je bent geslaagd!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt
Ik maak mijn banaan open aan de 'achterkant', niet bij die grote steel
Ben benieuwd naar de testresultaten.
richting de decembermaand weer op slotquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ook een beetje verkouden. Er schijnen nu veel mensen een beetje verkouden te zijn.
Een griepepidemie veroorzaakt door een lockdown oplossen met een lockdown.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
richting de decembermaand weer op slot
jaaaaaaaaa
Nieuw meubilairtje zo vlak voor je op reis gaat?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
ik ben dit gisteren vergeten te vertellen: maar ik zag Bruma van PSV in de IKEA in Eindhoven
die blijft dus nog wel even!
@:PSVCL, is dit goed of slecht nieuws?
Kort & bondig onderzoek gedaan. Freak of nature, kill it with fire. Geen vrouw, kan in de harem van Erdogan blijvenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:52 schreef GGMM het volgende:
Turkse is met 2,15 meter de langste vrouw ter wereld
[ afbeelding ]
@:rambodirk ???
Wat een lekker gevulde wrap is deze meid toch.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kort & bondig onderzoek gedaan. Freak of nature, kill it with fire. Geen vrouw, kan in de harem van Erdogan blijven
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
De waardeloze neger of de waardeloze verdediger?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
ik ben dit gisteren vergeten te vertellen: maar ik zag Bruma van PSV in de IKEA in Eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Zie je eindelijk eens een topspeler.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
voor mijn moederquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nieuw meubilairtje zo vlak voor je op reis gaat?
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De waardeloze neger of de waardeloze verdediger?is de verdediger nog van PSV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je staat vooral zelf voor aap.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:05 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM voor aap gezet
KLB / Pot pindakaas bijna 10 gulden.
Dat lijkt me terecht.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weiger in topics te komen waar VarkensHart post.
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me terecht.
Maar er wordt hier niet geroddeld, sorry maat.
@:varkenshart
Eens maat. Maar wel mokertjevetquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde ja.
Overigens hebben mensen die nu nog in guldens rekenen een mini piemel.
Eens.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde ja.
Zou het in jouw geval ook maar iets uitmaken?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Maar wel mokertjevet
Door dit soort posts zou ik nooit mensen in m'n omgeving vertellen dat ik op FOK zit.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Maar wel mokertjevet
In een topic over pindakaas uit het niets over huizenprijzen beginnen. Dan vraag je je toch af waar het misgegaan is.quote:
Mensen in je omgeving hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door dit soort posts zou ik nooit mensen in m'n omgeving vertellen dat ik op FOK zit.
Wtf?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 13 oktober 2021 09:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57 @:kingroland
Dat moet wel dan jaquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:13 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Wtf?
Ik zal je ooit wel boos hebben gemaakt.
Lijkt me sterk idd.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet wel dan ja
Want het kan niet zo zijn dat hij jou gewoon een dom varken vindt
Heb je een ouwelullendag?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens. @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:knetterkrankjorum
Even die benen HELEMAAL KEPOT gemaakt
Wat is het fijn om opeens een baan te hebben waar je gewoon zelf je tijden kan indelen.
Gelijk korte metten mee maken neef.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekkere comeback maat dat zal hem leren
Laat je niet kennen maat. Ik zou het erg leuk vinden als je vaker in deze sc post.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:13 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Wtf?
Ik zal je ooit wel boos hebben gemaakt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat je niet kennen maat. Ik zou het erg leuk vinden als je vaker in deze sc post.
Thx neef maar SC is niet mijn ding man. Ik open liever topics. Waar je natuurlijk altijd welkom bent. Tag me af en toe en ik kom wel ff kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat je niet kennen maat. Ik zou het erg leuk vinden als je vaker in deze sc post.
quote:
Wel consequent blijven hequote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ja vlakbij Rotterdam Centraal, zoek maar even op het spoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week kapper, denk dat ik maar naar Rotterdam ga dit keer.
Kan iemand mij vertellen waar er in Rotterdam een goede aziatische kapper te vinden is?
Waarom Aziatisch? Wil je K-pop kapsel? Flikkertjequote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar er in Rotterdam een goede aziatische kapper te vinden is?
Op de Beijerlandselaan zitten er zo'n 40-45. Wel voornamelijk niggerkappers. Maar succes.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Wow, rustig lennyquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom Aziatisch? Wil je K-pop kapsel? Flikkertje
@KingRoland is een halve Surinamerquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de Beijerlandselaan zitten er zo'n 40-45. Wel voornamelijk niggerkappers. Maar succes.
je kunt ook naar de koopkracht kijken van de gemiddelde werkendequote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde ja.
geen last vanquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt ook naar de koopkracht kijken van de gemiddelde werkende
kun je lachen
Racist.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt ook naar de koopkracht kijken van de gemiddelde werkende
kun je lachen
Ik geloof dat ik mijn eigen situatie wel iets beter in kan schatten dan user aTypisch van Forum FOK!, maar bedankt voor je bezorgdheid.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn eigen situatie wel iets beter in kan schatten dan user aTypisch van Forum FOK!, maar bedankt voor je bezorgdheid.
Neequote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:27 schreef aTypisch het volgende:
ben je niet in loondienst meer dan @:maxi-mus?
quote:
Misschien moet je maar geen aannames meer doenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat hij voor zichzelf was begonnen![]()
Nee mijn contract was ten einde.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat hij voor zichzelf was begonnen![]()
Gewoon je vriendin laten werken en de hele dag blikjes bier opentrekken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee mijn contract was ten einde.
Moet er nog wel een klein beetje bij studeren helaas maar dat is ook bijna klaar. De leef.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin laten werken en de hele dag blikjes bier opentrekken.
#HETULTIEMELEVEN
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet er nog wel een klein beetje bij studeren helaas maar dat is ook bijna klaar. De leef.
Liet de thuiszorg het weer afweten vandaag?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een rotklusje gedaan waar ik al een tijdje tegenop aan het kijken was.
Ben best wel tevreden met mezelf
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
Wat fijn, René!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
Vandaag is één van je mindere dagenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Liet de thuiszorg het weer afweten vandaag?
(lol)quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je maar geen aannames meer doen
https://www.thuisarts.nl/diarree/ik-heb-diarreequote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Een juicy kippenpoot, haricot verts, krieltjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, ik had 2 lekkere gekocht maandag, ik denk waarom nietquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren ook al.
Gaat het wel goed met je, René?
en teringduur voor wat er in zitquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
Die maaltijdsalades van de appie zijn eigenlijk ook helemaal niet zo gezond
Dit even ter info
Ik sla gezondheidsadvies van iemand die "zwart spul" uitkotst even over.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
Bedankt Lennyquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laat ze maar lullen, forum admin @:ggmm .
Ik hoop dat je maaltijd lekker is.
Heeft Appie die koken&stomen magnetron dingen nog? Dat at ik vaak toen ik daar nog werkte tijdens mijn studie.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
Ik heb een keer gehad dat zo'n ding ontploft is in de magnetron.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft Appie die koken&stomen magnetron dingen nog? Dat at ik vaak toen ik daar nog werkte tijdens mijn studie.
Dat was best prima eten.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla gezondheidsadvies van iemand die "zwart spul" uitkotst even over.
Mesquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Ook best duur voor de inhoud, maar qua voedingswaarden best oke.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft Appie die koken&stomen magnetron dingen nog? Dat at ik vaak toen ik daar nog werkte tijdens mijn studie.
Dat was best prima eten.
Zit in mijn natuur.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:16 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Lijkt me sterk idd.
Ik ben graag scherp op de tong, en niet iedereen kan dat handlen. Meesten wel, die zijn het de dag erna vergeten. Maar sommigen niet, mij best.
Ik sla kookadvies van iemand die plakken kaas over zijn macaroni doet even over.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een maaltijdsalade moet je zelf maken, niet kant en klaar kopen.
Ik at ze toen op kosten van de baas als ik savonds werkte. Geen idee wat ze kosten, maar het was het gezondste makkelijke voer in de winkel.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Ook best duur voor de inhoud, maar qua voedingswaarden best oke.
Gehaktbal, aardappelen met witlofquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is toch geen eten? Dat zijn alleen koolhydraten en calorieën, qua voedingsstoffen is dat totaal waardeloos.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Instant noodles van indo-mie(die witte) is ook goddelijk voer
Gisteren rode kool op. Weer eens wat anders. Smaakte goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier trouwens een ovenschotel met rode kool.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla kookadvies van iemand die plakken kaas over zijn macaroni doet even over.
Ik straks weer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer @:yvonne
Pad Thai met een ondeugend aanwezig pepertje.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pad Thai met een ondeugende aanwezig pepertje.
First Dates is bezig gekquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Begonnen aan Squid Game
@:kingroland
Die ouwe knar is de eigenaar van dat hele zooitje.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Begonnen aan Squid Game
@:kingroland
De laatste grote hype. Zal wel niks zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Coco het volgende:
Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien van Squid Game.
Red light green light
7/10
Je hep gewoon geen geld voor netflix Hermquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste grote hype. Zal wel niks zijn.
In de laatste aflevering kom je erachter dat player #1 eigenlijk de boel heeft besodeflikkerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Coco het volgende:
Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien van Squid Game.
Red light green light
7/10
Wat ben je toch ook een mongoolquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de laatste aflevering kom je erachter dat player #1 eigenlijk de boel heeft besodeflikkerd.
Ik vond het wel jammer dat in aflevering 1 Arthur gelijk dood ging.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de laatste aflevering kom je erachter dat player #1 eigenlijk de boel heeft besodeflikkerd.
Ik kijk al te veel tv. Vanavond trouwens grote ergernis. Twee herhalingen van herhalingen van herrie in de keuken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hep gewoon geen geld voor netflix Herm
Goed bezig maat.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Het is maar goed dat hier geen FA's komen. Want dan lag @:onlogisch er twee weken af
User @Mortaxx spreekt altijd in raadselen.quote:
Aparte mensen daar in Amersfoort.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:06 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/amersfo(...)dhuisplein~a09753c0/
@:GGMM ????
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een albumcover, iedereen kan die UI nemen dat betekent niet dat ik dat ben.
Je bent toch niet achterlijk?
What has roots as nobody sees, is taller than trees, up, up, up it goes, and yet, never grows?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
User @:Mortaxx spreekt altijd in raadselen.
Nobody caresquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
What has roots as nobody sees, is taller than trees, up, up, up it goes, and yet, never grows?
Een palingquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
What has roots as nobody sees, is taller than trees, up, up, up it goes, and yet, never grows?
Gebruik Nederlands. We zijn een Nederlandse club.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Easily third.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebruik Nederlands. We zijn een Nederlandse club.
Graag geen leenworden uit het Engels gebruiken, we praten hier puur Nederlands.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebruik Nederlands. We zijn een Nederlandse club.
Is een citaat van Advocaat uit de Disney-serie.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag geen leenworden uit het Engels gebruiken, we praten hier puur Nederlands.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
Roethof mag weer verder @:Zipportal Ze gaan in beroep, zaak Wiersum. Zou lachen zijn als ze dan levenslang krijgen ipv 30 jaar.
Terug. Gevallen. Knie open, elleboog open. Battle scars.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Terug. Gevallen. Knie open, elleboog open. Battle scars.Nu aan de post-workout maaltijd, bestaande uit een zachtgekookt ei, een krentenbol met kaas en een glas halfvolle melk.
Mooi kut is dat. Was de baan gruwelijk nat? Of hoe maakte je je schuiver?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Terug. Gevallen. Knie open, elleboog open. Battle scars.Nu aan de post-workout maaltijd, bestaande uit een zachtgekookt ei, een krentenbol met kaas en een glas halfvolle melk.
Ik probeerde een dropshot te halen, laatste stukje glijden maar dat ging mis en ik duikelde over mijn rechter schouderquote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi kut is dat. Was de baan gruwelijk nat? Of hoe maakte je je schuiver?
Boooh gruwelijk natquote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi kut is dat. Was de baan gruwelijk nat? Of hoe maakte je je schuiver?
Hij is tegenwoordig succesvol vlogger met food reviews.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:03 schreef Oriente het volgende:
[ afbeelding ]
Bruur van Braddie zeefuik of wa
Niemand heeft dat boek gelezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 00:39 schreef aTypisch het volgende:
bohh
wat een godenpodcast
als je het boek Sapiens leuk vond moet je deze zeker luisteren
denk wel een paar hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niemand heeft dat boek gelezen.
Maar weet ze dat zelf nog?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk wel een paar hoor
zelfs mijn oma heeft die gelezen
jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar weet ze dat zelf nog?
Heb ik gelezenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niemand heeft dat boek gelezen.
Mag je als tennisclub eigenlijk alleen lawn in je naam voeren als je enkel gras hebt of maakt dat nu niet meer uit?quote:
Is dat Alexander Borodich?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 01:02 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:fathank en anderen op de vechaintrain
erg leuk filmpje
Geen idee.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag je als tennisclub eigenlijk alleen lawn in je naam voeren als je enkel gras hebt of maakt dat nu niet meer uit?
Weet je wanneer er ook heel veel vrijwilligerswerk werd verricht?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:25 schreef Coco het volgende:
https://www.nationaalarch(...)project-arbeidsinzet
@:Caland jij doet toch graag vrijwilligerswerk?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:33 schreef El-Stinho het volgende:
Weer even kunnen genieten. https://streamable.com/0oonlj
Over Vechain gesproken.. Ik ga fucking viraal.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 01:02 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:fathank en anderen op de vechaintrain
erg leuk filmpje
33 likes, ge-wel-dig.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over Vechain gesproken.. Ik ga fucking viraal.
[ twitter ]
Gefeliciteerd Tong! Maak er een mooie dag vanquote:
Bedankt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tong! Maak er een mooie dag van.
Dank je. Met de juiste bite.....quote:
Bedankt. Goed idee. Zal hem ook weer eens draaien.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe. Een mooie dag om in Lanegan te duiken!
TNXquote:
Ik dank u zeer.quote:
Dank je. Ha ha haquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van harte. Dat is jonger dan @:GGMM
Jij mag papa zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hé hallo, stel je even voor!
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Krabby die gister Dickie weer volop aan het verdedigen was bij ESPN na zijn snoepreisje, wel gelachen weer hoor.
denk dat er weinig slechtere journalisten zijn dan hijquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Krabby die gister Dickie weer volop aan het verdedigen was bij ESPN na zijn snoepreisje, wel gelachen weer hoor.
Valentijn Driessenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat er weinig slechtere journalisten zijn dan hij
Maarten Wijffels.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat er weinig slechtere journalisten zijn dan hij
TNXquote:
Dank......quote:
Viva Brazil......quote:
Sowieso zijn die clubwatchers niet geheel objectief, bij Ajax had je een jaar Marco Timmer en die vond ik best wel fris kritisch maar nu hij weer bij PSV zit lijkt hij gewoon weer een supporter.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:09 schreef Caland het volgende:
Opzich kan Krabby best goed interviewtjes optikken, een leuk sfeertje neerzetten. Maar dat is allemaal ook een stuk minder uitdagend/spannend dan pakweg 30 jaar geleden natuurlijk. Van voetbal heeft hij geen kaas gegeten.
Gefeli ouwe dibbesquote:
Freek is wel objectief maar een beetje saaiig.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso zijn die clubwatchers niet geheel objectief, bij Ajax had je een jaar Marco Timmer en die vond ik best wel fris kritisch maar nu hij weer bij PSV zit lijkt hij gewoon weer een supporter.
Willem Vissers?quote:
Danke schön......quote:
Klopt ja al vind hem bij pakschaal wel prima, goeie tegenpool van dramaqueen Gnocchiquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Freek is wel objectief maar een beetje saaiig.
Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
is een grotere klootzak maar niet slechter in z'n werk
godverdommequote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Na El Salvador en Oekraïne volgt nu Rusland
Vladgod Bitcoingenot
@:Caland @:aTypisch
https://www.bloomberg.com(...)obal-regulation-push
[ afbeelding ]
Al besproken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
jaaa putingod
@:opperkleurder
nee ik ga niet zo snel naar rusland en china enzoquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou je ticket naar Bolivia maar cancelen en gewoon lekker naar St. Petersburg gaan
Ooit het advies van Carlos gevolgd, nou dat heb ik geweten hoor!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent nog niet te laat
koop voor een paar tientjes en begin
Daarom ook Bitcoin makkerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ooit het advies van Carlos gevolgd, nou dat heb ik geweten hoor!
(dit is geen financieel advies)quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ooit het advies van Carlos gevolgd, nou dat heb ik geweten hoor!
een oud-klasgenootje zat daar vol in, niet op tijd uitgestaptquote:
Krabby was al niet serieus te nemen, maar sinds hij vorig jaar constant aan het roepen was dat Dick er het maximale uit heeft gehaald (als een sinaasappel) is het wel klaar. Geen woord kritiek, niks. Hij heeft z’n knullige voorkomen ook niet echt mee natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:09 schreef Caland het volgende:
Opzich kan Krabby best goed interviewtjes optikken, een leuk sfeertje neerzetten. Maar dat is allemaal ook een stuk minder uitdagend/spannend dan pakweg 30 jaar geleden natuurlijk. Van voetbal heeft hij geen kaas gegeten.
Snert.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Halloquote:
Ledigheid is des duivels oorkussen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik eigenlijk wel klaar ben deze week.
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
quote:
Ik zit nog steeds in opleiding, maar eigenlijk is iedereen aangenomen van buiten de bank in hetzelfde groepje. Komt erop neer dat ik qua systeemkennis maar ook geldstromen etc. wel flink wat voorloop op de rest. En je mag maar een bepaald aantal cases per dag insturen ter controle, meestal ben ik rond het middaguur daar wel klaar mee. Zeer frustrerend.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ledigheid is des duivels oorkussen.
Dank je. Appeltaart viel in de smaak bij de fysiotherapeute.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ook, maar moet nog even.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik eigenlijk wel klaar ben deze week.
@KnutdeIJsbeerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee ik ga niet zo snel naar rusland en china enzo
Japan wel
Ik zit in het @maxi-mus kamp voor wat betreft Asians.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lijkt me ook een land voor jou hoor
Jammer dat het altijd genuanceerde kamp @JanCees er niet meer is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit in het @:maxi-mus kamp voor wat betreft Asians.
Jammer, hopelijk komt daar in de toekomst verandering in.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mogguhquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tongquote:
Nu ik jou weer zie stukken beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hihoe is het met jou en jacky?
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ik jou weer zie stukken beter.
Nou Scrummie nog terug.
quote:Opnieuw hebben de Europese medicijnautoriteiten enkele nieuwe bijwerkingen vastgesteld van de coronavaccins van Janssen en AstraZeneca. Ook deze keer gaat het om specifieke aandoeningen in het bloed. Bij Janssen kunnen in uitzonderlijke gevallen bloedpropjes in de aderen ontstaan (veneuze trombo-embolie). Bij zowel Janssen als AstraZeneca lopen mensen een zeer klein risico op immunotrombocytopenie (ITP). Dat is een ziekte waarbij het eigen afweersysteem de bloedplaatjes aanvalt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:39 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe F1 note is uit.![]()
![]()
R-Woud93
Remco BreukerGOD komt weer een oorlog aankondigenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is te laat, we gaan er aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |