Jouw filmpje is ook leuk. Alles bekijken en onderzoekenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ziet er ook exact zo uit
En nu ik je filmpje afspeel, draait er hier eentje door..op zoek naar het geluid
Jaaa ! Die filmpjes zijn altijd zo leuk!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
komen wel eens van die filmpjes voorbij op tiktok met mensen die dagelijks hele groepen op het balkon hebben![]()
![]()
ze lijken ook hele verhalen te hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jaaa ! Die filmpjes zijn altijd zo leuk!![]()
Ja zeker, maar wel mooi om te zien.quote:
Die kleuren ookquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijken ook hele verhalen te hebben
echt schattig
ze zijn zo prachtigquote:
Ja..maar ik vind musjes ook wel echt heel lief, toen ik klein was kwamen ze altijd in onze tuin en uiteindelijk kwamen ze uit mn hand etenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn zo prachtig
en wat hebben wij
de mus
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn zo prachtig
en wat hebben wij
de mus
quote:
we hebben hier in de tuin wel 100 mussenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja..maar ik vind musjes ook wel echt heel lief, toen ik klein was kwamen ze altijd in onze tuin en uiteindelijk kwamen ze uit mn hand eten
die hebben we hier ookquote:
Spechten !!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moooiiii
vlaamse gaai vind ik ook een mooie vogel
en spechten
oehhh lijkt een beetje op een ekster?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:53 schreef drakin het volgende:
Ik vind deze mooi, maar zou hem liever niet aanraken
[ afbeelding ]
de uilen schreeuwen hier savonds behoorlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Spechten !!!en ook uilen..sowieso ook roofvogels
Ja leuk is dat hè? Wij hebben ook meesjes en merels, en we hebben zo'n vogelbadje, en als ie niet gevuld is komt zo'n merel ff verhaal halen bij de keukendeurquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben hier in de tuin wel 100 mussen![]()
![]()
in de zomer komen ze wel eens even binnen kijken
Het is de pitohui, geen kraaisoort. Meer een wielewaalquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhh lijkt een beetje op een ekster?
is het een kraai soort?
aah okquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is de pitohui, geen kraaisoort. Meer een wielewaal
Nice!!! Over geluiden gesproken, weet je wat ik een mooi geluid vind, het geluid dat vossen maken..Kan niet uitleggen waarom maar heeft iets rustgevends ofzoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de uilen schreeuwen hier savonds behoorlijk
en vangen de muisjes
we hebben dit jaar echt een stuk minder merelsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja leuk is dat hè? Wij hebben ook meesjes en merels, en we hebben zo'n vogelbadje, en als ie niet gevuld is komt zo'n merel ff verhaal halen bij de keukendeur
heb je steenmarters wel eens gehoord?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nice!!! Over geluiden gesproken, weet je wat ik een mooi geluid vind, het geluid dat vossen maken..Kan niet uitleggen waarom maar heeft iets rustgevends ofzo
ehhhquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ok
en waar komt deze vogel voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |