ff mn eigen ding doen jaquote:
Dat doe ik ook vaak hoor. Meestal de morning afterquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik krijg vaak meldingen en die klik ik meestal zonder kijken weg
meestal te laat danquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak hoor. Meestal de morning after
Soms is het te laat en rood
Hebben mensen even geen last van mequote:
Beter toch ...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben mensen even geen last van me
Ja dat denk ik wel. Ik lees wel hoor in ONZ waar ik niet mag komen en ik zou zo graag een aantal de oren willen willen wassen. Dus beterquote:
Nee vertel hier evenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Ik lees wel hoor in ONZ waar ik niet mag komen en ik zou zo graag een aantal de oren willen willen wassen. Dus beter
Je wil me een ban aansmeren?quote:
Zo bedoelde ik het niet.quote:
Oordeel zelf maarquote:
Nee dat probeer ik dus niet meer te veel te doenquote:
Ja maar jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat probeer ik dus niet meer te veel te doen.
Vanaf de zijlijn kijken is leuker.
Ook jij kunt dat moeilijk voor je houdenquote:
ESPNquote:
Het is beter dat ik niet meer in ONZ kom maar er zijn ook leuke topics. Dat onderschrift topic. Dat mag ook niet meer.quote:
Volgens mij klopt dat wel een beetjequote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ook jij kunt dat moeilijk voor je houden
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel een beetje
Ah ja dat is wel weer kut voor je ... als ze kunnen blokken op subforumnivo moet het toch ook op topic nivo moeten lukken ?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is beter dat ik niet meer in ONZ kom maar er zijn ook leuke topics. Dat onderschrift topic. Dat mag ook niet meer.
Serieus wat een kleuter uitvreet of een verhuis muts boeit me geen zak.
Niks mis meequote:
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel weer kut voor je ... als ze kunnen blokken op subforumnivo moet het toch ook op topic nivo moeten lukken ?
Ja mag ik weer mailen ofzo doei...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |