Ik heb een keer gehad dat zo'n ding ontploft is in de magnetron.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft Appie die koken&stomen magnetron dingen nog? Dat at ik vaak toen ik daar nog werkte tijdens mijn studie.
Dat was best prima eten.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla gezondheidsadvies van iemand die "zwart spul" uitkotst even over.
Mesquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Ook best duur voor de inhoud, maar qua voedingswaarden best oke.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft Appie die koken&stomen magnetron dingen nog? Dat at ik vaak toen ik daar nog werkte tijdens mijn studie.
Dat was best prima eten.
Zit in mijn natuur.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:16 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Lijkt me sterk idd.
Ik ben graag scherp op de tong, en niet iedereen kan dat handlen. Meesten wel, die zijn het de dag erna vergeten. Maar sommigen niet, mij best.
Ik sla kookadvies van iemand die plakken kaas over zijn macaroni doet even over.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een maaltijdsalade moet je zelf maken, niet kant en klaar kopen.
Ik at ze toen op kosten van de baas als ik savonds werkte. Geen idee wat ze kosten, maar het was het gezondste makkelijke voer in de winkel.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Ook best duur voor de inhoud, maar qua voedingswaarden best oke.
Gehaktbal, aardappelen met witlofquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Dat is toch geen eten? Dat zijn alleen koolhydraten en calorieën, qua voedingsstoffen is dat totaal waardeloos.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Instant noodles van indo-mie(die witte) is ook goddelijk voer
Gisteren rode kool op. Weer eens wat anders. Smaakte goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier trouwens een ovenschotel met rode kool.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla kookadvies van iemand die plakken kaas over zijn macaroni doet even over.
Ik straks weer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer @:yvonne
Pad Thai met een ondeugend aanwezig pepertje.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pad Thai met een ondeugende aanwezig pepertje.
First Dates is bezig gekquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Begonnen aan Squid Game
@:kingroland
Die ouwe knar is de eigenaar van dat hele zooitje.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Begonnen aan Squid Game
@:kingroland
De laatste grote hype. Zal wel niks zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Coco het volgende:
Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien van Squid Game.
Red light green light
7/10
Je hep gewoon geen geld voor netflix Hermquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste grote hype. Zal wel niks zijn.
In de laatste aflevering kom je erachter dat player #1 eigenlijk de boel heeft besodeflikkerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Coco het volgende:
Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien van Squid Game.
Red light green light
7/10
Wat ben je toch ook een mongoolquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de laatste aflevering kom je erachter dat player #1 eigenlijk de boel heeft besodeflikkerd.
Ik vond het wel jammer dat in aflevering 1 Arthur gelijk dood ging.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de laatste aflevering kom je erachter dat player #1 eigenlijk de boel heeft besodeflikkerd.
Ik kijk al te veel tv. Vanavond trouwens grote ergernis. Twee herhalingen van herhalingen van herrie in de keuken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hep gewoon geen geld voor netflix Herm
Goed bezig maat.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Het is maar goed dat hier geen FA's komen. Want dan lag @:onlogisch er twee weken af
User @Mortaxx spreekt altijd in raadselen.quote:
Aparte mensen daar in Amersfoort.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:06 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/amersfo(...)dhuisplein~a09753c0/
@:GGMM ????
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een albumcover, iedereen kan die UI nemen dat betekent niet dat ik dat ben.
Je bent toch niet achterlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |