Ik ben er ook bang voor. Als het lekker rustig is. Die dieren voelen dat wel goed aan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , maar op de een of andere manier hou ik rekening met een nacht.
Ja precies daaromquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Als het lekker rustig is. Die dieren voelen dat wel goed aan.
Zal ze weten, dat ze zwanger is? Niet alle beesten weten hetquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Als het lekker rustig is. Die dieren voelen dat wel goed aan.
Het wordt nummer 8 voor haar lees ik netquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal ze weten, dat ze zwanger is? Niet alle beesten weten hetEn dan ineens ligt er een kleintje
Natuurlijk weet een dier dat.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal ze weten, dat ze zwanger is? Niet alle beesten weten hetEn dan ineens ligt er een kleintje
Dat kan natuurlijk altijd ook 's nachts gebeuren. Het kan ook gebeuren in die uurtjes dat ze buiten is.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , maar op de een of andere manier hou ik rekening met een nacht.
Ja precies, exact een datum berekenen is sowieso nooit mogelijk. Ze houden haar goed in de gaten, ze heeft alle rust nu.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk altijd ook 's nachts gebeuren. Het kan ook gebeuren in die uurtjes dat ze buiten is.
Ze konden gisteren niks daarover zeggen. Alleen dat de uiers (gisteren) nog niet opgezwollen waren dus het kon nog wel even duren.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies, exact een datum berekenen is sowieso nooit mogelijk. Ze houden haar goed in de gaten, ze heeft alle rust nu.
Denk echt wel dat ze het weten hoor, ze hebben toch ook nestdrang?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi he?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat ze haar met rust laten. Behalve schoonmaken en voeren gaat ze het helemaal zelf doen
Niet allemaal hoor. Ik heb daar laatst iets over gezien.quote:
de meeste dieren weten dat. Nou ja weten ,quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Ik heb daar laatst iets over gezien.
Geen idee meer welk dier het was trouwens, was bij zo'n serie over dierentuinen.
Ik heb er een paar gezien. Is wel leuk om te zien iddquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Die dierentuin serie kijk ik ook wel
Meer achter de schermen. Ik weet de naam zo niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Welke dierentuin serie is dat dan?
Ah van Burgers zoo?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer achter de schermen. Ik weet de naam zo niet.
Heftigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:15 schreef Dotteke het volgende:
@:Pullup heb je deze gezien mooie beelden van de lava
Het is dubbel : ik ben gek op dieren, kijk ook graag naar dat soort programma's , maar ik heb er ergens ook moeite meequote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gezien. Is wel leuk om te zien idd
Ah ok, op sbs 6 had ook een dierentuin programma..dacht dat jullie die bedoeldequote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze zal het wel zijn.
https://www.npostart.nl/h(...)entuin/VPWON_1296821
Met dierentuinen ja. Zolang ze niet in een klein hokje zitten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is dubbel : ik ben gek op dieren, kijk ook graag naar dat soort programma's , maar ik heb er ergens ook moeite mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |