Who cares?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze niet te verstaan zijn
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel door die kilt en doedelzak komen.
Ze zijn daarmee zo hard gepest dat ze wel hard moesten worden
Oh leuk !!! Waar ??? Mijn moeder is Schots, heb familie in de buurt van Glasgowquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb familie in Schotland, zodra die coronaellende wat rustiger is ga ik er weer naar toe
quote:
Wat?quote:
Ik versta ze primaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze niet te verstaan zijn
In Perth wonen er een paar en in Criefquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh leuk !!! Waar ??? Mijn moeder is Schots, heb familie in de buurt van Glasgow
Als je zegt dat ik naar Perth moet zou ik zo te horen op het verkeerde continent uitkomenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
In Perth wonen er een paar en in Crief
Dat denken er wel meerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je zegt dat ik naar Perth moet zou ik zo te horen op het verkeerde continent uitkomen
quote:
Die van mij in Port Glasgowquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
In Perth wonen er een paar en in Crief
Hahaha, tis je vergevenquote:
Mooie uitzichten over de Clydequote:
Mooie uitzichten aan alle kanten zie ik. Tussen 2 nationale parken inquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooie uitzichten over de Clyde
ik ben drie jaar geleden nog naar mijn neef geweest in Kinross. Die heeft me echt half Schotland laten zien. We zijn zelfs naar Loch Ness geweest. Prachtige rit dwars door de Highlands heenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooie uitzichten over de Clyde
Gaaf! Schotland wil ik zeker ook nog eens heenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik ben drie jaar geleden nog naar mijn neef geweest in Kinross. Die heeft me echt half Schotland laten zien. We zijn zelfs naar Loch Ness geweest. Prachtige rit dwars door de Highlands heen
Moet je zeker doen als je de kans krijgt. Fantastisch land met zulke lieve, gastvrije en leuke mensenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Gaaf! Schotland wil ik zeker ook nog eens heen
Loch Ness ben ik ook geweest ja, en Skyequote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik ben drie jaar geleden nog naar mijn neef geweest in Kinross. Die heeft me echt half Schotland laten zien. We zijn zelfs naar Loch Ness geweest. Prachtige rit dwars door de Highlands heen
Ja heel mooi daar! In de buurt van Loch Lomond...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooie uitzichten aan alle kanten zie ik. Tussen 2 nationale parken in
Nou heb ik gelijk weer zin om er naartoe te gaanquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Loch Ness ben ik ook geweest ja, en Skyeen DE plaats der plaatsen, Culloden, waar de laatste battle tegen de Engelsen werd uitgevochten...heel indrukwekkend daar, ook gezien waar "mijn" clan heeft gevochten
![]()
Dit dusquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Gaaf! Schotland wil ik zeker ook nog eens heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |