Ik hoorde niks.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef D. het volgende:
Verdorie, praat ik bijna mijn mond voorbij
Ai aiquote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef D. het volgende:
bijnaquote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef D. het volgende:
Bijnaquote:
Nee, bijnaquote:Op woensdag 29 september 2021 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ai ai
Maar gelukkig net niet dus
Ja, bijnaquote:
Bijna is niet helemaal dat scheelt.quote:
Bijna is zelfs mogelijk helemaal nietquote:Op woensdag 29 september 2021 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal dat scheelt.
Ja preciesquote:Op woensdag 29 september 2021 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna is zelfs mogelijk helemaal niet
Willen we die wel hebben?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dus, jullie houden nog een culinaire tip van mij tegoed
Oehhhh!! nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 september 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dus, jullie houden nog een culinaire tip van mij tegoed
Klinkt als een liedje.quote:
Ik krijg echt zin om weer een keer naar een feest te gaan nuquote:Op woensdag 29 september 2021 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
Die lichtshow daar is echt ook master.
Anders ik wel.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin om weer een keer naar een feest te gaan nu
Zodra het seizoen van De Slimste voorbij is mag ik meer vertellenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oehhhh!! nu ben ik wel nieuwsgierig
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra het seizoen van De Slimste voorbij is mag ik meer vertellen
Ik dacht al dat het daarover ging. Je was de slimste.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Een smart-ass, dat welquote:Op woensdag 29 september 2021 22:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het daarover ging. Je was de slimste.
ga je CUL moddereten?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Een test met de S20quote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wat brengt ons dat? Ik lees het al voor de zoveelste keer
Goede vraagquote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wat brengt ons dat? Ik lees het al voor de zoveelste keer
Nee. Ik zat in het testpanel, we kregen een vraag, en iemand gaf een antwoord wat een culinaire tip was, maar ik mag nu nog niet bespreken wat er besproken isquote:
Ow, ik dacht dat het vulkaangerelateerd wasquote:Op woensdag 29 september 2021 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een test met de S20
[ afbeelding ]
Ik heb jou nooit op iets culinairs kunnen betrappen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Ik zat in het testpanel, we kregen een vraag, en iemand gaf een antwoord wat een culinaire tip was, maar ik mag nu nog niet bespreken wat er besproken is
Neequote:Op woensdag 29 september 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het vulkaangerelateerd was
Beetje beter opletten dan he, ik eet iedere dagquote:Op woensdag 29 september 2021 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit op iets culinairs kunnen betrappen.
Spannend!!quote:Op woensdag 29 september 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Ik zat in het testpanel, we kregen een vraag, en iemand gaf een antwoord wat een culinaire tip was, maar ik mag nu nog niet bespreken wat er besproken is
Afblussen met een biertje.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit op iets culinairs kunnen betrappen.
En de culinaire tip zou dat weggeven?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Maar is dat culinair?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje beter opletten dan he, ik eet iedere dag
Okee.Dat dan weer wel.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat ze de lava wellicht met een stopbord tegen wilde gaan houden
O.a. mijn nieuwe buurvrouw, ze vroeg of ik een glaasje wijn kwam drinken, ze heeft tweeënhalf uur over zichzelf zitten ratelen, ik ben versletenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Welke?
Ik voelde me niet aangesproken nl.
Owquote:Op woensdag 29 september 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O.a. mijn nieuwe buurvrouw, ze vroeg of ik een glaasje wijn kwam drinken, ze heeft tweeënhalf uur over zichzelf zitten ratelen, ik ben versleten
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O.a. mijn nieuwe buurvrouw, ze vroeg of ik een glaasje wijn kwam drinken, ze heeft tweeënhalf uur over zichzelf zitten ratelen, ik ben versleten
En dronken?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |