Liet de thuiszorg het weer afweten vandaag?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een rotklusje gedaan waar ik al een tijdje tegenop aan het kijken was.
Ben best wel tevreden met mezelf
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
Wat fijn, René!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
Vandaag is één van je mindere dagenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Liet de thuiszorg het weer afweten vandaag?
(lol)quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je maar geen aannames meer doen
https://www.thuisarts.nl/diarree/ik-heb-diarreequote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Een juicy kippenpoot, haricot verts, krieltjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ja, ik had 2 lekkere gekocht maandag, ik denk waarom nietquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren ook al.
Gaat het wel goed met je, René?
en teringduur voor wat er in zitquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
Die maaltijdsalades van de appie zijn eigenlijk ook helemaal niet zo gezond
Dit even ter info
Ik sla gezondheidsadvies van iemand die "zwart spul" uitkotst even over.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
Bedankt Lennyquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laat ze maar lullen, forum admin @:ggmm .
Ik hoop dat je maaltijd lekker is.
Heeft Appie die koken&stomen magnetron dingen nog? Dat at ik vaak toen ik daar nog werkte tijdens mijn studie.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |