Jij woont al in de buurtquote:
Komt goed uit.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij woont al in de buurthahaha
Altijd gezellig tochquote:
Mooi statement @Souryquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:20 schreef Soury het volgende:
Oh Silverfox, van harte ik doe die aan die @ gedoe ik ben dat zat
Ja quote of quote niet dat is de vraagquote:
Ik heb geen mentionquote:
Je gaat los dusquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, lekker het rijk alleen, best aan toe, hahaha
Ik zou quotenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja quote of quote niet dat is de vraag
Die komen soms ook pas drie kwartier laterquote:
Nee dat doe ik niet soms zit ik wel eens ergens andersquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Die komen soms ook pas drie kwartier later
Nouja drie kwartier is overdreven maar zit soms wel wat vertraging in. Soms komen ze ook niet.quote:
Los is een groot woord, hahaha, maar wel ff mn eigen ding doen jaquote:
Dat doe ik ook vaak hoor. Meestal de morning afterquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik krijg vaak meldingen en die klik ik meestal zonder kijken weg
meestal te laat danquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak hoor. Meestal de morning after
Soms is het te laat en rood
Hebben mensen even geen last van mequote:
Beter toch ...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben mensen even geen last van me
Ja dat denk ik wel. Ik lees wel hoor in ONZ waar ik niet mag komen en ik zou zo graag een aantal de oren willen willen wassen. Dus beterquote:
Nee vertel hier evenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Ik lees wel hoor in ONZ waar ik niet mag komen en ik zou zo graag een aantal de oren willen willen wassen. Dus beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |