Bejaarden die nog steeds omrekenen naar guldensquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:55 schreef Galvez het volgende:
Ik heb het hier niet over een of andere enorme pot, maar gewoon de standaard 650 gram pot.
4,25 euro. Dat is dik meer dan 9 gulden.![]()
Ik weet nog dat die minder dan een rijksdaalder kostte!!
Hoe lang nog alvorens een pot pindakaas meer dan 10 gulden kost?
Dit gaat toch nergens over?
Ik doe het niet met echt alles. Maar wel bij bepaalde dingen, en als je wilt vergelijken dan ontkom je er niet aan hè.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bejaarden die nog steeds omrekenen naar guldens
Waarom zou je pindakaas met nootjes kopen?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
Terechte klacht
Tenzij je pindakaas met nootjes koopt, dan moet je echt opsodemieteren.
Vallen pinda's onder nootjes? Want pindakaas zonder stukjes pinda is wel raar.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
Terechte klacht
Zo heet het nou eenmaalquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vallen pinda's onder nootjes? Want pindakaas zonder stukjes pinda is wel raar.
Amateurquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
Terechte klacht
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heet het nou eenmaal
[ afbeelding ]
Maar ik ben met je eens dat het raar is
quote:
Van die zachte smurrie waar geen stukje pinda in zitquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:06 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
pindakaas met stukjes is de beste uiteraard
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet het hier gewoon
Koop een nieuwe pc
JA NU WEL DOM VARKENquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat plaatje doet het gewoon, inferieur stukje wezen.
Calve creamy. Die wordt nog ingeslagen als hij 10 euro per pot kost.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
Terechte klacht
Die kocht ze gewoon bij de Meki shop toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:30 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat pindakaas zo duur is komt omdat pindabaas Onur er veel te veel van verspilde...
Die zijn echt vies tegenwoordig overal elk merk. Vroeger niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heet het nou eenmaal
[ afbeelding ]
Pauper gespotquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:53 schreef summer2bird het volgende:
https://www.aldi.nl/produ(...)381-1-0.article.html
Grote pot pindakaas van de Aldi voor 2,29 euro.
Die koop ik ook altijd en is erg lekker
Zeg alsjeblieft met “stukjes pinda” ipv “met nootjes”.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:52 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon die met nootjes van het huismerk
Pinda's zijn geen noten.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:54 schreef Galvez het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft met “stukjes pinda” ipv “met nootjes”.
Extra dure dingen kopen alleen voor het A merk terwijl het gewoon van dezelfde band in de fabriek af komtquote:
Die van de Lidl is ¤2.09.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:53 schreef summer2bird het volgende:
https://www.aldi.nl/produ(...)381-1-0.article.html
Grote pot pindakaas van de Aldi voor 2,29 euro.
Die koop ik ook altijd en is erg lekker
In dit geval snap ik het omrekenen. En ja, ALS het inderdaad f2,50 was in 2002, dan is dit flink duurder geworden.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:01 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik doe het niet met echt alles. Maar wel bij bepaalde dingen, en als je wilt vergelijken dan ontkom je er niet aan hè.
Een rijksdaalder was toen relatief best wel wat waard.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:18 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
In dit geval snap ik het omrekenen. En ja, ALS het inderdaad f2,50 was in 2002, dan is dit flink duurder geworden.
Ik meen mij echter te herinneren dat pindakaas sowieso al niet goedkoop was in die periode.
Echter, zelfs al was het f5,00 per pot, dan is het nog een flinke prijsstijging.
Lidl.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:17 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Die van de Lidl is ¤2.09.
Net zo goed. Calve is overpriced
Precies f2,50quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:20 schreef Galvez het volgende:
[..]
Een rijksdaalder was toen relatief best wel wat waard.
Hoe kan dat? Bij de nettorama was het 2,49 meen ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:43 schreef Ericr het volgende:
In 1994 een pot van 700g bij de Ah voor 4,29. In de aanbieding een gulden minder.
Dat is bijna 30 jaar geleden. Niet heel vreemd dat je nu dezelfde prijs in Euro betaalt.
viesdikquote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:54 schreef HansCojona het volgende:
Heerlijk, ik eet dit altijd rechtstreeks uit de pot.
Nooit meer eens geweest dan met deze post. Dat zegt wel wat.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
Terechte klacht
Dat is een oude afbeelding.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heet het nou eenmaal
[ afbeelding ]
Want het heet al een aantal jaar zo:quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:54 schreef Galvez het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft met “stukjes pinda” ipv “met nootjes”.
Een Gulden Regelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:42 schreef NightDancert het volgende:
Mensen die nog omrekenen naar guldens hebben in principe geen recht om te klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |