mooie vogelsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je kunt terug in de tijd zeg maar. Bewegend is altijd leuker
[ afbeelding ]
Ga ik dat even doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je kunt terug in de tijd zeg maar. Bewegend is altijd leuker
[ afbeelding ]
Die zag ik niet, zou toch even kijken of alles klopt of naar zijn bronvermelding zoeken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
staat er naast prof. dr Pieter COrnille
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zag ik niet, zou toch even kijken of alles klopt of naar zijn bronvermelding zoeken.
Maar dan is het wel wat beter dan een lagere school spreekbeurt
Die heeft beste poten zegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:40 schreef drakin het volgende:
De dragon chicken is niet giftig
[ afbeelding ]
Whoa...wtf..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:40 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat 8 jarigen nog niet veel van het verhaal snappen als een leerling dit verteldquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
zou wel een hele goede spreekbeurt zijn![]()
![]()
Een kip met stalpotenquote:
Nou echt hé jemigquote:
dat denk ik ook niet neequote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat 8 jarigen nog niet veel van het verhaal snappen als een leerling dit verteld
brrrquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:40 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig kippepootje op je bordquote:
Zit misschien ook nog wat vlees aan in plaats van alleen z'n velletje eraf knagen.quote:
Die hoef ik nietquote:
Gothic chickenquote:
sexy kipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |