Nou vooruit dan maar weer.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Omg ik moet trouwens TT als het even kan.
Ik heb er alleen maar stukjes van gezien maar ik denk niet dat ik het ooit in zijn geheel ga kijken. Ik vond het naarquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Het gaat echt ooooveraaaaaalll over Squid Game hèIk zal er dus waarschijnlijk over een jaartje of 4 wel mee beginnen.
Heb ik toch het verkeerde liedje over New York geplaatstquote:
Start spreading the newsquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik toch het verkeerde liedje over New York geplaatst
Het is psychologisch vrij heftig, daar moet je wel tegen kunnen. Qua fysiek geweld, nou ja er is heel veel geweld maar ik heb wel grafischer gezien.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er alleen maar stukjes van gezien maar ik denk niet dat ik het ooit in zijn geheel ga kijken. Ik vond het naar
Wat doet die smiley daarquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:
Oh is dit Hamilton weer?Ik dacht al een verwijzing die ik niet snap, van Guana, moet Hamilton zijn
Hamilton is een beetje jouw air fryer.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:21 schreef Guanabana het volgende:
WEER ook echt, ik heb het hier letterlijk al maaaaaaanden niet over Hamilton gehad.
Ik welquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:21 schreef Guanabana het volgende:
WEER ook echt, ik heb het hier letterlijk al maaaaaaanden niet over Hamilton gehad.
Godvertquote:
Zo vaak heb ik Greys niet zien posten over een airfryer of hondenkoelmatten. Wel een aanzienlijk aantal posts dat daar naar verwees van andere usersquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hamilton is een beetje jouw air fryer.
Geen idee of ik het makkelijk aankan of nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er alleen maar stukjes van gezien maar ik denk niet dat ik het ooit in zijn geheel ga kijken. Ik vond het naar
Ja maar zo gaan die dingen altijd. Ik heb nu de naam dat ik altijd over Hamilton post, terwijl Meke en Cee dat minstens zoveel deden volgens mij.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik Greys niet zien posten over een airfryer of hondenkoelmatten. Wel een aanzienlijk aantal posts dat daar naar verwees van andere users
GoT kon ik ook prima handelen. Maar de stukjes die ik nu heb gezien vond ik gewoon veel te zielig. Goor en heel erg zielig tegelijk. Die combi is niet zo mijn ding (meer).quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geen idee of ik het makkelijk aankan of nietHeb het idee dat ik dingen met geweld wel aardig aankan, maar het ligt heel erg aan de stijl. Of het een beetje tongue in cheek is of bloedserieus. Bij Game of Thrones vliegen de darmen je ook regelmatig om de oren, maar dat is allemaal wel fun
Het is een beetje haar 'Harry, haal de wagen' denk ik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik Greys niet zien posten over een airfryer of hondenkoelmatten. Wel een aanzienlijk aantal posts dat daar naar verwees van andere users
Die show verdient het ook gewoon om over gepost te wordenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar zo gaan die dingen altijd. Ik heb nu de naam dat ik altijd over Hamilton post, terwijl Meke en Cee dat minstens zoveel deden volgens mij.
Die moest ik opzoeken. Beetje het 'Scotty beam me up' van de Duitse krimi?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een beetje haar 'Harry, haal de wagen' denk ik.
Lekkerquote:
Waarom heb jij het hier altijd over patat eten!quote:
Klopt jaquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken. Beetje het 'Scotty beam me up' van de Duitse krimi?
[..]
LekkerMet wat allemaal?
Haha ik had hier ook al aan gedacht, 1789 is ook al gecoverd in m'n hoofdquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Yes deze had ik eergisteren al bedacht, val toevallig met mijn neus in de lapo-boter
Doe eens niet zo met jequote:Op zondag 17 oktober 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:
Oh is dit Hamilton weer?Ik dacht al een verwijzing die ik niet snap, van Guana, moet Hamilton zijn
Lekker hoor!quote:
Ik dacht dat ik bij was dus het is een beetje mosterd maar ik sta er nog steeds achter!quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo met jeHet is echt al weeeeken niet hierover gegaan
Hopelijk hou je je hoofd nog na dat jaarquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik had hier ook al aan gedacht, 1789 is ook al gecoverd in m'n hoofd
Haast onthoofde Henk zou beledigd zijn dat je insinueert dat ik dan geen leuk leven meer zou kunnen hebbenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk hou je je hoofd nog na dat jaar
Had je in Griffoendor gewoond, dan had ik je gelijk gegeven, maar in de echte wereld lijkt het me best saai zonder hoofd. Dan kun je niet meer horen, zien, etenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Haast onthoofde Henk zou beledigd zijn dat je insinueert dat ik dan geen leuk leven meer zou kunnen hebben
Je krijgt nooit de leiding over een afdeling omdat dat veel te verwarrend wordtquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had je in Griffoendor gewoond, dan had ik je gelijk gegeven, maar in de echte wereld lijkt het me best saai zonder hoofd. Dan kun je niet meer horen, zien, eten.
Nou ja, niet dat ik specifiek een serie of film kan noemen die in alle opzichten heftiger was.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tam? Wat vind jij wél een heftige film of serie dan?
Kip zonder kop BV.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Je krijgt nooit de leiding over een afdeling omdat dat veel te verwarrend wordt
Ons hoofd heeft geen hoofd, maar daar maken we geen halszaak vanquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kip zonder kop BV.
Voor al uw verwarringszaken.
We zijn niet heel veel topics verwijderd van de Franse revolutie, zat mensen dan aan wie we kunnen vragen hoe het ze bevalt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had je in Griffoendor gewoond, dan had ik je gelijk gegeven, maar in de echte wereld lijkt het me best saai zonder hoofd. Dan kun je niet meer horen, zien, eten.
Het was niet zo lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken. Beetje het 'Scotty beam me up' van de Duitse krimi?
[..]
LekkerMet wat allemaal?
Ik ben zelf ook bij aflevering vier. Vind het ook niet zo extreem. Ja het is wel hard, maar niet extremer dan andere series is films.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat ik specifiek een serie of film kan noemen die in alle opzichten heftiger was.
Maar zeker gezien de ophef die hierover was vind ik het heel erg meevallen (of tegenvallen, ligt eraan hoe je het ziet).
Ik heb nog niks gezien waarvan ik denk "Nou, dat is wel heel heftig. Nog nooit zoiets gezien". In tegendeel, voor mijn gevoel heb ik wel ergere dingen en meer grafisch geweld gezien, zowel in films/series als in games. Maar ik heb ook nog wel een aantal afleveringen te gaan, dus misschien komt dat moment nog.
Prima serie verder, ik vermaak me er prima mee.
Alleen de ophef (tot nu toe) niet waard imo.
Ow, dat is jammerquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was niet zo lekkerHet was een kipburger maar was vrij droog.
Zo hoort het ook.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik ook, ik heb ook weer patat gehad vandaag. En een frikandel speciaal.
Dat dacht ik een kwartier geleden ook!quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:03 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt mij een uitstekend moment om Masked Singer terug te gaan kijken en daar een hapje bij te eten. Waarschijnlijk wel meer hapjes, want ik heb best trek
Dat dacht ikquote:
Oja, zielig vind ik ook wel zieligquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
GoT kon ik ook prima handelen. Maar de stukjes die ik nu heb gezien vond ik gewoon veel te zielig. Goor en heel erg zielig tegelijk. Die combi is niet zo mijn ding (meer).
Dat weet ik (nog), ik weet alles!quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ikIn m'n stamkroeg. Niet dat ze daar patat verkopen maar drie zaken verderop wel en die komen het dan brengen.
Morgen gaan we allemaal weer gezond eten Meke!quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:10 schreef Meke het volgende:
En ik dacht dat ik misschien maar wat gezonds ging eten vanavond maar nu komen jullie allemaal me jaloers maken en zit ik net zo lekker op de bank
Ik kan vooral slecht tegen dierenleedquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, zielig vind ik ook wel zielig
Oké dan kijk ik ook even op Thuisbezorgdquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen gaan we allemaal weer gezond eten Meke!
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet ik (nog), ik weet alles!
Ik heb waarschijnlijk aan het eind van de show nog steeds geen idee wie er in de pakken zitten, maar misschien kunnen we straks wel wat ideeën uitwisselenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat dacht ik een kwartier geleden ook!
Juist doordat het in een spelletjesvorm was gegoten kon ik het prima hebbenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is psychologisch vrij heftig, daar moet je wel tegen kunnen. Qua fysiek geweld, nou ja er is heel veel geweld maar ik heb wel grafischer gezien.
Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik terug ben uit Nederland een lange broek aan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie de verwarming al aangehad of gaan we qua gasprijzen maar heel de herfst en winter zitten vernikkelen?
Hier nog niet echt nodig geweest, kwam vandaag voor het eerst pas onder de 21.
Ja op deze manier heeft het nog wat gezelligs, echt voor de familie.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Juist doordat het in een spelletjesvorm was gegoten kon ik het prima hebben![]()
Terwijl ik absoluut niet van de Gore en slachtpartijen ben.
Dit. En niet alleen ziedend, ook misselijk en ik zie het s nachts voor mijn geestesoog voorbijkomenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan vooral slecht tegen dierenleedZit allemaal gruwelijke dingen te kijken en dan gebeurt er iets met een dier en dan ben ik ZIEDEND
De eerste wist ik METEENquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk aan het eind van de show nog steeds geen idee wie er in de pakken zitten, maar misschien kunnen we straks wel wat ideeën uitwisselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Van 8 tot 88!quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja op deze manier heeft het nog wat gezelligs, echt voor de familie.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:14 schreef Meke het volgende:
[..]
De eerste wist ik METEENIk kijk het verder niet maar hier in Spanje heb je het ook en ik hoorde laatst een stukje en dacht direct 'dat is Mel B' en dat klopte ook, bleek later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik wel, maar het is bij mij s ochtends pas 11-12 graden dus het moet wel.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie de verwarming al aangehad of gaan we qua gasprijzen maar heel de herfst en winter zitten vernikkelen?
Een soort Fiets 'em erin? Gein op het plein?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ja, gezellig om samen op de zondagmiddag te kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij verwarmen momenteel nog met de airco, dat is ook een warmtepomp, dus op elektriciteit. Dat is voordeliger. Of met de houtkachel, die hebben we nu aanquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Dan moet je die van Oud en Nieuw kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Masked Singer best een oke concept, alleen ik heb geen zin in alles er omheen. Dus gewoon zingen, even kort raden (hoewel ik dat raden best cringe vind) en dan meteen onthullen. Dat zou ik wel kijken.
Hier loopt het contract nog tot half juni, dus nog geen last van hogere prijzen. Maar ik vind het wel frisjes.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Wauw 11-12 in huis?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar het is bij mij s ochtends pas 11-12 graden dus het moet wel.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een soort Fiets 'em erin? Gein op het plein?
*wiki't*
Oh er zijn veel meer varianten dan ik dacht joh:Wat veel dubbelzinnige titels eigenlijk, zie ik nu pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De eerste wist ik METEENKrokodil zag ik als enige al ergens op Fok genoemd worden. Het Masked Singer-topic heb ik natuurlijk nog vermedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nou dat.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit. En niet alleen ziedend, ook misselijk en ik zie het s nachts voor mijn geestesoog voorbijkomen
Ik vind het lekker makkelijke TV. Misschien nog wel meer iets voor de hele familie dan Squid Gamequote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Masked Singer best een oke concept, alleen ik heb geen zin in alles er omheen. Dus gewoon zingen, even kort raden (hoewel ik dat raden best cringe vind) en dan meteen onthullen. Dat zou ik wel kijken.
Ik verdenk haar er nu van dat ze dakloos is. Snap dan alleen niet helemaal op wiens wifi ze dan zit.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw 11-12 in huis?Dat is wel heel koud ja.
Oh die heb ik verder ook nog niet gezienquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Krokodil zag ik als enige al ergens op Fok genoemd worden. Het Masked Singer-topic heb ik natuurlijk nog vermeden
Maar het is wel echt jouw ding. In associatie pak ik bij jou ook het snelste Hamilton erbij vrees ik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan ook in zijn geheel niet tegen dierenleed (of kinderleed), dat raakt mij heel erg. Ik kan daar ook echt last van hebben.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat.
En je bent denk ik ook een ziekere geest als je een dier (of kind) wat aan kunt doen dan iemand waar je echt een verhaal mee hebt
En dit is zeker niet wat ik ermee bedoelde hoorquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Die show verdient het ook gewoon om over gepost te wordenWe hebben allemaal eigen interesses hier, en ik vind het juist leuk en goed als iedereen zich vrij voelt om daar lekker over te posten. Het moet niet zo zijn dat sport hier het enig andere gedoogde gespreksonderwerp is
Talk less!quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar zo gaan die dingen altijd. Ik heb nu de naam dat ik altijd over Hamilton post, terwijl Meke en Cee dat minstens zoveel deden volgens mij.
Houten huis for the win. In de zomer heel koel, in de winter heel koud. Met die vorst van februari waren de leidingen in ce badkamer bevroren, stonden we te föhnen :’)quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er nu van dat ze dakloos is. Snap dan alleen niet helemaal op wiens wifi ze dan zit.
En diequote:Op zondag 17 oktober 2021 17:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo met jeHet is echt al weeeeken niet hierover gegaan
Helpt het dan niet om een klein elektrisch kacheltje te kopen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Houten huis for the win. In de zomer heel koel, in de winter heel koud. Met die vorst van februari waren de leidingen in ce badkamer bevroren, stonden we te föhnen :’)
Ik mag veel thuiswerken bij mijn nieuwe baan, maar dat in de winter niet veel gebeuren ivm de kou.
Ik werk nu al met sloffen, twee paar sokken, sjaal, omslagdoek, dleecedeken en dan nog warme kleding
Ik heb dit dus gisteren teruggekeken maar de jury staat me een beetje tegen of zo? Het is allemaal meer van hetzelfde, elk seizoen dezelfde grappen etc. Vond het vrij lastig om doorheen te komen terwijl m'n moeder stuk ging om de "grappen"quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:03 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt mij een uitstekend moment om Masked Singer terug te gaan kijken en daar een hapje bij te eten. Waarschijnlijk wel meer hapjes, want ik heb best trek
Komt daar ook van dat je geen appels en Oreo’s eet :pquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan ook in zijn geheel niet tegen dierenleed (of kinderleed), dat raakt mij heel erg. Ik kan daar ook echt last van hebben.
Met je glans van de schans.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat veel dubbelzinnige titels eigenlijk, zie ik nu pas.
Dat lijkt me echt lastig, een koud huisquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Houten huis for the win. In de zomer heel koel, in de winter heel koud. Met die vorst van februari waren de leidingen in ce badkamer bevroren, stonden we te föhnen :’)
Ik mag veel thuiswerken bij mijn nieuwe baan, maar dat in de winter niet veel gebeuren ivm de kou.
Ik werk nu al met sloffen, twee paar sokken, sjaal, omslagdoek, dleecedeken en dan nog warme kleding
[..]
De eerste wist ik METEENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nu niet gezien. Maar snap niet waarom ze weer dezelfde jury hebben. Op een gegeven moment is dat wel uit gewerkt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dit dus gisteren teruggekeken maar de jury staat me een beetje tegen of zo? Het is allemaal meer van hetzelfde, elk seizoen dezelfde grappen etc. Vond het vrij lastig om doorheen te komen terwijl m'n moeder stuk ging om de "grappen"
Nee, ik kan wel tegen fruit- en koekjesleedquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Komt daar ook van dat je geen appels en Oreo’s eet :p
Heb ik ook, maar je zit toch teveel stil de hele dag. Ik doe dus mee aan de lunchwandelingen en ook als ik thuiswerk doe ik dat ook, maar drie uur later ben ik weer koud.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Helpt het dan niet om een klein elektrisch kacheltje te kopen?
Wat iemand bedoelt en hoe het begrepen wordt kan best een verschil tussen zitten, zeker wanneer je alleen tekst hebtquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dit is zeker niet wat ik ermee bedoelde hoorWillen anderen over Hamilton praten, tuurlijk! Moeten ze zeker doen
Ja perfecte plaatje vind ik ook altijd zo leukquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:20 schreef Guanabana het volgende:
Sowieso wel leuk dat er weer allerlei programma's beginnen. Perfecte Plaatje is ook weer begonnen, en vanaf vanavond Reizen Waes (met Tom Waes) in Nederland, genot.
Zijn er eigenlijk wel titels bij die níet dubbelzinnig zijn?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat veel dubbelzinnige titels eigenlijk, zie ik nu pas.
Ja echt zo leuk hè. Krijg dan altijd zin om ook te gaan fotograferen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja perfecte plaatje vind ik ook altijd zo leuk
Niet zo'n draak als Nova Zembla?quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:05 schreef blackswangreen het volgende:
De Slag om de Schelde (The Forgotten Battle) is momenteel wereldwijd de meest bekeken film op Netflix. Dat lijkt me een primeur voor een Nederlandse film. Ik vond hem in de bios ook best goed, beter dan verwacht eerlijk gezegd.
Ja, Pompen of Verzuipen zie ik níks dubbelzinnigs in.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel titels bij die níet dubbelzinnig zijn?
Tobbedansen valt wel mee, of ik snap de grap nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel titels bij die níet dubbelzinnig zijn?
Ja en verkeerd emojigebruik helpt ook mee merk ik nu.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat iemand bedoelt en hoe het begrepen wordt kan best een verschil tussen zitten, zeker wanneer je alleen tekst hebtDus bedankt voor deze verduidelijking
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lastig, een koud huis. Ik ben een echte koukleum. Ik werk mét verwarming (airco) aan nog met sloffen, badstof sokken, warme kleding en een fleecedekentje over mijn benen
![]()
Hoe bevalt je nieuwe baan?
Tuurlijk niet Molliequote:Op zondag 17 oktober 2021 18:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en verkeerd emojigebruik helpt ook mee merk ik nu.
Sorry voor de verwarring en hopelijk word ik niet uit deze SC geveto'd
Abbey is leukquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja echt zo leuk hè. Krijg dan altijd zin om ook te gaan fotograferen.
Ik vind de kandidaten van dit seizoen alleen niet heel leuk geloof ik. Die rapper Donnie, wtf joh, wat is dat nou weer voor figuur. En Bridget
Het is 'pas' serie 3 en de kijkcijfers stegen lekker tijdens serie 2, dus wat dat betreft is het nog niet nodig om de boel op de schop te nemenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet gezien. Maar snap niet waarom ze weer dezelfde jury hebben. Op een gegeven moment is dat wel uit gewerkt.
Ja maar ook Georginaquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja echt zo leuk hè. Krijg dan altijd zin om ook te gaan fotograferen.
Ik vind de kandidaten van dit seizoen alleen niet heel leuk geloof ik. Die rapper Donnie, wtf joh, wat is dat nou weer voor figuur. En Bridget
Ja zij is lekker leuk ja. Ik ken haar van de serie Petticoat, verder eigenlijk niet.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Abbey is leukZij zat vroeger toen ik kind was in al die Carry Slee films, daar ken ik haar nog van. En ik zie haar ook heel ver komen.
Nou voor deze keer danquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en verkeerd emojigebruik helpt ook mee merk ik nu.
Sorry voor de verwarring en hopelijk word ik niet uit deze SC geveto'd
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]Oh da's een andere naam dan die ik ergens lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oh ik Jaap heel erg nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ook Georgina![]()
En Patrick en Jaap vind ik ook leuk
Ik douche altijd 's avonds voor het naar bed gaan want dan kan ik meteen onder de wolquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]en ook douchen voor/na werk?
Het is geweldigAlles wat ik ooit in een baan heb gewild, zit hier zo’n beetje in. Ben er echt heel blij mee en het gaat echt lekker.
Bij jou?
Wat deed jij ook alweer nu? Als je dat wilt delenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]en ook douchen voor/na werk?
Het is geweldigAlles wat ik ooit in een baan heb gewild, zit hier zo’n beetje in. Ben er echt heel blij mee en het gaat echt lekker.
Bij jou?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een paar weken mag dat weerquote:
Nouja ik vind nu vooral z'n vrouw leukquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik Jaap heel erg niet
Ik luisterde ooit eens die podcast van hem en Sander Schimmelpener, vond ze vervelend.
Nou precies corpsballen inderdaadquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik vind nu vooral z'n vrouw leukMet Sander zijn het inderdaad twee corpsballetjes
Ik moet bij Jaap altijd denken aan Frankensteinquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik Jaap heel erg niet
Ik luisterde ooit eens die podcast van hem en Sander Schimmelpener, vond ze vervelend.
Ja hij heeft een beetje aparte schouders/rug.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet bij Jaap altijd denken aan Frankenstein
Ik heb de context even niet gevolgd maar dit lijkt me voor niemand een compliment.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet bij Jaap altijd denken aan Frankenstein
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de film zelf nog niet gezien maar als ik IMDB moet geloven schijnt deze een stuk beter te zijn. (7,3 om 5,8)quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Niet zo'n draak als Nova Zembla?
Wat een gedrocht was dat..
Dat is voor dergelijke programma's vrij lang. En dat ze niet gedaan hebben vanwege de kijkcijfers zie je wel bij meer programma's. WIDM doen ze ook vrij weinig mee ondanks de kritiek.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is 'pas' serie 3 en de kijkcijfers stegen lekker tijdens serie 2, dus wat dat betreft is het nog niet nodig om de boel op de schop te nemen
Gaat dit jaar niet meer lukken, wie weet volgend jaar.quote:
Abbey was wel een soort jeugdcrush van mij ja hahahaquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zij is lekker leuk ja. Ik ken haar van de serie Petticoat, verder eigenlijk niet.
Ze hebben ook in dezelfde club van het RSC gezeten, en kennen elkaar van VJKquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou precies corpsballen inderdaad
Wij hopen in 2022 een combireis NYC - Florida te makenquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:35 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was echt spannend toenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:33 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens vorig jaar had ik hier dat hele drama over Stranita die bijna niet meer terug kon komen uit Colombia; nou morgen gaat ze wederom die kant op. Via Amsterdam en dan Panama. Maar deze keer (afkloppen) ben ik er minder bang voor dat ze niet meer terug kan komen.
Ja precies, daaromquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja hij heeft een beetje aparte schouders/rug.
In een capibara pak?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:32 schreef Strani het volgende:
Nairo Quintana zat trouwens in de Colombiaanse Masked Singer.
Ik weet niet wat die afkortingen betekenen, maar vast weinig soeps.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze hebben ook in dezelfde club van het RSC gezeten, en kennen elkaar van VJK
Ik luister het soms als leedvermaak
Je weet maar nooit wat de winter brengtquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:33 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens vorig jaar had ik hier dat hele drama over Stranita die bijna niet meer terug kon komen uit Colombia; nou morgen gaat ze wederom die kant op. Via Amsterdam en dan Panama. Maar deze keer (afkloppen) ben ik er minder bang voor dat ze niet meer terug kan komen.
Wil/Kan niet te specifiek zijn, dus dit is het :pquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat deed jij ook alweer nu? Als je dat wilt delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja fijn hèquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Speaking of podcasts, ik heb nog steeds veel plezier van Pocket Casts @:Meke!
Dat is wel lekker, douchen en dan naar bedquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik douche altijd 's avonds voor het naar bed gaan want dan kan ik meteen onder de wolIk slaap alweer in een pyjama bestaande uit een sweater en een legging en fleece bedsokken
![]()
Wat fijn dat het zo goed bevaltMijn nieuwe functie bevalt ook heel goed. Moeilijker en uitdagender dan mijn oude functie, maar zo hoort het ook.
Dat vond ik wel geweldigquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat de winter brengt![]()
Hoelang gaat ze?
Was wel spannend toen, haar vliegtuig tracken en JUICHEN.gif toen ze landde
Oh sjips, daar moet ik ook nog steeds achteraanquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:35 schreef AgnesGru het volgende:
En we hebben vandaag voor het eerst een extra aflossing op onze hypotheek gedaan(zo hebben we WGR ook weer gehad). Had in Excel sheet gemaakt van wat de lagere lasten zouden worden enz.
Oh dat zou mooi zijn! Ik ga weer in de gaten houden of er in januari/februari goedkope last minutes die kant op zijn. De afgelopen jaren was dat steeds wel het geval, en ik denk dat het dan lekker rustig is in Disneyquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hopen in 2022 een combireis NYC - Florida te makenMaar is een beetje afhankelijk van hoe het eindexamenjaar van dochter verloopt wanneer we precies gaan. Of ze nog herkansingen moet in het begin van de zomer, of, als ze slaagt en ook nog een kamer vindt, daar op tijd naartoe moet verhuizen.
Ik ben wel benieuwd wat er met de Nederlandse cijfers gaat gebeuren, en of niet alles alsnog weer op slot gaat deze winterquote:
Ja joh, we hebben ons er allebei behoorlijk druk om gemaaktquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, douchen en dan naar bed![]()
Maar klinkt alsof je een goede stap hebt gemaakt.
Konden we dat nou maar tegen onze paar-maanden-terug-ikkes zeggen
Kun je dan niet tussen examens en uitslag gaan? Of wil ze dan met vriendinnen weg?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hopen in 2022 een combireis NYC - Florida te makenMaar is een beetje afhankelijk van hoe het eindexamenjaar van dochter verloopt wanneer we precies gaan. Of ze nog herkansingen moet in het begin van de zomer, of, als ze slaagt en ook nog een kamer vindt, daar op tijd naartoe moet verhuizen.
Wij hebben gewoon simpel beide leningsdelen annuïtair, en gaat maar zo'n ¤3 per maand schelen, Maar als je dat over hele looptijd bekijkt is het best veel.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh sjips, daar moet ik ook nog steeds achteraanWij hebben verschillende leningdelen (deel aflossingsvrij, deel banksparen, twee delen annuitair en we moeten nog steeds een afspraak maken bij de hypotheekman om uit te zoeken op welk deel we het beste wat kunnen aflossen. En over 1,5 jaar verloopt onze rentevaste periode dus dan moeten we sowieso weer kijken hoe of wat.
RSC is het corpsquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die afkortingen betekenen, maar vast weinig soeps.
Klassiek gevalletje van ‘komt wel goed schatje’quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja joh, we hebben ons er allebei behoorlijk druk om gemaaktFijn dat het toch goed is gekomen he
Dat is wel prima, dat je voor een last minute in een rustige periode kunt gaanquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat zou mooi zijn! Ik ga weer in de gaten houden of er in januari/februari goedkope last minutes die kant op zijn. De afgelopen jaren was dat steeds wel het geval, en ik denk dat het dan lekker rustig is in Disney
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En de kat moet al jouw eten goedkeuren? Of?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:46 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had vanmorgen een blikje natvoer meegenomen, dacht eens wat nieuws proberen.
Nou het stonk al verschrikkelijk toen ik het open deed en de kat moet het niet
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wil/Kan niet te specifiek zijn, dus dit is het :pLeuk! En niet te specifiek snap ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Dat zou ie wel willenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En de kat moet al jouw eten goedkeuren? Of?
Volgens Gourmet is het veel lekkerder in een trapeziumvormquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:46 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had vanmorgen een blikje natvoer meegenomen, dacht eens wat nieuws proberen.
Nou het stonk al verschrikkelijk toen ik het open deed en de kat moet het niet
Ohhhh ik wil meequote:Op zondag 17 oktober 2021 18:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat zou mooi zijn! Ik ga weer in de gaten houden of er in januari/februari goedkope last minutes die kant op zijn. De afgelopen jaren was dat steeds wel het geval, en ik denk dat het dan lekker rustig is in Disney
Ben wel heel blij om geen verpleegkundige meer te zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk! En niet te specifiek snap ik ook wel
Bij jou moeten ze ook altijd de nieuwe Pringles testen toch?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En de kat moet al jouw eten goedkeuren? Of?
Ik geloof niet dat ze er interesse in zouden hebbenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij jou moeten ze ook altijd de nieuwe Pringles testen toch?
De last minutes zijn vaak inclusief een huis, dus er zijn wel mogelijkhedenquote:
Goedquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben wel heel blij om geen verpleegkundige meer te zijn.
Hoe bevalt jouw werk?
Daar zit wel een sausje op!quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens Gourmet is het veel lekkerder in een trapeziumvorm
Dat is misschien ook nog een optiequote:Op zondag 17 oktober 2021 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je dan niet tussen examens en uitslag gaan? Of wil ze dan met vriendinnen weg?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
De last minutes zijn vaak inclusief een huis, dus er zijn wel mogelijkheden
Kan jij ook nog doenquote:
Lijkt mij qua zoutgehalte ook niet echt aan te raden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze er interesse in zouden hebben
Zijn er nog veel grapjes gekomen over dat je werd ontslagen uit het ziekenhuis?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben wel heel blij om geen verpleegkundige meer te zijn.
Hoe bevalt jouw werk?
Is er ruimte om intern door te groeien, of kijk je naar andere bedrijven?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Goed![]()
Hoewel ik in juni dacht: dit werk gaat me nooooit vervelen en nu vind ik het al een beetje repetitiefDus ben al wel aan het nadenken wat er verder mogelijk is
Ik heb blijkbaar geen mensen met humor in mijn omgeving, je bent de eerste!quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn er nog veel grapjes gekomen over dat je werd ontslagen uit het ziekenhuis?
Of ben ik de eerste?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar geen mensen met humor in mijn omgeving, je bent de eerste!
Slapen ze misschien wel lekker van.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan jij ook nog doenIk weet alleen niet of cocktailsaus goed is voor katten, maar ik vermoed van niet
M'n moeder had een kater die zich had ontfermd over een net niet helemaal leeg glas advocaat. Die heeft daarna erg hard liggen snurken en was de volgende dag tot weinig in staatquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Slapen ze misschien wel lekker van.
Ze zit in deze SC dus dan moet ze dat toch wel al gewend zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Of misschien geen mensen met een slécht gevoel voor humor.
Vooralsnog wel intern eerst, daar zijn ook wel mogelijkheden waarschijnlijk op semi korte termijn, even afwachten hoe dat allemaal uitpaktquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is er ruimte om intern door te groeien, of kijk je naar andere bedrijven?
De laatste tijd veel naar Moordzaken de podcast, ook weleens naar Geschiedenis voor Herbeginners, Schokkend Nieuws over films, soms Rudi en Freddie Show, tijdens het koken naar De Dag of NRC Vandaag door de lengtequote:Op zondag 17 oktober 2021 18:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja fijn hèWelke luister je nu?
Heb je deze met Jonathan Groff al geluisterd? Denk dat jij die ook wel kunt waarderen![]()
https://pca.st/podcast/49c76040-3406-0135-52f9-452518e2d253
Dan wil ik ook mee omg.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
De last minutes zijn vaak inclusief een huis, dus er zijn wel mogelijkheden
Wat zou je er allemaal willen zien/doen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Het is nog steeds mijn grootste droom om naar de VS te gaan. Als ik hoor/lees dat mensen gaan kan ik alleen maar Heel Erg Jaloers zijn![]()
Een kater met een kater, hilarischquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:59 schreef H_T het volgende:
[..]
M'n moeder had een kater die zich had ontfermd over een net niet helemaal leeg glas advocaat. Die heeft daarna erg hard liggen snurken en was de volgende dag tot weinig in staat
Ik hoop met heel mijn hart dat je droom eens uit gaat komenquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Het is nog steeds mijn grootste droom om naar de VS te gaan. Als ik hoor/lees dat mensen gaan kan ik alleen maar Heel Erg Jaloers zijn![]()
Het is zeker leuk, maar ook prijzigquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Het kan snel gaan dus, gaaf voor je zeg!quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Vooralsnog wel intern eerst, daar zijn ook wel mogelijkheden waarschijnlijk op semi korte termijn, even afwachten hoe dat allemaal uitpakt
Dit klinkt beetje proleet misschien, maar gewoon 'het er zijn' lijkt me al geweldig. Je kent dat land al heel je leven van tv en dan ineens er echt zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:06 schreef Meridiaan het volgende:
Wa
[..]
Wat zou je er allemaal willen zien/doen?
Ja de prijs is één ding, daarnaast vind ik het een behoorlijke onderneming. Moet eerst wat minder stress krijgen denk ik voor ik zoiets aandurfquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is zeker leuk, maar ook prijzigJe moet er heen vliegen, daar moet je een auto huren en hotel of huis boeken. Dat tikt wel aan. Nou zou je voor een Disneyreis met een beetje plannen nog wel zonder huurauto kunnen, want veel hotels in de buurt van Disney World bieden een shuttle service aan.
Last minute voor een weekje Florida heb ik wel eens gezien voor rond de 500 euro p.p. vanaf meer dan twee personen, dan heb je vlucht en verblijf. Komen vast nog wel wat extra's bij, maar (veel) goedkoper heb ik het niet gezien
Ik zat dit ook al te denken jaquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:17 schreef sportfreak het volgende:
Dit topic gaat
@:Roger_Epiales moet opschieten anders is dit historische jaartal dadelijk al vol.
Oja die luister ik ook allemaal, behalve schokkend nieuwsquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De laatste tijd veel naar Moordzaken de podcast, ook weleens naar Geschiedenis voor Herbeginners, Schokkend Nieuws over films, soms Rudi en Freddie Show, tijdens het koken naar De Dag of NRC Vandaag door de lengte, en nog een aantal die ik af en toe weleens check.
En nee, die nog niet geluisterd!
Ah, dat vind ik heel lief klinken eigenlijk. Wil je ook het volk erbij?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit klinkt beetje proleet misschien, maar gewoon 'het er zijn' lijkt me al geweldig. Je kent dat land al heel je leven van tv en dan ineens er echt zijn
Maakt me niet eens zo gek veel uit waar
Ja tot nu toe gelukkig wel heel ergquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het kan snel gaan dus, gaaf voor je zeg!
Hoop dat ze met je mee willen en kunnen denken
Veel plezierquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zat dit ook al te denken ja
1776 is ook niet zomaar een jaar.
Maar goed, ik ga nu Game of Thrones kijken dus ik hou verder mijn mond, daaag.
Podcast topic?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:21 schreef Meridiaan het volgende:
Over podcasts… Ik moet weer even wat tikken in het podcasttopic bedenk ik mij nu.
@:Meke heb je de laatste Duister al gehoord? Die over het Sallyhuis?
Nee nog niet! Aanrader?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:21 schreef Meridiaan het volgende:
Over podcasts… Ik moet weer even wat tikken in het podcasttopic bedenk ik mij nu.
@:Meke heb je de laatste Duister al gehoord? Die over het Sallyhuis?
Ja is het, maar die drempel blijft gewoon bestaanquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja de prijs is één ding, daarnaast vind ik het een behoorlijke onderneming. Moet eerst wat minder stress krijgen denk ik voor ik zoiets aandurf
Dat zou wel historisch zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:17 schreef sportfreak het volgende:
Dit topic gaat
@:Roger_Epiales moet opschieten anders is dit historische jaartal dadelijk al vol.
LIT / Bespreking podcasts #2quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Podcast topic?waar?
Heb je de Taghi podcast al beluisterd en de Deventer Mediazaak.
Daar!quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Podcast topic?waar?
Heb je de Taghi podcast al beluisterd en de Deventer Mediazaak.
Nee ik snap dat heel goedquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit klinkt beetje proleet misschien, maar gewoon 'het er zijn' lijkt me al geweldig. Je kent dat land al heel je leven van tv en dan ineens er echt zijn
Maakt me niet eens zo gek veel uit waar
Ja vond ik wel. Ik vond het wel een nieuw soort engheid ofzo, maar ik luister niet al hun afleveringen, ik stoor mij soms te erg aan de vertel- en vertaalkunst van de meiden.quote:
Weet niet of bij Guana dezelfde motieven spelen hoorquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja is het, maar die drempel blijft gewoon bestaanBen je al wel eens op vliegreis naar een ander land geweest? Want grote delen zijn hetzelfde of je nou naar Griekenland vliegt, daar een huurauto haalt en naar een hotel rijdt of dat je dat in Amerika doet. Al moet je voor Amerika wel een vrij lang formulier invullen en voor Griekenland niet
Nee ik vind het ook een beetje neppigquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:25 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja vond ik wel. Ik vond het wel een nieuw soort engheid ofzo, maar ik luister niet al hun afleveringen, ik stoor mij soms te erg aan de vertel- en vertaalkunst van de meiden.
Maar dit was wel spooky, over een bezet huis. En ik vraag mij altijd af: WAAROM VERHUIZEN DIE MENSEN NIET! Als je briefjes achterlaat voor je geest en de geest een soort van terugschrijft
Ik was nét van plan jouw kant op te komen, vanuit een heel schattig Overijssels plaatsje. Staphorst, ken je dat? We hebben net zowel gisteren als vandaag 2x per dag met zijn allen in de kerk gebeden voor een goede reis voor mij!quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:16 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens besloten om in verband met het aankomende negatief reisadvies voor Nederland maatregelen te treffen. Als iemand van jullie bij mij op bezoek komt is het verplicht om bij binnenkomst de handen te wassen, het Spaanse volkslied te neuriën en een zelftest te doen.
Voor jou durf ik dat risico wel aan. Wanneer zie ik je?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was nét van plan jouw kant op te komen, vanuit een heel schattig Overijssels plaatsje. Staphorst, ken je dat? We hebben net zowel gisteren als vandaag 2x per dag met zijn allen in de kerk gebeden voor een goede reis voor mij!
Het is zeker neppig, maar daar hebben we het volgens mij al eens over gehad. Teksten worden letterlijk vanuit het Engels naar het Nederlands vertaald, inclusief Engelse/Amerikaanse uitdrukkingen die in het Nederlands geen sense maken, maar als je ze in je hoofd vertaald naar het Engels wel in een Engelstalig verhaal.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook een beetje neppigMaar luister het meestal wel, eigenlijk meer voor de moorden
![]()
Maar ohhh dat soort dingen vind ik ook altijd zo eng, ook in series
Geen ideequote:Op zondag 17 oktober 2021 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor jou durf ik dat risico wel aan. Wanneer zie ik je?
God met een kleine 'g'quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen ideeWanneer god het wil, niet eerder!
Ships, door de mand Gevallenquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
God met een kleine 'g'Heel Staphorst draait zich om in z'n graf!
Heel Staphorst?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is druk bezig, er vindt daar een aardige Grote Reset plaats.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Heel Staphorst?Is de Staphocalyps al geweest?
Gewoon juiste schrijfwijze hoor. We zijn geen Duitsers dat we zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter schrijven.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar een klein dorp groot in kan zijn!quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die is druk bezig, er vindt daar een aardige Grote Reset plaats.
Staphorst alleen is verantwoordelijk voor bijna 20% van alle coronagevallen in Overijssel![]()
...
Namen welquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon juiste schrijfwijze hoor. We zijn geen Duitsers dat we zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter schrijven.
Je kan het schrijven zoals je wilt maar een christen zal het altijd met een hoofdletter G schrijven. Hun eigen god/God dan hè.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon juiste schrijfwijze hoor. We zijn geen Duitsers dat we zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter schrijven.
Ja het is ook meestal denigrerend hè als mensen het zo uitspreken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:48 schreef Meridiaan het volgende:
Over christenen en g's gesproken: ik vind de uitspraak 'gristenen' zo vreselijke klinken, doe mij maar met een k-klank.
Niet voor een goed Christenquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is geen naam.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar een klein dorp groot in kan zijn!
[..]
Namen wel
Dat is inderdaad de officiële regel, hoewel ik persoonlijk liever zie dat een ieder voor zichzelf kiest. Als ik het over de christelijke heb, dan schrijf ik het normaal niet met een hoofdletter omdat ik dat niet als 'mijn' god zie.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet voor een goed Christen
Als ik het heb over de noorse goden, schrijf ik in kleine letters, dus bijvoorbeeld "Thor is de god van de donder" . Maar heb ik het over de christelijke god, God, de Almachtige, dan zou het met een hoofdletter zijn.
Om het simpel te houden
De Christelijke god, heet geen God, dus hoezo, gaat je dat dan opeens met een hoofdletter schrijven.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet voor een goed Christen
Als ik het heb over de noorse goden, schrijf ik in kleine letters, dus bijvoorbeeld "Thor is de god van de donder" . Maar heb ik het over de christelijke god, God, de Almachtige, dan zou het met een hoofdletter zijn.
Om het simpel te houden
Ik had dit trouwen ook wel toen ik bij de McDonald's zat daarquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee ik snap dat heel goed
Ik had dat gevoel toen ik compleet oververmoeid van de lange vlucht en het geneuzel op de luchthaven in de shuttlebus naar het autoverhuurbedrijf zat. Toen dacht ik ook: ik bén er gewoon
Hahaha inderdaadquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is zeker neppig, maar daar hebben we het volgens mij al eens over gehad. Teksten worden letterlijk vanuit het Engels naar het Nederlands vertaald, inclusief Engelse/Amerikaanse uitdrukkingen die in het Nederlands geen sense maken, maar als je ze in je hoofd vertaald naar het Engels wel in een Engelstalig verhaal.
See what I did there![]()
Ja wij maken de regels niet meneer!quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Christelijke god, heet geen God, dus hoezo, gaat je dat dan opeens met een hoofdletter schrijven.
Ik kan je geen ongelijk geven dat je graag naar Chantal in pyjama wilt kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:40 schreef H_T het volgende:
Chantal's Pyjama Party vind ik er in de promo best gezellig uitzien. Misschien ga ik wel kijken
Dat is dan wel weer met een kleine 'c'.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Christenen toch al helemaal niet.
Oh wat een jaar was gisteren over 2009quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:51 schreef Meridiaan het volgende:
Heerlijke muziek, ook Downton & Can't Hold us, maar alweer bijna tien jaar terug![]()
Geen idee, maar in de promo hangt er iemand boven een bak vol knuffels of zoiets en bedient de teamgenoot de kraan waar hij aan hangt. Ik hoop op een reeks domme spelletjes waarbij bijvoorbeeld iemand ineens in een enorme kom soep kan vallen of zoietsquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven dat je graag naar Chantal in pyjama wilt kijkenWat is het concept verder van het programma?
Ja, zeker doen! Zeker als je van Vlaamse accenten houdtquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:53 schreef Meridiaan het volgende:
Ah de Volksjury, daar heb ik vaker positieve dingen over gehoord. Toch eens op het lijstje zetten.
Klinkt goedquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee, maar in de promo hangt er iemand boven een bak vol knuffels of zoiets en bedient de teamgenoot de kraan waar hij aan hangt. Ik hoop op een reeks domme spelletjes waarbij bijvoorbeeld iemand ineens in een enorme kom soep kan vallen of zoiets
Deze naam moet dan weer met kleine letter?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer met een kleine 'c'.
Je hebt het gered!quote:
Snel, plaats je geschiedenisles voor het te laat is!quote:
Ja, da's ook geen naam maar een groep. Volgers van religies worden niet met een hoofdletter geschreven. Dus ook hindoes, islamieten enz.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze naam moet dan weer met kleine letter?
Wat heb ik gered?quote:
Maar Jehova's wel, omdat die de naam van god gebruiken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, da's ook geen naam maar een groep. Volgens van religies worden niet met een hoofdletter geschreven. Dus ook hindoes, islamieten enz.
Ja preciesquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Jehova's we, omdat die de naam van god gebruiken.
De post staat er nu, je kan nog editen voor meer informatiequote:Op zondag 17 oktober 2021 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
1776
Ik was van plan een heel stukje te schrijven over de Amerikaanse onafhankelijkheidsverklaring en hoe Nederland gezien wordt als het eerste land wat ze als onafhankelijke staat erkende, maar ik weet niet of daar met deze snelheid tijd voor is dus dat doen we dan maar even zo.
Boeiend, buitengewoon boeiend.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
1776
Ik was van plan een heel stukje te schrijven over de Amerikaanse onafhankelijkheidsverklaring en hoe Nederland gezien wordt als het eerste land wat ze als onafhankelijke staat erkende, maar ik weet niet of daar met deze snelheid tijd voor is dus dat doen we dan maar even zo.
Toch weer wat geleerd vandaag. Samen komen er wel uit.quote:
quote:
Op tijd posten voor het topic dicht wasquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
1776
Ik snap het ook niet, maar ik ga zo naar het ER topic.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaat het hier nou ineens over religie?
Goed dat ik terug ben dan, meteen even verandering in brengen.
Tegen de tijd dat ik daar dan mee klaar ben is het volgende topic ook bijna vol en zit ik daar met hetzelfde probleem.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:00 schreef H_T het volgende:
[..]
De post staat er nu, je kan nog editen voor meer informatie
Dus ajaxfans moeten met een kleine letter geschreven worden?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, da's ook geen naam maar een groep. Volgers van religies worden niet met een hoofdletter geschreven. Dus ook hindoes, islamieten enz.
Persoonlijk schrijf ik Patat ook met een hoofdletter P.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch weer wat geleerd vandaag. Samen komen er wel uit.
Nee want dat zijn Godenzonen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus ajaxfans moeten met een kleine letter geschreven worden?
Patat is een eigennaam om friet te omschrijven inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Persoonlijk schrijf ik Patat ook met een hoofdletter P.
En friet niet, want dat zie ik niet als mijn aardappelgerecht
En waarom zou ik godenzoon met een hoofdletter schrijven als ik dat met god ook niet doe?quote:
Klinkt als een Japans spelletjesideequote:Op zondag 17 oktober 2021 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee, maar in de promo hangt er iemand boven een bak vol knuffels of zoiets en bedient de teamgenoot de kraan waar hij aan hangt. Ik hoop op een reeks domme spelletjes waarbij bijvoorbeeld iemand ineens in een enorme kom soep kan vallen of zoiets
Omdat Ajax de grootste van alle religies is en je je gewoon hebt te schikken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En waarom zou ik godenzoon met een hoofdletter schrijven als ik dat met god ook niet doe?
Die grootste van de grootste ging onlangs wel ten onder tegen FC Utrecht, maar daar gaat het nu even niet om.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat Ajax de grootste van alle religies is en je je gewoon hebt te schikken.
Schikt het?quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus was ook heel vrijgevig hè. Dat is juist erg goddelijk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die grootste van de grootste ging onlangs wel ten onder tegen FC Utrecht, maar daar gaat het nu even niet om.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Schikt het?Vertél meer!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax is een naam, dus dat is logisch.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, over water kunnen lopen is inderdaad wel een nuttige kwaliteit met dat gladde veld.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus was ook heel vrijgevig hè. Dat is juist erg goddelijk.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Schikt het?Ik liet laatst een collega "Ik weet het niet meer" luisteren en ze kende het nog niet. Ze dacht eerst echt niet dat ze dat leuk kon vinden, maar moest uiteindelijk toch lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
En scheelt weer boten huren voor een grachtenrondvaart.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, over water kunnen lopen is inderdaad wel een nuttige kwaliteit met dat gladde veld.
Domme spelletjes en kom soep hadden we ook gewoon in Ron's Honeymoonquiz in Nederlandquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klinkt als een Japans spelletjesidee
“En in het jaar 26 stootte hij zijn hersens tijdens een rondwandeling op de grachten”quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En scheelt weer boten huren voor een grachtenrondvaart.
Die is dan ook wel geniaal natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik liet laatst een collega "Ik weet het niet meer" luisteren en ze kende het nog niet. Ze dacht eerst echt niet dat ze dat leuk kon vinden, maar moest uiteindelijk toch lachen
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ajax is een naam, dus dat is logisch.
Ik had het over god, dat lijkt me meer een titel of een beroep. Niet met hoofdletter dus, zou ik zeggen.
Ik ook.quote:
Over de Nederlandse erkenning kun je in deeltje 1782 nog een poging wagen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
1776
De rest van de SC zorgt dus voor goedkope, ranzige, fastfood likes?quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:09 schreef Strani het volgende:
Als ik een like krijg van @:Cee weet ik altijd dat het allemaal de moeite waard is geweest. Dat is toch een beetje de Michelin-ster onder de likes.
'Maar in mijn clubblaadje stond uit?'quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die is dan ook wel geniaal natuurlijk.
Nou ja zo ver zou ik niet willen gaan. Meer gewoon gezellige lokale Chinees of Italiaan-likes.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
De rest van de SC zorgt dus voor goedkope, ranzige, fastfood likes?
Ja ok, maar dat is wel wat meer officieel en zo. Dit met Johannes de Graaff was veel leuker natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Over de Nederlandse erkenning kun je in deeltje 1782 nog een poging wagen.
Het is een ontmoedigingsbeleid om te liken. Ik zou het bijna liken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
De rest van de SC zorgt dus voor goedkope, ranzige, fastfood likes?
Strani verdient onze likes niet!quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is een ontmoedigingsbeleid om te liken. Ik zou het bijna liken.
Nou nou, dat gaat ver maar oké wel eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |