quote:
Ik denk dat ik toch maar een hond ga aanschaffen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Mijn hond moet uitgelaten". "Ik verwacht een pakketje".. Smoezen genoeg.
Win/win situatie.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien komt ze dan wel gezellig in 40+ meekletsen...
"Als ik dan bij jou kom mag jij aan het woord"quote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ze zegt: jij was nu bij mij, zal ik nu gezellig bij jou op de thee komen... Kunnen we even bijpraten.
Yep.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar de hond wel afgeschoren?
Ze is wel een mooie dame, geen eendquote:Op woensdag 29 september 2021 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt ze: "gezellig,ik waggel met je mee."
Pics?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is wel een mooie dame, geen eend
Ik moet jullie vooraf vertellen wat ik ga doen, jullie hebben allerlei handige tipsquote:Op woensdag 29 september 2021 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je zegt: Ik zit op FOK!
Kijk, prima als ze over haarzelf vertelt als het maar leuke dingen zijn, en niet een urenlange jammerzang van wat voor ellende ze allemaal meegemaakt heeft in d'r leven.quote:
Aan welke voorwaarden moet je dan voldoen?quote:
Ik ga liever weer naar dtsquote:
40+ zijn qua leeftijd, en gezellig. Of vrijgezellig.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan welke voorwaarden moet je dan voldoen?
Deisyy laat ons niet meer gaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga liever weer naar dts
Dit voelt meer als een soort straf.
(niet dat het hier niet gezellig is, maar het klopt niet).
Dat lukt haar nooitquote:Op woensdag 29 september 2021 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
"Als ik dan bij jou kom mag jij aan het woord"
Ik ga ook niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deisyy laat ons niet meer gaan.
Er zijn voorwaarden?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan welke voorwaarden moet je dan voldoen?
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook maatje.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga ook niet.
Maar betaal wel een abo.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
O maar dat is vaak lekkere! Je had gewoon vaker moeten inschenkenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee biologische, maar wel lekker
De deur staat gewoon open, jij loopt steeds weer naar binnenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
O maar dat is vaak lekkere! Je had gewoon vaker moeten inschenken
Ik word wel moe van die aanstellerij ja.quote:
Iets te vaak 'het klopt niet' gehoord en gelezen vandaag.quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word wel moe van die aanstellerij ja.
Gewoon je dode telefoon oppakken en doen alsof je gebeld wordtquote:Op woensdag 29 september 2021 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ook kan is net doen alsof je gebeld wordt, of geappt, en zegt: oh ik moet met spoed naar mijn dochter/zoon.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
2 maanden niet kunnen posten in dts bedoel ik.
Een keer gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon je dode telefoon oppakken en doen alsof je gebeld wordt
wie zijn billen brandt moet op de blaren zittenquote:
Wel zorgen dat ie dood genoeg is, dat ie niet afgaat als je een nepgesprek voertquote:Op woensdag 29 september 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was niet de baas over de flesquote:Op woensdag 29 september 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
O maar dat is vaak lekkere! Je had gewoon vaker moeten inschenken
Even een beltoon selecteren, dan gaat hij over.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat anders bedoelt.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Ik heb genoten.Hulde voor Sharon.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets te vaak 'het klopt niet' gehoord en gelezen vandaag.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets te vaak 'het klopt niet' gehoord en gelezen vandaag.
Ik laat dat op mijn werk ook wel eens doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |