Net waren je woorden veel harder, je hoeft er ook niet van te houden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gun het niemand maar ik zou er niet om rouwen
Hahahaha mutsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Kende...
Toen was je best geïnteresseerd in dingen.
Maar ik zal niet meer posten dat ik verhuisd benr
Kwakzalverij is het, zwakke mensen gouden bergen beloven en veel geld aftroggelenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen dat gezeik met dat heal gedoe
Mijn woorden zijn vaak wat harder, ik krijg er straf voorquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Net waren je woorden veel harder, je hoeft er ook niet van te houden.
Ben je net verhuisd?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Kende...
Toen was je best geïnteresseerd in dingen.
Maar ik zal niet meer posten dat ik verhuisd ben![]()
Je had niet naast me moeten staan netquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn woorden zijn vaak wat harder, ik krijg er straf voor
Jeetje, apart zeg.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn woorden zijn vaak wat harder, ik krijg er straf voor
Uhh sorry jij verkoopt toch zelf die shitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Kwakzalverij is het, zwakke mensen gouden bergen beloven en veel geld aftroggelen
Ik trek dat heel slecht , mensen bedriegenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Kwakzalverij is het, zwakke mensen gouden bergen beloven en veel geld aftroggelen
Dat is bij lange na niet hetzelfdequote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh sorry jij verkoopt toch zelf die shit
Dat is beter dan maar de hele tijd nikszeggende berichtjes te plaatsen.quote:
Grof schandalig gewoon.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik trek dat heel slecht , mensen bedriegen
Oh okquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is bij lange na niet hetzelfde
Wat bedoel je preciesquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is beter dan maar de hele tijd nikszeggende berichtjes te plaatsen.
Het is nu avond.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]Leuk!! Waar woon je nu? Of mogen fokkers dat niet weten ivm stalking
![]()
Enige wat ik weet is dat je in den Belgigue woontquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |