Zo is dat, je zoekt je af en toe gek naar die ene doos, maar het komt vast goed op den duurquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. En uitpakken kan je op je gemakje doen
Dan nog kan je soms zoekenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
En of t voor de keuken, woonkamer of slaapkamer is
Waar die doos weer neer gezet hebtquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snel een pakken, op is op. Het was rustig dus denk wel dat er nog een is
De verhuizers vroegen ons 1, 2 of 3 (verdieping) er op te schrijven.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar die doos weer neer gezet hebt
Nee, dat kan ik mij voorstellen. Nu kan je zelf sjouwenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:38 schreef Flory het volgende:
[..]
De verhuizers vroegen ons 1, 2 of 3 (verdieping) er op te schrijven.
Ik dacht doe maar (bijna) alles naar 3, kan ik het rustig uitpakken daar.
Was niet zo'n geweldig idee
Nou ik zelf niet, ik zoek het alleen uitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik mij voorstellen. Nu kan je zelf sjouwen
Is wel een goede oplossing. Al dat gesjouw ook altijd met die was.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou ik zelf niet, ik zoek het alleen uit![]()
Traplopen gaat niet zo geweldig, heb zelfs een waszak gekocht voor studenten.
Kan ik de was lekker naar beneden gooien
Oh en waarom dan niet?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:38 schreef Flory het volgende:
[..]
De verhuizers vroegen ons 1, 2 of 3 (verdieping) er op te schrijven.
Ik dacht doe maar (bijna) alles naar 3, kan ik het rustig uitpakken daar.
Was niet zo'n geweldig idee
Veel van de spullen moeten nu toch weer naar beneden of naar bad- of slaapkamerquote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Veel van de spullen moeten nu toch weer naar beneden of naar bad- of slaapkamer![]()
Maar we zijn al een eind hoor, komt goed
@1:28 zie je dat wij de volle laag krijgenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:15 schreef Dotteke het volgende:
@:Pullup heb je deze gezien mooie beelden van de lava
@aloa liet daar gisteren een mooi plaatje van zien wat deze kant op komtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:1:28 zie je dat wij de volle laag krijgen
Van die vulkaan? Dat ligt nu ergens boven Duitsland denk ik, of al verder...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:aloa liet daar gisteren een mooi plaatje van zien wat deze kant op komt
Ja dat, in dat filmpje staat dat de rotzooi vanuit de lucht naar Europa komtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Van die vulkaan? Dat ligt nu ergens boven Duitsland denk ik, of al verder...
[ afbeelding ]
Als ik haar was zou ik lekker in de nacht bevallenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:24 schreef mazaru het volgende:
Als die neushoorn zo blijft staan met bevallen hebben we er mooi zicht op
Maar dan slaap ik. Ik zit juist te hopen op een livebevallingquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik lekker in de nacht bevallen
Dat levert mooie zonsondergangen opquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:1:28 zie je dat wij de volle laag krijgen
Ik ook , maar op de een of andere manier hou ik rekening met een nacht.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan slaap ik. Ik zit juist te hopen op een livebevalling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |