Ledigheid is des duivels oorkussen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik eigenlijk wel klaar ben deze week.
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
quote:
Ik zit nog steeds in opleiding, maar eigenlijk is iedereen aangenomen van buiten de bank in hetzelfde groepje. Komt erop neer dat ik qua systeemkennis maar ook geldstromen etc. wel flink wat voorloop op de rest. En je mag maar een bepaald aantal cases per dag insturen ter controle, meestal ben ik rond het middaguur daar wel klaar mee. Zeer frustrerend.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ledigheid is des duivels oorkussen.
Dank je. Appeltaart viel in de smaak bij de fysiotherapeute.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ook, maar moet nog even.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik eigenlijk wel klaar ben deze week.
@KnutdeIJsbeerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee ik ga niet zo snel naar rusland en china enzo
Japan wel
Ik zit in het @maxi-mus kamp voor wat betreft Asians.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lijkt me ook een land voor jou hoor
Jammer dat het altijd genuanceerde kamp @JanCees er niet meer is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit in het @:maxi-mus kamp voor wat betreft Asians.
Jammer, hopelijk komt daar in de toekomst verandering in.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mogguhquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tongquote:
Nu ik jou weer zie stukken beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hihoe is het met jou en jacky?
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ik jou weer zie stukken beter.
Nou Scrummie nog terug.
quote:Opnieuw hebben de Europese medicijnautoriteiten enkele nieuwe bijwerkingen vastgesteld van de coronavaccins van Janssen en AstraZeneca. Ook deze keer gaat het om specifieke aandoeningen in het bloed. Bij Janssen kunnen in uitzonderlijke gevallen bloedpropjes in de aderen ontstaan (veneuze trombo-embolie). Bij zowel Janssen als AstraZeneca lopen mensen een zeer klein risico op immunotrombocytopenie (ITP). Dat is een ziekte waarbij het eigen afweersysteem de bloedplaatjes aanvalt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:39 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe F1 note is uit.![]()
![]()
R-Woud93
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |