quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla gezondheidsadvies van iemand die "zwart spul" uitkotst even over.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla kookadvies van iemand die plakken kaas over zijn macaroni doet even over.
Ik straks weer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer @:yvonne
Pad Thai met een ondeugend aanwezig pepertje.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pad Thai met een ondeugende aanwezig pepertje.
First Dates is bezig gekquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Begonnen aan Squid Game
@:kingroland
Die ouwe knar is de eigenaar van dat hele zooitje.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Begonnen aan Squid Game
@:kingroland
De laatste grote hype. Zal wel niks zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Coco het volgende:
Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien van Squid Game.
Red light green light
7/10
Je hep gewoon geen geld voor netflix Hermquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste grote hype. Zal wel niks zijn.
In de laatste aflevering kom je erachter dat player #1 eigenlijk de boel heeft besodeflikkerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Coco het volgende:
Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien van Squid Game.
Red light green light
7/10
Wat ben je toch ook een mongoolquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de laatste aflevering kom je erachter dat player #1 eigenlijk de boel heeft besodeflikkerd.
Ik vond het wel jammer dat in aflevering 1 Arthur gelijk dood ging.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de laatste aflevering kom je erachter dat player #1 eigenlijk de boel heeft besodeflikkerd.
Ik kijk al te veel tv. Vanavond trouwens grote ergernis. Twee herhalingen van herhalingen van herrie in de keuken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hep gewoon geen geld voor netflix Herm
Goed bezig maat.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Het is maar goed dat hier geen FA's komen. Want dan lag @:onlogisch er twee weken af
User @Mortaxx spreekt altijd in raadselen.quote:
Aparte mensen daar in Amersfoort.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:06 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/amersfo(...)dhuisplein~a09753c0/
@:GGMM ????
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een albumcover, iedereen kan die UI nemen dat betekent niet dat ik dat ben.
Je bent toch niet achterlijk?
What has roots as nobody sees, is taller than trees, up, up, up it goes, and yet, never grows?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
User @:Mortaxx spreekt altijd in raadselen.
Nobody caresquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
What has roots as nobody sees, is taller than trees, up, up, up it goes, and yet, never grows?
Een palingquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
What has roots as nobody sees, is taller than trees, up, up, up it goes, and yet, never grows?
Gebruik Nederlands. We zijn een Nederlandse club.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Easily third.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebruik Nederlands. We zijn een Nederlandse club.
Graag geen leenworden uit het Engels gebruiken, we praten hier puur Nederlands.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebruik Nederlands. We zijn een Nederlandse club.
Is een citaat van Advocaat uit de Disney-serie.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag geen leenworden uit het Engels gebruiken, we praten hier puur Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |