Er gaat nog zoveel gebeuren dat er ook momenten zijn die ik niet live kan zien. Ik ben al blij dat ik alle vlucht pogingen live heb kunnen zien tot nu toe. Eigenlijk hebben we best vaak geluk gehad. Deze tijden zijn wel wat minder handig jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen werd ik net op tijd wakker![]()
![]()
Voor mij is het jammer dat het nu zo laat is![]()
Die andere tijden kwamen mij beter uit
Nopequote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ging het niet over jou blijkbaar
Ik weetquote:
Nee, dat snap ik nu ookquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ging het niet over jou blijkbaar
Soms denken mensen op en forum dat het persoonlijk is. Kan gebeurenquote:
Thx voor de opheldering Shiiquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik dacht dat het over ONZ ging en daar zit ook iemand die verhuist.
Jij niet met jewinkelaanhuisquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:41 schreef drakin het volgende:
Nou wil ik weten wat een verhuismuts is
of treinmuts, kan ook....quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:41 schreef drakin het volgende:
Een muts die ergens anders gaat wonen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:41 schreef drakin het volgende:
Ja we hebben vrijwel alles mee kunnen kijken , dat waren toch hele spectaculaire gebeurtenissenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Er gaat nog zoveel gebeuren dat er ook momenten zijn die ik niet live kan zien. Ik ben al blij dat ik alle vlucht pogingen live heb kunnen zien tot nu toe. Eigenlijk hebben we best vaak geluk gehad. Deze tijden zijn wel wat minder handig ja
Waar is Piet.? Die heeft een mutsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Een muts die ergens anders gaat wonen.
Ga ik doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Een muts die ergens anders gaat wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat is zeker waar, zeker als het al wat later in de avond isquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zo zie je maar hoe vooroordelen kunnen ontstaan
Trek je glazen bolquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:41 schreef drakin het volgende:
Vooral in Duitsland. Maar ben al weer een paar weken thuis. Begin november misschien naar Nigeria. Heb wel al een visum maar of het doorgaat weet ik niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja we hebben vrijwel alles mee kunnen kijken , dat waren toch hele spectaculaire gebeurtenissen![]()
Ik hoop dat ik de komende testvlucht kan zien.
Werk je inmiddels weer in het buitenland?
Oh wauw!! Spannend!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral in Duitsland. Maar ben al weer een paar weken thuis. Begin november misschien naar Nigeria. Heb wel al een visum maar of het doorgaat weet ik niet.
Nee nog niet. Ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wauw!! Spannend!!![]()
In de dagbagger tijd was je ook altijd op de meest mooie plekken weet ik nog. Ben je eerder in Nigeria geweest?
Ja wel wat minder. Maak niet uit toch.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:50 schreef puzziepie het volgende:
we hebben elkaar de laatste maanden niet veel meer gesproken of gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |