Zal wel een flesje geworden zijnquote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Oh vreselijk dat soort mensen.
2,5 uur met één glaasje wijn?
Het bleef maar ratelen, ik probeerde drie keer eenzelfde verhaal te vertellen, het is me niet geluktquote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Ze had dus een luisterend oor nodig, of zou het onbewust geweest zijn?
Damnquote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Was het wel een spannend verhaal dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bleef maar ratelen, ik probeerde drie keer eenzelfde verhaal te vertellen, het is me niet gelukt
Heerlijk vind ik dat,lekker luisteren.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bleef maar ratelen, ik probeerde drie keer eenzelfde verhaal te vertellen, het is me niet gelukt
Vertel..quote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vond het vast heel gezellig dan, dus er zal vast snel een nieuwe uitnodiging volgenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kent ook zulk soort mensen? Dat is wel een beetje gedeelde smart, want ik begrijp zulke mensen niet, en maar opscheppen over hun geweldige leven met vele vriendinnen en feestjes. Val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Vergeet niet ook dingen te onthouden, voor de overhoringquote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat,lekker luisteren.
Ze zijn nu BFF`s.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vond het vast heel gezellig dan, dus er zal vast snel een nieuwe uitnodiging volgen
Schriftje mee.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Vergeet niet ook dingen te onthouden, voor de overhoring
Dus het blijft met deze buurvrouw bij 1 gesprek.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En kijken of je inconsistencies kunt ontdekken....quote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat,lekker luisteren.
Ik ga dan gewoon wegquote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kent ook zulk soort mensen? Dat is wel een beetje gedeelde smart, want ik begrijp zulke mensen niet, en maar opscheppen over hun geweldige leven met vele vriendinnen en feestjes. Val mij er niet mee lastig.
Het werden 2 glaasjes wijn, maar dat is een kleine troost
Jij snapt het.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En kijken of je inconsistencies kunt ontdekken....
Het waren er heel veelquote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het wel een spannend verhaal dan?
Dan liever een verre vriend?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon wegecht geen zin in
Liever een goeie vriend.quote:
Ik denk dat ik dan mijn haar moet wassen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vond het vast heel gezellig dan, dus er zal vast snel een nieuwe uitnodiging volgen
Ja ik ken er ook eentje. Wat ik me dan afvraag is of ze achteraf dan denken, goh dat was gezellig, wat hebben we lekker gekletst.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kent ook zulk soort mensen? Dat is wel een beetje gedeelde smart, want ik begrijp zulke mensen niet, en maar opscheppen over hun geweldige leven met vele vriendinnen en feestjes. Val mij er niet mee lastig.
Het werden 2 glaasjes wijn, maar dat is een kleine troost
Of ze zegt: jij was nu bij mij, zal ik nu gezellig bij jou op de thee komen... Kunnen we even bijpraten.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan mijn haar moet wassen.
Die smoes zal ik onthoudenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan mijn haar moet wassen.
quote:
Waarschijnlijk wel van haar kant om ik zo goed kan luisteren.quote:
Kijk jij datquote:
Ik hoop dat welquote:Op woensdag 29 september 2021 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus het blijft met deze buurvrouw bij 1 gesprek.
Hey marioquote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef mario390 het volgende:
barcelona werd straks de 3:0 kregen pfff
Ja, heb het gezien weer. Het blijven bijzondere uitzendingen...quote:
Reken er maar niet op.quote:
Ik ben ook weg gegaan.....na tweeênhalf uurquote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon wegecht geen zin in
Was het van die alcoholvrijequote:
Kon je niet iets verzinnenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook weg gegaan.....na tweeênhalf uur
"Mijn hond moet uitgelaten". "Ik verwacht een pakketje".. Smoezen genoeg.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook weg gegaan.....na tweeênhalf uur
Neuh niet echt, zeg maar.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was het interessant. Je was wel geboeid, zeg maar?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
FF en ik kijken dat ja. Geweldig.
Zegt ze: "gezellig,ik waggel met je mee."quote:Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Mijn hond moet uitgelaten". "Ik verwacht een pakketje".. Smoezen genoeg.
quote:
Verder een aardige meid wel? Eentje die je op je huis zou kunnen laten passen als je op vakantie bent?quote:
Ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook eentje. Wat ik me dan afvraag is of ze achteraf dan denken, goh dat was gezellig, wat hebben we lekker gekletst.
Die kans zit erin. Hmja dat zou vervelend zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt ze: "gezellig,ik waggel met je mee."
Niet mij bang makenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ze zegt: jij was nu bij mij, zal ik nu gezellig bij jou op de thee komen... Kunnen we even bijpraten.
Is ze 40+ materiaal Dees?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je zegt: Ik zit op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |