Ze is er lekker bij gaan liggen.quote:
Zie het ja, net steeds draaien.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is er lekker bij gaan liggen.
Ik beval maar niet meerquote:
Ze zal het zat zijn na 17 maanden.quote:
Nee nog niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Mama neushoorn nog niet bevallen
Duurt nog wel even denk ik..quote:
Snel een pakken, op is op. Het was rustig dus denk wel dat er nog een isquote:
Ze was gisteren uitgeteld dus kan zo gebeurenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Duurt nog wel even denk ik..
Hou t wel in de gaten, wil zoiets wel zien.. gelukkig kan je ook terug spoelen mocht t vanavond of vannacht gebeurenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was gisteren uitgeteld dus kan zo gebeuren
Hey Flory lang niet gezienquote:
Hoi Dot! Klopt, verhuizing en nog steeds niet helemaal uitgepaktquote:
O zware klus achter de rug. Komt altijd een hoop bij kijken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoi Dot! Klopt, verhuizing en nog steeds niet helemaal uitgepakt![]()
Maar weer wat meer tijd om ff te lezen hier
Zeker, maar ben superblij met ons nieuwe huisje, dan heb je er veel voor overquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zware klus achter de rug. Komt altijd een hoop bij kijken.
Dat is waar. En uitpakken kan je op je gemakje doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Zeker, maar ben superblij met ons nieuwe huisje, dan heb je er veel voor over
Zo is dat, je zoekt je af en toe gek naar die ene doos, maar het komt vast goed op den duurquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. En uitpakken kan je op je gemakje doen
Dan nog kan je soms zoekenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
En of t voor de keuken, woonkamer of slaapkamer is
Waar die doos weer neer gezet hebtquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snel een pakken, op is op. Het was rustig dus denk wel dat er nog een is
De verhuizers vroegen ons 1, 2 of 3 (verdieping) er op te schrijven.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar die doos weer neer gezet hebt
Nee, dat kan ik mij voorstellen. Nu kan je zelf sjouwenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:38 schreef Flory het volgende:
[..]
De verhuizers vroegen ons 1, 2 of 3 (verdieping) er op te schrijven.
Ik dacht doe maar (bijna) alles naar 3, kan ik het rustig uitpakken daar.
Was niet zo'n geweldig idee
Nou ik zelf niet, ik zoek het alleen uitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik mij voorstellen. Nu kan je zelf sjouwen
Is wel een goede oplossing. Al dat gesjouw ook altijd met die was.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou ik zelf niet, ik zoek het alleen uit![]()
Traplopen gaat niet zo geweldig, heb zelfs een waszak gekocht voor studenten.
Kan ik de was lekker naar beneden gooien
Oh en waarom dan niet?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:38 schreef Flory het volgende:
[..]
De verhuizers vroegen ons 1, 2 of 3 (verdieping) er op te schrijven.
Ik dacht doe maar (bijna) alles naar 3, kan ik het rustig uitpakken daar.
Was niet zo'n geweldig idee
Veel van de spullen moeten nu toch weer naar beneden of naar bad- of slaapkamerquote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Veel van de spullen moeten nu toch weer naar beneden of naar bad- of slaapkamer![]()
Maar we zijn al een eind hoor, komt goed
@1:28 zie je dat wij de volle laag krijgenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:15 schreef Dotteke het volgende:
@:Pullup heb je deze gezien mooie beelden van de lava
@aloa liet daar gisteren een mooi plaatje van zien wat deze kant op komtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:1:28 zie je dat wij de volle laag krijgen
Van die vulkaan? Dat ligt nu ergens boven Duitsland denk ik, of al verder...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:aloa liet daar gisteren een mooi plaatje van zien wat deze kant op komt
Ja dat, in dat filmpje staat dat de rotzooi vanuit de lucht naar Europa komtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Van die vulkaan? Dat ligt nu ergens boven Duitsland denk ik, of al verder...
[ afbeelding ]
Als ik haar was zou ik lekker in de nacht bevallenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:24 schreef mazaru het volgende:
Als die neushoorn zo blijft staan met bevallen hebben we er mooi zicht op
Maar dan slaap ik. Ik zit juist te hopen op een livebevallingquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik lekker in de nacht bevallen
Dat levert mooie zonsondergangen opquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:1:28 zie je dat wij de volle laag krijgen
Ik ook , maar op de een of andere manier hou ik rekening met een nacht.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan slaap ik. Ik zit juist te hopen op een livebevalling
Ik ben er ook bang voor. Als het lekker rustig is. Die dieren voelen dat wel goed aan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , maar op de een of andere manier hou ik rekening met een nacht.
Ja precies daaromquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Als het lekker rustig is. Die dieren voelen dat wel goed aan.
Zal ze weten, dat ze zwanger is? Niet alle beesten weten hetquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Als het lekker rustig is. Die dieren voelen dat wel goed aan.
Het wordt nummer 8 voor haar lees ik netquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal ze weten, dat ze zwanger is? Niet alle beesten weten hetEn dan ineens ligt er een kleintje
Natuurlijk weet een dier dat.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal ze weten, dat ze zwanger is? Niet alle beesten weten hetEn dan ineens ligt er een kleintje
Dat kan natuurlijk altijd ook 's nachts gebeuren. Het kan ook gebeuren in die uurtjes dat ze buiten is.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , maar op de een of andere manier hou ik rekening met een nacht.
Ja precies, exact een datum berekenen is sowieso nooit mogelijk. Ze houden haar goed in de gaten, ze heeft alle rust nu.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk altijd ook 's nachts gebeuren. Het kan ook gebeuren in die uurtjes dat ze buiten is.
Ze konden gisteren niks daarover zeggen. Alleen dat de uiers (gisteren) nog niet opgezwollen waren dus het kon nog wel even duren.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies, exact een datum berekenen is sowieso nooit mogelijk. Ze houden haar goed in de gaten, ze heeft alle rust nu.
Denk echt wel dat ze het weten hoor, ze hebben toch ook nestdrang?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi he?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat ze haar met rust laten. Behalve schoonmaken en voeren gaat ze het helemaal zelf doen
Niet allemaal hoor. Ik heb daar laatst iets over gezien.quote:
de meeste dieren weten dat. Nou ja weten ,quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Ik heb daar laatst iets over gezien.
Geen idee meer welk dier het was trouwens, was bij zo'n serie over dierentuinen.
Ik heb er een paar gezien. Is wel leuk om te zien iddquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Die dierentuin serie kijk ik ook wel
Meer achter de schermen. Ik weet de naam zo niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Welke dierentuin serie is dat dan?
Ah van Burgers zoo?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer achter de schermen. Ik weet de naam zo niet.
Heftigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:15 schreef Dotteke het volgende:
@:Pullup heb je deze gezien mooie beelden van de lava
Het is dubbel : ik ben gek op dieren, kijk ook graag naar dat soort programma's , maar ik heb er ergens ook moeite meequote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gezien. Is wel leuk om te zien idd
Ah ok, op sbs 6 had ook een dierentuin programma..dacht dat jullie die bedoeldequote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze zal het wel zijn.
https://www.npostart.nl/h(...)entuin/VPWON_1296821
Met dierentuinen ja. Zolang ze niet in een klein hokje zitten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is dubbel : ik ben gek op dieren, kijk ook graag naar dat soort programma's , maar ik heb er ergens ook moeite mee
Was het wad?quote:
Vreselijk!! Ik kan daar echt niet tegen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Met dierentuinen ja. Zolang ze niet in een klein hokje zitten.
Wel in Duitsland gezien...enorme vogels die dan in een klein verblijf zitten. Dan kwijlt zo'n beest helemaal weg, dat is wel triest idd.
Triest idd.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk!! Ik kan daar echt niet tegen.
Ik zag ooit een keer zeehonden in een bassin , volgens mij was dat in Ouwehands dierenpark. jaaaaren geleden , en ik werd er bijna verdrietig van hoe ze rondjes zwommen in dat kleine bassin .
Dat ben ik nooit vergeten. Echt zielig.
Ik weet nog dat in dolfinarium toen die orca (Morgan? of een andere) in een bassin zat , ik was daar een dagje uit met cliënten, en werd er helemaal naar van. Geen idee of zij het heeft gered uiteindelijk.
wat voor een vogel heb je GOAquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn vogel zijn/haar kooi staat bijna altijd open... maar ze zoekt het zelf op als de vrijheid haar teveel is
Een Kakarikiquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat voor een vogel heb je GOA
aah die hebben ze veel in downunder toch?quote:
quote:
New Zeeland geloof ik ja ;Yquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah die hebben ze veel in downunder toch?
komen wel eens van die filmpjes voorbij op tiktok met mensen die dagelijks hele groepen op het balkon hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
New Zeeland geloof ik ja ;Y
Haha schattigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ziet er ook exact zo uit
En nu ik je filmpje afspeel, draait er hier eentje door..op zoek naar het geluid
Jouw filmpje is ook leuk. Alles bekijken en onderzoekenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ziet er ook exact zo uit
En nu ik je filmpje afspeel, draait er hier eentje door..op zoek naar het geluid
Jaaa ! Die filmpjes zijn altijd zo leuk!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
komen wel eens van die filmpjes voorbij op tiktok met mensen die dagelijks hele groepen op het balkon hebben![]()
![]()
ze lijken ook hele verhalen te hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jaaa ! Die filmpjes zijn altijd zo leuk!![]()
Ja zeker, maar wel mooi om te zien.quote:
Die kleuren ookquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijken ook hele verhalen te hebben
echt schattig
ze zijn zo prachtigquote:
Ja..maar ik vind musjes ook wel echt heel lief, toen ik klein was kwamen ze altijd in onze tuin en uiteindelijk kwamen ze uit mn hand etenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn zo prachtig
en wat hebben wij
de mus
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn zo prachtig
en wat hebben wij
de mus
quote:
we hebben hier in de tuin wel 100 mussenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja..maar ik vind musjes ook wel echt heel lief, toen ik klein was kwamen ze altijd in onze tuin en uiteindelijk kwamen ze uit mn hand eten
die hebben we hier ookquote:
Spechten !!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moooiiii
vlaamse gaai vind ik ook een mooie vogel
en spechten
oehhh lijkt een beetje op een ekster?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:53 schreef drakin het volgende:
Ik vind deze mooi, maar zou hem liever niet aanraken
[ afbeelding ]
de uilen schreeuwen hier savonds behoorlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Spechten !!!en ook uilen..sowieso ook roofvogels
Ja leuk is dat hč? Wij hebben ook meesjes en merels, en we hebben zo'n vogelbadje, en als ie niet gevuld is komt zo'n merel ff verhaal halen bij de keukendeurquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben hier in de tuin wel 100 mussen![]()
![]()
in de zomer komen ze wel eens even binnen kijken
Het is de pitohui, geen kraaisoort. Meer een wielewaalquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhh lijkt een beetje op een ekster?
is het een kraai soort?
aah okquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is de pitohui, geen kraaisoort. Meer een wielewaal
Nice!!! Over geluiden gesproken, weet je wat ik een mooi geluid vind, het geluid dat vossen maken..Kan niet uitleggen waarom maar heeft iets rustgevends ofzoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de uilen schreeuwen hier savonds behoorlijk
en vangen de muisjes
we hebben dit jaar echt een stuk minder merelsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja leuk is dat hč? Wij hebben ook meesjes en merels, en we hebben zo'n vogelbadje, en als ie niet gevuld is komt zo'n merel ff verhaal halen bij de keukendeur
heb je steenmarters wel eens gehoord?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nice!!! Over geluiden gesproken, weet je wat ik een mooi geluid vind, het geluid dat vossen maken..Kan niet uitleggen waarom maar heeft iets rustgevends ofzo
ehhhquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ok
en waar komt deze vogel voor?
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
ehhh
Ver weg hoop ik
Dat diegene de vogel vast heeft voor de foto is echt ontzettend dom
Dat mag, maar dat heb ik ook al voor je gedaan, hier een mooi plaatje met de reden erbij dat je ze beter niet kan aaienquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig
ik ga even googlen
Wij zijn de enige "echte" tuin nog in de buurt, met bomen en struiken en planten en groen in het algemeen, de rest heeft alles maar betegeld, heeft ook wel gezorgd voor een afname in wildlife zegmaarquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben dit jaar echt een stuk minder merels
andere jaren zijn het er veel en veel meer
hij eet giftige kikkersquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat heb ik ook al voor je gedaan, hier een mooi plaatje met de reden erbij dat je ze beter niet kan aaien
[ afbeelding ]
woon buitenaf dus stikt hier van de vogels en andere dierenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wij zijn de enige "echte" tuin nog in de buurt, met bomen en struiken en planten en groen in het algemeen, de rest heeft alles maar betegeld, heeft ook wel gezorgd voor een afname in wildlife zegmaar
O ik dacht een kevertje, maar dat was dan die andere giftige vogel denk ikquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij eet giftige kikkers![]()
mooie vogel wel hoor
Dat wil ik ook!!! Een vriend van mij woont buitenaf in Boxtel...zo mooi daar, heel anders dan waar ik woon iigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
woon buitenaf dus stikt hier van de vogels en andere dieren
en ik vind het heerlijk
Heb je ook egeltjes??? I LOVE them!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
woon buitenaf dus stikt hier van de vogels en andere dieren
en ik vind het heerlijk
met de egel gaat het echt slechtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je ook egeltjes??? I LOVE them!hahaha
en net even gezocht de Hop en de groene kakelaar ookquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:08 schreef drakin het volgende:
De Arafuralijsterdikkop is ook giftig maar dan door het eten van giftige kevers
[ afbeelding ]
Hier zat gister nog een kraai heerlijk te smullen van een egeltjequote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
met de egel gaat het echt slecht
hebben er al een paar keer wat bij huis gehad die heel erg ziek waren en helemaal onder de teken zaten
dierenambulance gebeld en die halen ze op en brengen ze naar de egel opvang
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier zat gister nog een kraai heerlijk te smullen van een egeltje
Ah nee!!! Ik heb ooit een egeltje op weg geholpen, letterlijk, zat in de auto met een ex en stonden bij een stoplicht en zag een egeltje echt strugglen om van de weg op de stoeprand te komen, dus snel uitgestapt en mn voet onder zn kontje gedaan zodat ie omhoog kon klimmen en toen liep ie vrolijk verderquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
met de egel gaat het echt slecht
hebben er al een paar keer wat bij huis gehad die heel erg ziek waren en helemaal onder de teken zaten
dierenambulance gebeld en die halen ze op en brengen ze naar de egel opvang
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah nee!!! Ik heb ooit een egeltje op weg geholpen, letterlijk, zat in de auto met een ex en stonden bij een stoplicht en zag een egeltje echt strugglen om van de weg op de stoeprand te komen, dus snel uitgestapt en mn voet onder zn kontje gedaan zodat ie omhoog kon klimmen en toen liep ie vrolijk verderhahaha
Met name roeken in de stad, niet veel kraaien, en niet iedereen ziet het verschil tussen deze 2 vogels.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
het stikt hier van de kraaien en roeken en kauwtjes
Kraai is groter toch?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Met name roeken in de stad, niet veel kraaien, en niet iedereen ziet het verschil tussen deze 2 vogels.
woon dichtbij de ijsselquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Met name roeken in de stad, niet veel kraaien, en niet iedereen ziet het verschil tussen deze 2 vogels.
Dat kan ik niet vinden heb je een bron?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en net even gezocht de Hop en de groene kakelaar ook
Ik dacht een hele cm kleiner dan de roekquote:
Jaaa!!! Er zijn ook zulke leuke filmpjes van ze op YouTube enzoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze wiebelen zo met hun kont als ze lopen
En super intelligent!quote:
Alle kraaiachtigenquote:
er zijn wel degelijk een beperkt aantal giftige vogels gekend. Geen enkele vogel is 'actief giftig', dus een steek of een beet zoals van gifslangen hoef je niet meteen te vrezen, maar sommige vogels bevatten gifstoffen in hun veren, huid en/of spieren, waarbij het schadelijk effect dus bij aanraken of consumptie kan voorkomen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet vinden heb je een bron?
Wel de Blauwkapifrit die net als de Arafuralijsterdikkop giftige kefers eet
Ik vergis me idd. Een raaf is wel duidelijk groter.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht een hele cm kleiner dan de roek
Roeken hebben kale snavels en leven in grote groepen. Alleen een roek tot 1 jaar heeft nog wel beharing(bevering) op de snavel waardoor dat wat moeilijke is om te onderscheiden
Die zie je niet in de stad, ook maar zeer weinig in NL of dichtbij mensen. Hun gekras is veel dieper, lager waar je ze aan zou kunnen herkennen, maar dan moet je echt hun geluid wel kennen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vergis me idd. Een raaf is wel duidelijk groter.
Ze bieden zich gewoon aan om op je bord te liggenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:24 schreef aloa het volgende:
Zal wel aan mij liggen misschien. maar de meest domme vogels vind ik toch echt duivenElke vogel gaat aan de kant, als je aan komt rijden, behalve een duif
Waar heb je dit vandaan? Ik wil graag bronvermelding bij zoietsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn wel degelijk een beperkt aantal giftige vogels gekend. Geen enkele vogel is 'actief giftig', dus een steek of een beet zoals van gifslangen hoef je niet meteen te vrezen, maar sommige vogels bevatten gifstoffen in hun veren, huid en/of spieren, waarbij het schadelijk effect dus bij aanraken of consumptie kan voorkomen.
Geen enkele van deze giftige vogels maakt de gifstoffen zelfstandig aan; zij halen deze uit de omgeving en weten ze in het lichaam op te slaan.
Zo verkrijgen een viertal Pitohui-soorten (P. dichrous, P. kirhocephalus, en in mindere mate Melanorectes nigricens en Ornorectes cristatus) alsook de blauwkapifrit (Ifrita kowaldi), allen vogels uit Nieuw-Guinea, hun gif uit kevers die ze verorberen. Dit gif, hetzelfde als in pijlgifkikkers, slaan zij onder andere op in hun huid en veren. Ook de in Afrika voorkomende spoorwiekgans (Plectropterus gambensis) haalt zijn gif uit kevers.
De hop (Upapa epops) en groene kakelaar (Phoeniculus purpureus) herbergen gifproducerende bacteriën in hun stuitklier.
Bovenstaand lijstje is zeker niet volledig, maar zou de aandacht te veel wegleiden van een giftige vogelsoort die voor ons toch wel enig belang heeft: de kwartel.
De Europese kwartel (Coturnix coturnix) is evenwel niet steeds giftig. Enkel tijdens zijn jaarlijkse trek naar het zuiden zijn sommigen giftig. Dit komt omdat de kwartel zich onderweg voedt met toxine-bevattende zaden van de gevlekte scheerling of andere schermbloemige planten. De vergiftiging bij de mens, na consumptie van dergelijke kwartels, wordt in de medische wereld aangeduid met de term coturnisme en is sinds mensenheugenis bekend: zelfs in de bijbel is er passage terug te vinden waarin beschreven wordt dat de Israelieten massaal stierven na het eten van kwartel (Num. 11: 31-34). Het gif leidt bij de mens tot spiercelschade, nierblockage en shock.
Nu hoef je niet meteen de kwartel op je bord te vrezen: het overgrote deel van de consumptiekwartels zijn Japanse kwartels (Coturnix japonica) en sowieso zijn gekweekte kwartels niet in staat te trekken of gifstoffen via hun voeding op te nemen.
Die zie je hier idd niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zie je niet in de stad, ook maar zeer weinig in NL of dichtbij mensen. Hun gekras is veel dieper, lager waar je ze aan zou kunnen herkennen, maar dan moet je echt hun geluid wel kennen.
https://www.ikhebeenvraag.be/vraag/42073/Zijn-er-giftige-vogelsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan? Ik wil graag bronvermelding bij zoiets
Ik had het dus inmiddels gevondenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.ikhebeenvraag.be/vraag/42073/Zijn-er-giftige-vogels
beantwoord door een professor ik neem aan dat het dan goed zit??quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had het dus inmiddels gevonden
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe t vogeltje er overdag uit zietquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:25 schreef engine het volgende:
Ik kijk sinds een paar dagen af en toe bij dit kuikentje. Nu is het nacht maar het is zo'n grappig ding als het licht is.
Ik zag geen naam onder de tekst?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
beantwoord door een professor ik neem aan dat het dan goed zit??
Duiven zijn ook dom. Daarom bewegen ze hun kop ook zo als ze lopen. Ze moeten 2x kijken om te beseffen wat ze zien.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:24 schreef aloa het volgende:
Zal wel aan mij liggen misschien. maar de meest domme vogels vind ik toch echt duivenElke vogel gaat aan de kant, als je aan komt rijden, behalve een duif
Daar moet ik mijn bestiarium op naslaan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Draken zijn toch giftig? En dat zijn toch ook een soort vogels? Beetje meeuwachtigen.
staat er naast prof. dr Pieter COrnillequote:
Draken zijn dinosauriërs, dus vogelsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Draken zijn toch giftig? En dat zijn toch ook een soort vogels? Beetje meeuwachtigen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Duiven zijn ook dom. Daarom bewegen ze hun kop ook zo als ze lopen. Ze moeten 2x kijken om te beseffen wat ze zien.
Maar je kunt terug in de tijd zeg maar. Bewegend is altijd leukerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe t vogeltje er overdag uit ziet
mooie vogelsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je kunt terug in de tijd zeg maar. Bewegend is altijd leuker
[ afbeelding ]
Ga ik dat even doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je kunt terug in de tijd zeg maar. Bewegend is altijd leuker
[ afbeelding ]
Die zag ik niet, zou toch even kijken of alles klopt of naar zijn bronvermelding zoeken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
staat er naast prof. dr Pieter COrnille
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zag ik niet, zou toch even kijken of alles klopt of naar zijn bronvermelding zoeken.
Maar dan is het wel wat beter dan een lagere school spreekbeurt
Die heeft beste poten zegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:40 schreef drakin het volgende:
De dragon chicken is niet giftig
[ afbeelding ]
Whoa...wtf..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:40 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat 8 jarigen nog niet veel van het verhaal snappen als een leerling dit verteldquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
zou wel een hele goede spreekbeurt zijn![]()
![]()
Een kip met stalpotenquote:
Nou echt hé jemigquote:
dat denk ik ook niet neequote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat 8 jarigen nog niet veel van het verhaal snappen als een leerling dit verteld
brrrquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:40 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig kippepootje op je bordquote:
Zit misschien ook nog wat vlees aan in plaats van alleen z'n velletje eraf knagen.quote:
Die hoef ik nietquote:
Gothic chickenquote:
sexy kipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
ik vind dat echt een grappige kipquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:52 schreef drakin het volgende:
Die kip woont hier zeker @:greysbones ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ging van de week eieren halen bij mij lokale boertje.. waart ze lekker in het weiland lopen.
Ik vroeg hem, hoe lang gaat een legkip eigenlijk mee? Omdat ik zelf ook wel dacht ooit aan kippen.
Wat denk je?kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ligt ook wel aan de soortEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
At je daar ook pannenkoeken?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:56 schreef drakin het volgende:
Ik was eens bij iemand die de 1e prijs had gewonnen voor mooiste kippenhok
Ik heb het mooiste kippen hokquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:56 schreef drakin het volgende:
Ik was eens bij iemand die de 1e prijs had gewonnen voor mooiste kippenhok
Wafelsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
At je daar ook pannenkoeken?
Prima kipquote:
quote:
Ik was bij de winnaar een jaar of 10? terugquote:
Dan weet ik waar je woont, want die ken ikquote:
foto?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb het mooiste kippen hok
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je woont, want die ken ik
Ga je ook eitjes verkopen? Kom ik volgende week even hallo zeggen.quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je woont, want die ken ik
Het is niet in Friesland hoorquote:
okquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je ook eitjes verkopen? Kom ik volgende week even hallo zeggen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:01 schreef aloa het volgende:
Wij hadden toen een kip die was doodgevroren...die bleef maar op zijn stok zitten.![]()
Ik vond het heel triest als klein jochie
Dan heeft iemand jouw ontwerp gestolenquote:
Ik eet behoorlijk veel eitjes, drakenvoerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
nee
maar je mag er wel een paar![]()
zijn kleine eitjes van krielkipjes
1 van deze groep heet Charlie! Ik herken zequote:
Zal de winter van 79 geweest zijn. De poten van die kippen nog ingesmeerd met vaseline etc....maar die ene kip heeft het niet overleefd.quote:
Dit wil ik soms ook weleensquote:
ze worden volop gemaakt tegenwoordigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heeft iemand jouw ontwerp gestolen![]()
Is net ietsjes noordelijker namelijk
dan zal zij inderdaad te oud zijn geweestquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal de winter van 79 geweest zijn. De poten van die kippen nog ingesmeerd met vaseline etc....maar die ene kip heeft het niet overleefd.
Of het was gewoon zijn tijd, want de rest overleefde die winter wel.
Precies deze?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze worden volop gemaakt tegenwoordig
en als je die prijzen ziet![]()
![]()
belachelijk!!!
wij hebben een alpaca/geiten formaatquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies deze?
Ik ken hem eigenlijk een slag groter en hoor dat die mensen ze wel willen verkopen aan de weg binnenkort
Wist je dat ze kunnen vliegen?quote:
maarquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:07 schreef drakin het volgende:
Pinguïns zijn ontzettende kutbeesten, ze slaan hun allerbeste vriend het water in om te kijken of het veilig zwemwater is en ze niet op worden gegeten.
Landleven komen de kippenhok winnaars in te staanquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hebben een alpaca/geiten formaat
geen idee waarom ze hem dat formaat noemen
stond destijds een bouwtekening in landleven
ze verkopen ze voor 2500 tot 4000
aaah dan ga ik oplettenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Landleven komen de kippenhok winnaars in te staan![]()
Heb ik gehoord van de kippenhok winnares
Alleen als die de klap van zijn beste vriend heeft overleefdquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar
de man past op het ei toch
wel goed geemancipeerd
Als het nu 10 jaar later nog bestaatquote:
Die blijft grappigquote:
Oeh ja!!! Dat ook ! Ik had laatst een droom waarin ik een automatisch wapen wilde kopen om ff wat mensen af te knallen, nou, de smile op mn gezicht kon echt niet groterquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh ja!!! Dat ook ! Ik had laatst een droom waarin ik een automatisch wapen wilde kopen om ff wat mensen af te knallen, nou, de smile op mn gezicht kon echt niet groterhahaha
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het nu 10 jaar later nog bestaat
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
* engine houdt Foshizzle maar te vriend
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh ja!!! Dat ook ! Ik had laatst een droom waarin ik een automatisch wapen wilde kopen om ff wat mensen af te knallen, nou, de smile op mn gezicht kon echt niet groterhahaha
ehhh wat is dit??quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Carolina Reaper, (2.2 m)
Hurt Berry, (2 m)
Moruga Red Trinidad Scorpion (1.2-2 m)
God Stopper (1.5 m),
Chocolate Trinidad Scorpion (1.2-2 m),
Lemon Blast (1.3 m),
White Bhut Jolokia (1.1 m)
Orange Bhut Jolokia (1 m)
Wie wil welke?
Ik reserveer de Lemon Blastquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Carolina Reaper, (2.2 m)
Hurt Berry, (2 m)
Moruga Red Trinidad Scorpion (1.2-2 m)
God Stopper (1.5 m),
Chocolate Trinidad Scorpion (1.2-2 m),
Lemon Blast (1.3 m),
White Bhut Jolokia (1.1 m)
Orange Bhut Jolokia (1 m)
Wie wil welke?
Oh ik wel! Wilde altijd wel op kickboksen, maar dacht altijd ja leuk,maar dan sta ik daar terwijl ik "not the face, not the face" roepquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb niet zoveel agressie in me denk ik
heb jaren Karate gedaanquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik wel! Wilde altijd wel op kickboksen, maar dacht altijd ja leuk,maar dan sta ik daar terwijl ik "not the face, not the face" roep
Chilipepers met daarbij hoe heet ze zijn.quote:
Oh vet!!! Welke band?quote:
mag ik dan een gewone paprikaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chilipepers met daarbij hoe heet ze zijn.
Tabasco is ongeveer 5000 op de schaal.
The Bandquote:
Oh nee...ik sla overquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chilipepers met daarbij hoe heet ze zijn.
Tabasco is ongeveer 5000 op de schaal.
blauwquote:
Mijn favorietquote:
Oeh!!! Kut! Mijn linkerknie is naar de klote door een moshpit op Dynamo Open Airquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
blauw
en toen wilden mijn knieeen niet meer
heb altijd al slechte knieeen gehad en dat gedraai als je trapt helpt dan niet
dus toen maar gestopt
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh!!! Kut! Mijn linkerknie is naar de klote door een moshpit op Dynamo Open Air
Er zijn ook carolina reaper chips.quote:
Ook heel mooiquote:
Ja nogal! Op mn 16e gebeurd, knieband verrekt, heb er nu op mn 42e nog altijd last van, tenminste, ik kan niet hardlopen of lunges doen, dan kan het uit de kom schietenquote:
Kan je geen kunstband krijgen oid?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nogal! Op mn 16e gebeurd, knieband verrekt, heb er nu op mn 42e nog altijd last van, tenminste, ik kan niet hardlopen of lunges doen, dan kan het uit de kom schieten
Omg...beetje pittig eten vind ik best lekker hoor, maar niet eten waarvan je alleen maar de peper erdoor proeft..beetje zonde van het gerecht imoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn ook carolina reaper chips.
Die zijn zo heet dat ze per stuk verpakt en verkocht worden
Blijft bizar ja hoe mensen daar tegen kunnen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:27 schreef engine het volgende:
Een vriend ging eens meedoen met een groepje dat ging proberen een hete peper te eten die iemand zelf gegroeid had. Die drie jongens hebben een kwartier niet kunnen praten en de dame die meedeed merkte er bijna niks van
oooh dat lijkt me echt verrotquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nogal! Op mn 16e gebeurd, knieband verrekt, heb er nu op mn 42e nog altijd last van, tenminste, ik kan niet hardlopen of lunges doen, dan kan het uit de kom schieten
Nee, dan maar niet hardlopen of lunges doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je geen kunstband krijgen oid?
Zit nu masterchef te kijken waarbij ze met zulke pepers aan het koken zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omg...beetje pittig eten vind ik best lekker hoor, maar niet eten waarvan je alleen maar de peper erdoor proeft..beetje zonde van het gerecht imo
Mis je dat niet, die lunges?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, dan maar niet hardlopen of lunges doen
Het heeft iets verslavends. Had eerst een tentje waar ik wel eens vissoep ging eten. Zo verschrikkelijk pittig dat ik standaard met de hik naar buiten ging. Maar toch iedere keer weer terug komenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omg...beetje pittig eten vind ik best lekker hoor, maar niet eten waarvan je alleen maar de peper erdoor proeft..beetje zonde van het gerecht imo
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit nu masterchef te kijken waarbij ze met zulke pepers aan het koken zijn.
De Indiase die meedoet en goed tegen hitte kan loopt nu te zweten. Ben benieuwd of de jury straks dood is
Ik een keer op sportschool jaren terug, gleed uit over iets met aerobics en toen lag, en zo'n vrouw , wat is dat aan de zijkant van je knie ? Nou dat was dus mn kniequote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
oooh dat lijkt me echt verrot
heb dat 1 keer zien gebeuren brrrrrrr
Dagelijks welquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
I
[..]
Ik een keer op sportschool jaren terug, gleed uit over iets met aerobics en toen lag, en zo'n vrouw , wat is dat aan de zijkant van je knie ? Nou dat was dus mn knie
Heb ooit in Thailand kookles gehad.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft iets verslavends. Had eerst een tentje waar ik wel eens vissoep ging eten. Zo verschrikkelijk pittig dat ik standaard met de hik naar buiten ging. Maar toch iedere keer weer terug komen
Enjoy!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef greysbones het volgende:
E R tijd
bedankt voor de gezelligheid
Hardlopen is lekker maar zo blessuregevoeligquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, dan maar niet hardlopen of lunges doen
Ja, dat vind ik ook. Volgens mij brand je dan ook een hoop smaakpappillen wegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Auwquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
I
[..]
Ik een keer op sportschool jaren terug, gleed uit over iets met aerobics en toen lag, en zo'n vrouw , wat is dat aan de zijkant van je knie ? Nou dat was dus mn knie
Kan je nagaan !quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit nu masterchef te kijken waarbij ze met zulke pepers aan het koken zijn.
De Indiase die meedoet en goed tegen hitte kan loopt nu te zweten. Ben benieuwd of de jury straks dood is
Ik mag ze nu ook niet,quote:
Ja, ik ben er ook maar mee gestoptquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hardlopen is lekker maar zo blessuregevoelig
Tom Kha bohhquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ooit in Thailand kookles gehad.
Daar heb ik Tom Kha gemaakt op twee manieren. Vooral die die de Thai zelf heet vonden was iets te pittig zeg maar
Zelf terug geduwd he? Fucking hardcorequote:
Ik ook. Jammer hoor. Ik mis het wel. Vooral dat voldane gevoel als je weer thuis komtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook maar mee gestopt
Door het huilen heen?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zelf terug geduwd he? Fucking hardcorehahaha
Huilen? Nee johquote:
Das ook weer niet goed toch, als het al geen pijn meer doet ........quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huilen? Nee johserieus niet, hahaha
Deed wel pijn, maar kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook weer niet goed toch, als het al geen pijn meer doet ........
Hmmm, dan kan je best veel hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Deed wel pijn, maar kan wel wat hebben
Voordeel van hardlopen is dat je je voordeur uitgaat, een uur (of 2) later thuiskomt en dan echt wat gedaan hebt. Als ik 2 uur fiets heb ik echt het idee dat ik niks gedaan heb.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer hoor. Ik mis het wel. Vooral dat voldane gevoel als je weer thuis komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |