Hij krijgt toch veel geld mee?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:18 schreef mario390 het volgende:
barcelona met koeman is al en
goal achter
Kijk even goed.quote:
Lekke garage?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hier wel serieuze hagel.
Ik was samen met H de hond aan het scheren in de garage (ik met een zakske voor het haar hihi)
Moest echt een sprintje doen en dat zonder uitschuiven op de terrastegels.
als hij niet winnt ,niet meer langquote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij krijgt toch veel geld mee?
quote:
Dat wel maar dit is meer eer.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij krijgt toch veel geld mee?
quote:
Ik heb vanmiddag vlokken gekochtquote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hier wel serieuze hagel.
Ik was samen met H de hond aan het scheren in de garage (ik met een zakske voor het haar hihi)
Moest echt een sprintje doen en dat zonder uitschuiven op de terrastegels.
Komt die wolk ook weer deze kant op?quote:
Ik hoop van niet, deze is wat gevaarlijkerquote:Op woensdag 29 september 2021 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt die wolk ook weer deze kant op?
Waar kijk je dit?quote:
Oh echt?quote:
Thanksquote:
Ik vind het fascinerend om naar te kijkenquote:
Ja wel mooiquote:Op woensdag 29 september 2021 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend om naar te kijken
OK.. we zagen nu net de penaltyquote:Op woensdag 29 september 2021 21:39 schreef mario390 het volgende:
selfs op dazn is vanavond
konferenz
Hoe sta je zelf?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:39 schreef mario390 het volgende:
selfs op dazn is vanavond
konferenz
Nee maar ik moest door de hagel om de keuken bij mijn ouders te bereiken.quote:
Maar de hond wel afgeschoren?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee maar ik moest door de hagel om de keuken bij mijn ouders te bereiken.
Dr. Peacock setje is ook wel lekker zegquote:Op woensdag 29 september 2021 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar de hond wel afgeschoren?
Bij de buren.quote:
Deze ook net geplaatst.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dr. Peacock setje is ook wel lekker zeg
Verstoppertje?quote:
Je ziet me toch niet?quote:
Ik hoorde niks.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef D. het volgende:
Verdorie, praat ik bijna mijn mond voorbij
Ai aiquote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef D. het volgende:
bijnaquote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef D. het volgende:
Bijnaquote:
Nee, bijnaquote:Op woensdag 29 september 2021 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ai ai
Maar gelukkig net niet dus
Ja, bijnaquote:
Bijna is niet helemaal dat scheelt.quote:
Bijna is zelfs mogelijk helemaal nietquote:Op woensdag 29 september 2021 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal dat scheelt.
Ja preciesquote:Op woensdag 29 september 2021 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna is zelfs mogelijk helemaal niet
Willen we die wel hebben?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dus, jullie houden nog een culinaire tip van mij tegoed
Oehhhh!! nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 september 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dus, jullie houden nog een culinaire tip van mij tegoed
Klinkt als een liedje.quote:
Ik krijg echt zin om weer een keer naar een feest te gaan nuquote:Op woensdag 29 september 2021 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
Die lichtshow daar is echt ook master.
Anders ik wel.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin om weer een keer naar een feest te gaan nu
Zodra het seizoen van De Slimste voorbij is mag ik meer vertellenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oehhhh!! nu ben ik wel nieuwsgierig
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra het seizoen van De Slimste voorbij is mag ik meer vertellen
Ik dacht al dat het daarover ging. Je was de slimste.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Een smart-ass, dat welquote:Op woensdag 29 september 2021 22:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het daarover ging. Je was de slimste.
ga je CUL moddereten?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Een test met de S20quote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wat brengt ons dat? Ik lees het al voor de zoveelste keer
Goede vraagquote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wat brengt ons dat? Ik lees het al voor de zoveelste keer
Nee. Ik zat in het testpanel, we kregen een vraag, en iemand gaf een antwoord wat een culinaire tip was, maar ik mag nu nog niet bespreken wat er besproken isquote:
Ow, ik dacht dat het vulkaangerelateerd wasquote:Op woensdag 29 september 2021 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een test met de S20
[ afbeelding ]
Ik heb jou nooit op iets culinairs kunnen betrappen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Ik zat in het testpanel, we kregen een vraag, en iemand gaf een antwoord wat een culinaire tip was, maar ik mag nu nog niet bespreken wat er besproken is
Neequote:Op woensdag 29 september 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het vulkaangerelateerd was
Beetje beter opletten dan he, ik eet iedere dagquote:Op woensdag 29 september 2021 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit op iets culinairs kunnen betrappen.
Spannend!!quote:Op woensdag 29 september 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Ik zat in het testpanel, we kregen een vraag, en iemand gaf een antwoord wat een culinaire tip was, maar ik mag nu nog niet bespreken wat er besproken is
Afblussen met een biertje.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit op iets culinairs kunnen betrappen.
En de culinaire tip zou dat weggeven?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Maar is dat culinair?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje beter opletten dan he, ik eet iedere dag
Okee.Dat dan weer wel.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat ze de lava wellicht met een stopbord tegen wilde gaan houden
O.a. mijn nieuwe buurvrouw, ze vroeg of ik een glaasje wijn kwam drinken, ze heeft tweeënhalf uur over zichzelf zitten ratelen, ik ben versletenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Welke?
Ik voelde me niet aangesproken nl.
Owquote:Op woensdag 29 september 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O.a. mijn nieuwe buurvrouw, ze vroeg of ik een glaasje wijn kwam drinken, ze heeft tweeënhalf uur over zichzelf zitten ratelen, ik ben versleten
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O.a. mijn nieuwe buurvrouw, ze vroeg of ik een glaasje wijn kwam drinken, ze heeft tweeënhalf uur over zichzelf zitten ratelen, ik ben versleten
En dronken?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal wel een flesje geworden zijnquote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh vreselijk dat soort mensen.
2,5 uur met één glaasje wijn?
Het bleef maar ratelen, ik probeerde drie keer eenzelfde verhaal te vertellen, het is me niet geluktquote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Ze had dus een luisterend oor nodig, of zou het onbewust geweest zijn?
Damnquote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Was het wel een spannend verhaal dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bleef maar ratelen, ik probeerde drie keer eenzelfde verhaal te vertellen, het is me niet gelukt
Heerlijk vind ik dat,lekker luisteren.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bleef maar ratelen, ik probeerde drie keer eenzelfde verhaal te vertellen, het is me niet gelukt
Vertel..quote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vond het vast heel gezellig dan, dus er zal vast snel een nieuwe uitnodiging volgenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kent ook zulk soort mensen? Dat is wel een beetje gedeelde smart, want ik begrijp zulke mensen niet, en maar opscheppen over hun geweldige leven met vele vriendinnen en feestjes. Val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vergeet niet ook dingen te onthouden, voor de overhoringquote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat,lekker luisteren.
Ze zijn nu BFF`s.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vond het vast heel gezellig dan, dus er zal vast snel een nieuwe uitnodiging volgen
Schriftje mee.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Vergeet niet ook dingen te onthouden, voor de overhoring
Dus het blijft met deze buurvrouw bij 1 gesprek.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En kijken of je inconsistencies kunt ontdekken....quote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat,lekker luisteren.
Ik ga dan gewoon weg echt geen zin inquote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kent ook zulk soort mensen? Dat is wel een beetje gedeelde smart, want ik begrijp zulke mensen niet, en maar opscheppen over hun geweldige leven met vele vriendinnen en feestjes. Val mij er niet mee lastig.
Het werden 2 glaasjes wijn, maar dat is een kleine troost
Jij snapt het.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En kijken of je inconsistencies kunt ontdekken....
Het waren er heel veelquote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het wel een spannend verhaal dan?
Dan liever een verre vriend?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon weg echt geen zin in
Was het interessant. Je was wel geboeid, zeg maar?quote:
Ik denk dat ik dan mijn haar moet wassen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vond het vast heel gezellig dan, dus er zal vast snel een nieuwe uitnodiging volgen
Ja ik ken er ook eentje. Wat ik me dan afvraag is of ze achteraf dan denken, goh dat was gezellig, wat hebben we lekker gekletst.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kent ook zulk soort mensen? Dat is wel een beetje gedeelde smart, want ik begrijp zulke mensen niet, en maar opscheppen over hun geweldige leven met vele vriendinnen en feestjes. Val mij er niet mee lastig.
Het werden 2 glaasjes wijn, maar dat is een kleine troost
Of ze zegt: jij was nu bij mij, zal ik nu gezellig bij jou op de thee komen... Kunnen we even bijpraten.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan mijn haar moet wassen.
Die smoes zal ik onthoudenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan mijn haar moet wassen.
quote:
Waarschijnlijk wel van haar kant om ik zo goed kan luisteren.quote:
Kijk jij datquote:
Ik hoop dat welquote:Op woensdag 29 september 2021 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus het blijft met deze buurvrouw bij 1 gesprek.
Hey marioquote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef mario390 het volgende:
barcelona werd straks de 3:0 kregen pfff
Ja, heb het gezien weer. Het blijven bijzondere uitzendingen...quote:
Reken er maar niet op.quote:
Ik ben ook weg gegaan.....na tweeęnhalf uurquote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon weg echt geen zin in
FF en ik kijken dat ja. Geweldig.quote:
Was het van die alcoholvrijequote:
Kon je niet iets verzinnenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook weg gegaan.....na tweeęnhalf uur
"Mijn hond moet uitgelaten". "Ik verwacht een pakketje".. Smoezen genoeg.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook weg gegaan.....na tweeęnhalf uur
Neuh niet echt, zeg maar.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was het interessant. Je was wel geboeid, zeg maar?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
FF en ik kijken dat ja. Geweldig.
Zegt ze: "gezellig,ik waggel met je mee."quote:Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Mijn hond moet uitgelaten". "Ik verwacht een pakketje".. Smoezen genoeg.
quote:
Verder een aardige meid wel? Eentje die je op je huis zou kunnen laten passen als je op vakantie bent?quote:
Ja dat vroeg ik me dus ook af Of misschien vindt ze me heel saai omdat ik zo weinig verteldequote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook eentje. Wat ik me dan afvraag is of ze achteraf dan denken, goh dat was gezellig, wat hebben we lekker gekletst.
Die kans zit erin. Hmja dat zou vervelend zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt ze: "gezellig,ik waggel met je mee."
Niet mij bang makenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ze zegt: jij was nu bij mij, zal ik nu gezellig bij jou op de thee komen... Kunnen we even bijpraten.
Misschien helpt het als je zegt: Ik zit op FOK!quote:
Is ze 40+ materiaal Dees?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je zegt: Ik zit op FOK!
Misschien komt ze dan wel gezellig in 40+ meekletsen...quote:
quote:
Ik denk dat ik toch maar een hond ga aanschaffen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Mijn hond moet uitgelaten". "Ik verwacht een pakketje".. Smoezen genoeg.
Win/win situatie.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien komt ze dan wel gezellig in 40+ meekletsen...
"Als ik dan bij jou kom mag jij aan het woord"quote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ze zegt: jij was nu bij mij, zal ik nu gezellig bij jou op de thee komen... Kunnen we even bijpraten.
Yep.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar de hond wel afgeschoren?
Ze is wel een mooie dame, geen eendquote:Op woensdag 29 september 2021 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt ze: "gezellig,ik waggel met je mee."
Pics?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is wel een mooie dame, geen eend
Ik moet jullie vooraf vertellen wat ik ga doen, jullie hebben allerlei handige tipsquote:Op woensdag 29 september 2021 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je zegt: Ik zit op FOK!
Kijk, prima als ze over haarzelf vertelt als het maar leuke dingen zijn, en niet een urenlange jammerzang van wat voor ellende ze allemaal meegemaakt heeft in d'r leven.quote:
Aan welke voorwaarden moet je dan voldoen?quote:
Ik ga liever weer naar dtsquote:
40+ zijn qua leeftijd, en gezellig. Of vrijgezellig.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan welke voorwaarden moet je dan voldoen?
Deisyy laat ons niet meer gaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga liever weer naar dts
Dit voelt meer als een soort straf.
(niet dat het hier niet gezellig is, maar het klopt niet).
Dat lukt haar nooitquote:Op woensdag 29 september 2021 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
"Als ik dan bij jou kom mag jij aan het woord"
Ik ga ook niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deisyy laat ons niet meer gaan.
Er zijn voorwaarden?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan welke voorwaarden moet je dan voldoen?
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook maatje.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga ook niet.
Maar betaal wel een abo.
2 maanden niet kunnen posten in dts bedoel ik.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
O maar dat is vaak lekkere! Je had gewoon vaker moeten inschenkenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee biologische, maar wel lekker
De deur staat gewoon open, jij loopt steeds weer naar binnenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
O maar dat is vaak lekkere! Je had gewoon vaker moeten inschenken
Ik word wel moe van die aanstellerij ja.quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word wel moe van die aanstellerij ja.
Gewoon je dode telefoon oppakken en doen alsof je gebeld wordtquote:Op woensdag 29 september 2021 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ook kan is net doen alsof je gebeld wordt, of geappt, en zegt: oh ik moet met spoed naar mijn dochter/zoon.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
2 maanden niet kunnen posten in dts bedoel ik.
Een keer gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon je dode telefoon oppakken en doen alsof je gebeld wordt
wie zijn billen brandt moet op de blaren zittenquote:
Wel zorgen dat ie dood genoeg is, dat ie niet afgaat als je een nepgesprek voertquote:Op woensdag 29 september 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was niet de baas over de flesquote:Op woensdag 29 september 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
O maar dat is vaak lekkere! Je had gewoon vaker moeten inschenken
Even een beltoon selecteren, dan gaat hij over.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat anders bedoelt.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Ik heb genoten.Hulde voor Sharon.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets te vaak 'het klopt niet' gehoord en gelezen vandaag.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets te vaak 'het klopt niet' gehoord en gelezen vandaag.
Ik laat dat op mijn werk ook wel eens doenquote:
Ik mag haar verder niet, maar huldequote:Op woensdag 29 september 2021 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb genoten.Hulde voor Sharon.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wel zorgen dat ie dood genoeg is, dat ie niet afgaat als je een nepgesprek voert
Heldquote:Op woensdag 29 september 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mag haar verder niet, maar hulde
En ik was erbij
Nou, in dat geval wordt je niet meer uitgenodigd!quote:Op woensdag 29 september 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus ook af Of misschien vindt ze me heel saai omdat ik zo weinig vertelde
Dat vroeg ik me al af.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mag haar verder niet, maar hulde
En ik was erbij
Is er toch nog iets goeds uit gekomenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, in dat geval wordt je niet meer uitgenodigd!
Jij maakt je verhalen nooit afquote:Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er toch nog iets goeds uit gekomen
We wachten op het vervolgquote:Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij maakt je verhalen nooit af
nog 2 extra flessen om de verhalen aan te moeten horen!quote:
Da...quote:Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij maakt je verhalen nooit af
Ik heb dan engelengeduld,die hele drankkast leeg als het moet.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
nog 2 extra flessen om de verhalen aan te moeten horen!
Morgen bijna weekendquote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef aloa het volgende:
Jammer weer dit
Maar morgen weer een dag.
Owja het is morgen alweer donderdag. Deze week gaat echt snel voorbij zeg...quote:
Wat is fakeranen?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al af.
Het mooiste was dat de fakeranen en een opruiende streamer in een bus wereden geplaatst.
Dat is bijna reden om te janken. Herfst.quote:
Nee joh, das vakantiequote:Op woensdag 29 september 2021 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is bijna reden om te janken. Herfst.
Nep Veteranen.Die met de baretten en rugzakken van de dump.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is fakeranen?
Het scheelde weinig of ik was ook in die bus gegooid. Ik was net bezig om een nieuw topicdeel te openen.
Ik neem de fles mee naar huisquote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dan engelengeduld,die hele drankkast leeg als het moet.
Ja. Die zetten zichzelf goed voor lul zo.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nep Veteranen.Die met de baretten en rugzakken van de dump.
[ afbeelding ]
Dat is een reden om met je camera het bos in te gaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is bijna reden om te janken. Herfst.
Ik kwam vandaag nog langs de plaats Woippy (spreek uit: Wappie!). Komt wel dichtbij zo...quote:Op woensdag 29 september 2021 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nep Veteranen.Die met de baretten en rugzakken van de dump.
[ afbeelding ]
Sommigen dachten echt ongenaakbaar te zijn en waren uiterst verbaasd dat ze met de bus mee moesten.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Die zetten zichzelf goed voor lul zo.
Prachtigquote:
quote:
Ja, dat wel ja. Prachtige plaatjes schieten...quote:Op woensdag 29 september 2021 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is een reden om met je camera het bos in te gaan.
jij snapt hetquote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef cafca het volgende:
[..]
En één reserve, voor de zekerheid!
Lekker slipe.quote:
quote:
Lekker koeze.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:32 schreef drakin het volgende:
o is het alweer zo laat?
ok bedtijd dus
Ja ja.The heat is on.quote:
Ach, gelukkig ligt 'Utecht' ergens in Duitsland.quote:
Beter toch?quote:Op woensdag 29 september 2021 23:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ach, gelukkig ligt 'Utecht' ergens in Duitsland.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Utecht
Dat wordt een lange rit voor ze
Je moet kiezen.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:20 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik weet niet wie ik nu het treurigst moet vinden eik.
In welke zin?quote:Op donderdag 30 september 2021 00:22 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan vind ik al die toetsenbordhelden het treurigst.
Ik heb wel respect voor een restauranthouder die zich niet voor het karretje laat spannen en dat openlijk verkondigt.quote:
Geen idee maar ik hoop het voor zequote:Op donderdag 30 september 2021 00:03 schreef chufi het volgende:
Heeft die Duitse Utecht wel een ringweg?
ze hebben nog een dag .. Mag je Duitsland wel in zonder QR ?quote:Op donderdag 30 september 2021 00:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee maar ik hoop het voor ze
Het is zo sneu als ze voor niks naar Mecklenburg-Vorpommern rijden.
Deze pakt 2ton met go fund me.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor een restauranthouder die zich niet voor het karretje laat spannen en dat openlijk verkondigt.
De meeste controleren in de praktijk ook amper maar houden deskundig hun bek.
Duitsland kun je zo in hoor en ik ga gewoon naar de kroeg hier zonder dat ding.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hebben nog een dag .. Mag je Duitsland wel in zonder QR ?
Dan heeft ie veel medestanders blijkbaar.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze pakt 2ton met go fund me.
Elon heeft een klein hondje.quote:
Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan heeft ie veel medestanders blijkbaar.
Wat een skatsje.quote:
Mja straks misschien bevroren als ie daar blijft lopen onder de S20quote:
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja straks misschien bevroren als ie daar blijft lopen onder de S20
Ja sorry , ik vind het ook zieligquote:
Dat beest rent echt wel op tijd weg hoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja sorry , ik vind het ook zielig
Ik hoop hetquote:Op donderdag 30 september 2021 00:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat beest rent echt wel op tijd weg hoor.
OK topquote:Op donderdag 30 september 2021 00:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Duitsland kun je zo in hoor en ik ga gewoon naar de kroeg hier zonder dat ding.
Wat is daar zo boeiend aan?quote:Op donderdag 30 september 2021 00:44 schreef puzziepie het volgende:
Nou hop hop skiet nou maar op met die test
Ik vind het geweldigquote:Op donderdag 30 september 2021 00:45 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Wat is daar zo boeiend aan?
Geen idee wat de huidige strengere regels daar zijnquote:Op donderdag 30 september 2021 00:40 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hier in Duitsland is het in kleinere plaatsen een wassen neus hoor die "strengere"regels.
Tsja ik heb er helemaal niets mee.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig
Vooral die test vluchten, maar zo ver is het nog niet.
Ik welquote:Op donderdag 30 september 2021 00:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Tsja ik heb er helemaal niets mee.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat de huidige strengere regels daar zijn
Twee mode meisjes journalistes.Geen BH`s meer.quote:
deMolquote:Op donderdag 30 september 2021 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zij werkt bij Linda.
[ afbeelding ]
Wat een toeval.quote:
Ah vandaar dat ze in dat programma zit .quote:Op donderdag 30 september 2021 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zij werkt bij Linda.
[ afbeelding ]
Daar heb ik wel last van hier.quote:Op donderdag 30 september 2021 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt wel een imperium van Mollen
daar had je vroeger een soort van rookbommen voor meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 30 september 2021 01:07 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Daar heb ik wel last van hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |