Nou vooruit dan maar weer.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Omg ik moet trouwens TT als het even kan.
Ik heb er alleen maar stukjes van gezien maar ik denk niet dat ik het ooit in zijn geheel ga kijken. Ik vond het naarquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Het gaat echt ooooveraaaaaalll over Squid Game hèIk zal er dus waarschijnlijk over een jaartje of 4 wel mee beginnen.
Heb ik toch het verkeerde liedje over New York geplaatstquote:
Start spreading the newsquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik toch het verkeerde liedje over New York geplaatst
Het is psychologisch vrij heftig, daar moet je wel tegen kunnen. Qua fysiek geweld, nou ja er is heel veel geweld maar ik heb wel grafischer gezien.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er alleen maar stukjes van gezien maar ik denk niet dat ik het ooit in zijn geheel ga kijken. Ik vond het naar
Wat doet die smiley daarquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:
Oh is dit Hamilton weer?Ik dacht al een verwijzing die ik niet snap, van Guana, moet Hamilton zijn
Hamilton is een beetje jouw air fryer.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:21 schreef Guanabana het volgende:
WEER ook echt, ik heb het hier letterlijk al maaaaaaanden niet over Hamilton gehad.
Ik welquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:21 schreef Guanabana het volgende:
WEER ook echt, ik heb het hier letterlijk al maaaaaaanden niet over Hamilton gehad.
Godvertquote:
Zo vaak heb ik Greys niet zien posten over een airfryer of hondenkoelmatten. Wel een aanzienlijk aantal posts dat daar naar verwees van andere usersquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hamilton is een beetje jouw air fryer.
Geen idee of ik het makkelijk aankan of nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er alleen maar stukjes van gezien maar ik denk niet dat ik het ooit in zijn geheel ga kijken. Ik vond het naar
Ja maar zo gaan die dingen altijd. Ik heb nu de naam dat ik altijd over Hamilton post, terwijl Meke en Cee dat minstens zoveel deden volgens mij.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik Greys niet zien posten over een airfryer of hondenkoelmatten. Wel een aanzienlijk aantal posts dat daar naar verwees van andere users
GoT kon ik ook prima handelen. Maar de stukjes die ik nu heb gezien vond ik gewoon veel te zielig. Goor en heel erg zielig tegelijk. Die combi is niet zo mijn ding (meer).quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geen idee of ik het makkelijk aankan of nietHeb het idee dat ik dingen met geweld wel aardig aankan, maar het ligt heel erg aan de stijl. Of het een beetje tongue in cheek is of bloedserieus. Bij Game of Thrones vliegen de darmen je ook regelmatig om de oren, maar dat is allemaal wel fun
Het is een beetje haar 'Harry, haal de wagen' denk ik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik Greys niet zien posten over een airfryer of hondenkoelmatten. Wel een aanzienlijk aantal posts dat daar naar verwees van andere users
Die show verdient het ook gewoon om over gepost te wordenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar zo gaan die dingen altijd. Ik heb nu de naam dat ik altijd over Hamilton post, terwijl Meke en Cee dat minstens zoveel deden volgens mij.
Die moest ik opzoeken. Beetje het 'Scotty beam me up' van de Duitse krimi?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een beetje haar 'Harry, haal de wagen' denk ik.
Lekkerquote:
Waarom heb jij het hier altijd over patat eten!quote:
Klopt jaquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken. Beetje het 'Scotty beam me up' van de Duitse krimi?
[..]
LekkerMet wat allemaal?
Haha ik had hier ook al aan gedacht, 1789 is ook al gecoverd in m'n hoofdquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Yes deze had ik eergisteren al bedacht, val toevallig met mijn neus in de lapo-boter
Doe eens niet zo met jequote:Op zondag 17 oktober 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:
Oh is dit Hamilton weer?Ik dacht al een verwijzing die ik niet snap, van Guana, moet Hamilton zijn
Lekker hoor!quote:
Ik dacht dat ik bij was dus het is een beetje mosterd maar ik sta er nog steeds achter!quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo met jeHet is echt al weeeeken niet hierover gegaan
Hopelijk hou je je hoofd nog na dat jaarquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik had hier ook al aan gedacht, 1789 is ook al gecoverd in m'n hoofd
Haast onthoofde Henk zou beledigd zijn dat je insinueert dat ik dan geen leuk leven meer zou kunnen hebbenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk hou je je hoofd nog na dat jaar
Had je in Griffoendor gewoond, dan had ik je gelijk gegeven, maar in de echte wereld lijkt het me best saai zonder hoofd. Dan kun je niet meer horen, zien, etenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Haast onthoofde Henk zou beledigd zijn dat je insinueert dat ik dan geen leuk leven meer zou kunnen hebben
Je krijgt nooit de leiding over een afdeling omdat dat veel te verwarrend wordtquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had je in Griffoendor gewoond, dan had ik je gelijk gegeven, maar in de echte wereld lijkt het me best saai zonder hoofd. Dan kun je niet meer horen, zien, eten.
Nou ja, niet dat ik specifiek een serie of film kan noemen die in alle opzichten heftiger was.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tam? Wat vind jij wél een heftige film of serie dan?
Kip zonder kop BV.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Je krijgt nooit de leiding over een afdeling omdat dat veel te verwarrend wordt
Ons hoofd heeft geen hoofd, maar daar maken we geen halszaak vanquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kip zonder kop BV.
Voor al uw verwarringszaken.
We zijn niet heel veel topics verwijderd van de Franse revolutie, zat mensen dan aan wie we kunnen vragen hoe het ze bevalt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had je in Griffoendor gewoond, dan had ik je gelijk gegeven, maar in de echte wereld lijkt het me best saai zonder hoofd. Dan kun je niet meer horen, zien, eten.
Het was niet zo lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken. Beetje het 'Scotty beam me up' van de Duitse krimi?
[..]
LekkerMet wat allemaal?
Ik ben zelf ook bij aflevering vier. Vind het ook niet zo extreem. Ja het is wel hard, maar niet extremer dan andere series is films.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat ik specifiek een serie of film kan noemen die in alle opzichten heftiger was.
Maar zeker gezien de ophef die hierover was vind ik het heel erg meevallen (of tegenvallen, ligt eraan hoe je het ziet).
Ik heb nog niks gezien waarvan ik denk "Nou, dat is wel heel heftig. Nog nooit zoiets gezien". In tegendeel, voor mijn gevoel heb ik wel ergere dingen en meer grafisch geweld gezien, zowel in films/series als in games. Maar ik heb ook nog wel een aantal afleveringen te gaan, dus misschien komt dat moment nog.
Prima serie verder, ik vermaak me er prima mee.
Alleen de ophef (tot nu toe) niet waard imo.
Ow, dat is jammerquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was niet zo lekkerHet was een kipburger maar was vrij droog.
Zo hoort het ook.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik ook, ik heb ook weer patat gehad vandaag. En een frikandel speciaal.
Dat dacht ik een kwartier geleden ook!quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:03 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt mij een uitstekend moment om Masked Singer terug te gaan kijken en daar een hapje bij te eten. Waarschijnlijk wel meer hapjes, want ik heb best trek
Dat dacht ikquote:
Oja, zielig vind ik ook wel zieligquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
GoT kon ik ook prima handelen. Maar de stukjes die ik nu heb gezien vond ik gewoon veel te zielig. Goor en heel erg zielig tegelijk. Die combi is niet zo mijn ding (meer).
Dat weet ik (nog), ik weet alles!quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ikIn m'n stamkroeg. Niet dat ze daar patat verkopen maar drie zaken verderop wel en die komen het dan brengen.
Morgen gaan we allemaal weer gezond eten Meke!quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:10 schreef Meke het volgende:
En ik dacht dat ik misschien maar wat gezonds ging eten vanavond maar nu komen jullie allemaal me jaloers maken en zit ik net zo lekker op de bank
Ik kan vooral slecht tegen dierenleedquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, zielig vind ik ook wel zielig
Oké dan kijk ik ook even op Thuisbezorgdquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen gaan we allemaal weer gezond eten Meke!
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet ik (nog), ik weet alles!
Ik heb waarschijnlijk aan het eind van de show nog steeds geen idee wie er in de pakken zitten, maar misschien kunnen we straks wel wat ideeën uitwisselenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat dacht ik een kwartier geleden ook!
Juist doordat het in een spelletjesvorm was gegoten kon ik het prima hebbenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is psychologisch vrij heftig, daar moet je wel tegen kunnen. Qua fysiek geweld, nou ja er is heel veel geweld maar ik heb wel grafischer gezien.
Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik terug ben uit Nederland een lange broek aan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie de verwarming al aangehad of gaan we qua gasprijzen maar heel de herfst en winter zitten vernikkelen?
Hier nog niet echt nodig geweest, kwam vandaag voor het eerst pas onder de 21.
Ja op deze manier heeft het nog wat gezelligs, echt voor de familie.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Juist doordat het in een spelletjesvorm was gegoten kon ik het prima hebben![]()
Terwijl ik absoluut niet van de Gore en slachtpartijen ben.
Dit. En niet alleen ziedend, ook misselijk en ik zie het s nachts voor mijn geestesoog voorbijkomenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan vooral slecht tegen dierenleedZit allemaal gruwelijke dingen te kijken en dan gebeurt er iets met een dier en dan ben ik ZIEDEND
De eerste wist ik METEENquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk aan het eind van de show nog steeds geen idee wie er in de pakken zitten, maar misschien kunnen we straks wel wat ideeën uitwisselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Van 8 tot 88!quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja op deze manier heeft het nog wat gezelligs, echt voor de familie.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:14 schreef Meke het volgende:
[..]
De eerste wist ik METEENIk kijk het verder niet maar hier in Spanje heb je het ook en ik hoorde laatst een stukje en dacht direct 'dat is Mel B' en dat klopte ook, bleek later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik wel, maar het is bij mij s ochtends pas 11-12 graden dus het moet wel.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie de verwarming al aangehad of gaan we qua gasprijzen maar heel de herfst en winter zitten vernikkelen?
Een soort Fiets 'em erin? Gein op het plein?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ja, gezellig om samen op de zondagmiddag te kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij verwarmen momenteel nog met de airco, dat is ook een warmtepomp, dus op elektriciteit. Dat is voordeliger. Of met de houtkachel, die hebben we nu aanquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Dan moet je die van Oud en Nieuw kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Masked Singer best een oke concept, alleen ik heb geen zin in alles er omheen. Dus gewoon zingen, even kort raden (hoewel ik dat raden best cringe vind) en dan meteen onthullen. Dat zou ik wel kijken.
Hier loopt het contract nog tot half juni, dus nog geen last van hogere prijzen. Maar ik vind het wel frisjes.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Wauw 11-12 in huis?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar het is bij mij s ochtends pas 11-12 graden dus het moet wel.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een soort Fiets 'em erin? Gein op het plein?
*wiki't*
Oh er zijn veel meer varianten dan ik dacht joh:Wat veel dubbelzinnige titels eigenlijk, zie ik nu pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De eerste wist ik METEENKrokodil zag ik als enige al ergens op Fok genoemd worden. Het Masked Singer-topic heb ik natuurlijk nog vermedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nou dat.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit. En niet alleen ziedend, ook misselijk en ik zie het s nachts voor mijn geestesoog voorbijkomen
Ik vind het lekker makkelijke TV. Misschien nog wel meer iets voor de hele familie dan Squid Gamequote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Masked Singer best een oke concept, alleen ik heb geen zin in alles er omheen. Dus gewoon zingen, even kort raden (hoewel ik dat raden best cringe vind) en dan meteen onthullen. Dat zou ik wel kijken.
Ik verdenk haar er nu van dat ze dakloos is. Snap dan alleen niet helemaal op wiens wifi ze dan zit.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw 11-12 in huis?Dat is wel heel koud ja.
Oh die heb ik verder ook nog niet gezienquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Krokodil zag ik als enige al ergens op Fok genoemd worden. Het Masked Singer-topic heb ik natuurlijk nog vermeden
Maar het is wel echt jouw ding. In associatie pak ik bij jou ook het snelste Hamilton erbij vrees ik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan ook in zijn geheel niet tegen dierenleed (of kinderleed), dat raakt mij heel erg. Ik kan daar ook echt last van hebben.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat.
En je bent denk ik ook een ziekere geest als je een dier (of kind) wat aan kunt doen dan iemand waar je echt een verhaal mee hebt
En dit is zeker niet wat ik ermee bedoelde hoorquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Die show verdient het ook gewoon om over gepost te wordenWe hebben allemaal eigen interesses hier, en ik vind het juist leuk en goed als iedereen zich vrij voelt om daar lekker over te posten. Het moet niet zo zijn dat sport hier het enig andere gedoogde gespreksonderwerp is
Talk less!quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar zo gaan die dingen altijd. Ik heb nu de naam dat ik altijd over Hamilton post, terwijl Meke en Cee dat minstens zoveel deden volgens mij.
Houten huis for the win. In de zomer heel koel, in de winter heel koud. Met die vorst van februari waren de leidingen in ce badkamer bevroren, stonden we te föhnen :’)quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er nu van dat ze dakloos is. Snap dan alleen niet helemaal op wiens wifi ze dan zit.
En diequote:Op zondag 17 oktober 2021 17:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo met jeHet is echt al weeeeken niet hierover gegaan
Helpt het dan niet om een klein elektrisch kacheltje te kopen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Houten huis for the win. In de zomer heel koel, in de winter heel koud. Met die vorst van februari waren de leidingen in ce badkamer bevroren, stonden we te föhnen :’)
Ik mag veel thuiswerken bij mijn nieuwe baan, maar dat in de winter niet veel gebeuren ivm de kou.
Ik werk nu al met sloffen, twee paar sokken, sjaal, omslagdoek, dleecedeken en dan nog warme kleding
Ik heb dit dus gisteren teruggekeken maar de jury staat me een beetje tegen of zo? Het is allemaal meer van hetzelfde, elk seizoen dezelfde grappen etc. Vond het vrij lastig om doorheen te komen terwijl m'n moeder stuk ging om de "grappen"quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:03 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt mij een uitstekend moment om Masked Singer terug te gaan kijken en daar een hapje bij te eten. Waarschijnlijk wel meer hapjes, want ik heb best trek
Komt daar ook van dat je geen appels en Oreo’s eet :pquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan ook in zijn geheel niet tegen dierenleed (of kinderleed), dat raakt mij heel erg. Ik kan daar ook echt last van hebben.
Met je glans van de schans.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat veel dubbelzinnige titels eigenlijk, zie ik nu pas.
Dat lijkt me echt lastig, een koud huisquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Houten huis for the win. In de zomer heel koel, in de winter heel koud. Met die vorst van februari waren de leidingen in ce badkamer bevroren, stonden we te föhnen :’)
Ik mag veel thuiswerken bij mijn nieuwe baan, maar dat in de winter niet veel gebeuren ivm de kou.
Ik werk nu al met sloffen, twee paar sokken, sjaal, omslagdoek, dleecedeken en dan nog warme kleding
[..]
De eerste wist ik METEENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nu niet gezien. Maar snap niet waarom ze weer dezelfde jury hebben. Op een gegeven moment is dat wel uit gewerkt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dit dus gisteren teruggekeken maar de jury staat me een beetje tegen of zo? Het is allemaal meer van hetzelfde, elk seizoen dezelfde grappen etc. Vond het vrij lastig om doorheen te komen terwijl m'n moeder stuk ging om de "grappen"
Nee, ik kan wel tegen fruit- en koekjesleedquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Komt daar ook van dat je geen appels en Oreo’s eet :p
Heb ik ook, maar je zit toch teveel stil de hele dag. Ik doe dus mee aan de lunchwandelingen en ook als ik thuiswerk doe ik dat ook, maar drie uur later ben ik weer koud.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Helpt het dan niet om een klein elektrisch kacheltje te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |