Op de Beijerlandselaan zitten er zo'n 40-45. Wel voornamelijk niggerkappers. Maar succes.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week kapper, denk dat ik maar naar Rotterdam ga dit keer.
Kan iemand mij vertellen waar er in Rotterdam een goede aziatische kapper te vinden is?
Wow, rustig lennyquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom Aziatisch? Wil je K-pop kapsel? Flikkertje
@KingRoland is een halve Surinamerquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de Beijerlandselaan zitten er zo'n 40-45. Wel voornamelijk niggerkappers. Maar succes.
je kunt ook naar de koopkracht kijken van de gemiddelde werkendequote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde ja.
Overigens hebben mensen die nu nog in guldens rekenen een mini piemel.
geen last vanquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt ook naar de koopkracht kijken van de gemiddelde werkende
kun je lachen
Racist.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week kapper, denk dat ik maar naar Rotterdam ga dit keer.
Kan iemand mij vertellen waar er in Rotterdam een goede aziatische kapper te vinden is?
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt ook naar de koopkracht kijken van de gemiddelde werkende
kun je lachen
Ik geloof dat ik mijn eigen situatie wel iets beter in kan schatten dan user aTypisch van Forum FOK!, maar bedankt voor je bezorgdheid.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn eigen situatie wel iets beter in kan schatten dan user aTypisch van Forum FOK!, maar bedankt voor je bezorgdheid.
Neequote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:27 schreef aTypisch het volgende:
ben je niet in loondienst meer dan @:maxi-mus?
quote:
Misschien moet je maar geen aannames meer doenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat hij voor zichzelf was begonnen![]()
Nee mijn contract was ten einde.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat hij voor zichzelf was begonnen![]()
Gewoon je vriendin laten werken en de hele dag blikjes bier opentrekken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee mijn contract was ten einde.
Moet er nog wel een klein beetje bij studeren helaas maar dat is ook bijna klaar. De leef.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin laten werken en de hele dag blikjes bier opentrekken.
#HETULTIEMELEVEN
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet er nog wel een klein beetje bij studeren helaas maar dat is ook bijna klaar. De leef.
Liet de thuiszorg het weer afweten vandaag?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een rotklusje gedaan waar ik al een tijdje tegenop aan het kijken was.
Ben best wel tevreden met mezelf
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
Wat fijn, René!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
Vandaag is één van je mindere dagenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Liet de thuiszorg het weer afweten vandaag?
(lol)quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je maar geen aannames meer doen
https://www.thuisarts.nl/diarree/ik-heb-diarreequote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Een juicy kippenpoot, haricot verts, krieltjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ja, ik had 2 lekkere gekocht maandag, ik denk waarom nietquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren ook al.
Gaat het wel goed met je, René?
en teringduur voor wat er in zitquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
Die maaltijdsalades van de appie zijn eigenlijk ook helemaal niet zo gezond
Dit even ter info
Ik sla gezondheidsadvies van iemand die "zwart spul" uitkotst even over.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
Bedankt Lennyquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laat ze maar lullen, forum admin @:ggmm .
Ik hoop dat je maaltijd lekker is.
Heeft Appie die koken&stomen magnetron dingen nog? Dat at ik vaak toen ik daar nog werkte tijdens mijn studie.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |