welke vingers?quote:
Hij krijgt toch veel geld mee?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:18 schreef mario390 het volgende:
barcelona met koeman is al en
goal achter
Kijk even goed.quote:
Lekke garage?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hier wel serieuze hagel.
Ik was samen met H de hond aan het scheren in de garage (ik met een zakske voor het haar hihi)
Moest echt een sprintje doen en dat zonder uitschuiven op de terrastegels.
Oh, ja!quote:
als hij niet winnt ,niet meer langquote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij krijgt toch veel geld mee?
quote:
Dat wel maar dit is meer eer.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij krijgt toch veel geld mee?
quote:
Ik heb vanmiddag vlokken gekochtquote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hier wel serieuze hagel.
Ik was samen met H de hond aan het scheren in de garage (ik met een zakske voor het haar hihi)
Moest echt een sprintje doen en dat zonder uitschuiven op de terrastegels.
Komt die wolk ook weer deze kant op?quote:
Ik hoop van niet, deze is wat gevaarlijkerquote:Op woensdag 29 september 2021 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt die wolk ook weer deze kant op?
Waar kijk je dit?quote:
Lijkt op die ik gepost hebquote:
Oh echt?quote:
Thanksquote:
Ik vind het fascinerend om naar te kijkenquote:
Ja wel mooiquote:Op woensdag 29 september 2021 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend om naar te kijken
OK.. we zagen nu net de penaltyquote:Op woensdag 29 september 2021 21:39 schreef mario390 het volgende:
selfs op dazn is vanavond
konferenz
Hoe sta je zelf?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:39 schreef mario390 het volgende:
selfs op dazn is vanavond
konferenz
Nee maar ik moest door de hagel om de keuken bij mijn ouders te bereiken.quote:
Maar de hond wel afgeschoren?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee maar ik moest door de hagel om de keuken bij mijn ouders te bereiken.
Dr. Peacock setje is ook wel lekker zegquote:Op woensdag 29 september 2021 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar de hond wel afgeschoren?
Bij de buren.quote:
Deze ook net geplaatst.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dr. Peacock setje is ook wel lekker zeg
Verstoppertje?quote:
Je ziet me toch niet?quote:
Ik hoorde niks.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef D. het volgende:
Verdorie, praat ik bijna mijn mond voorbij
Ai aiquote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef D. het volgende:
bijnaquote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef D. het volgende:
Bijnaquote:
Nee, bijnaquote:Op woensdag 29 september 2021 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ai ai
Maar gelukkig net niet dus
Ja, bijnaquote:
Bijna is niet helemaal dat scheelt.quote:
Bijna is zelfs mogelijk helemaal nietquote:Op woensdag 29 september 2021 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal dat scheelt.
Ja preciesquote:Op woensdag 29 september 2021 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna is zelfs mogelijk helemaal niet
Willen we die wel hebben?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dus, jullie houden nog een culinaire tip van mij tegoed
Oehhhh!!quote:Op woensdag 29 september 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dus, jullie houden nog een culinaire tip van mij tegoed
Klinkt als een liedje.quote:
Ik krijg echt zin om weer een keer naar een feest te gaan nuquote:Op woensdag 29 september 2021 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
Die lichtshow daar is echt ook master.
Anders ik wel.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin om weer een keer naar een feest te gaan nu
Een beat eronder en je hebt een hitquote:
Zodra het seizoen van De Slimste voorbij is mag ik meer vertellenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oehhhh!!nu ben ik wel nieuwsgierig
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra het seizoen van De Slimste voorbij is mag ik meer vertellen
Ik dacht al dat het daarover ging.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Een smart-ass, dat welquote:Op woensdag 29 september 2021 22:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het daarover ging.Je was de slimste.
ga je CUL moddereten?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Een test met de S20quote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wat brengt ons dat? Ik lees het al voor de zoveelste keer
Goede vraagquote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wat brengt ons dat? Ik lees het al voor de zoveelste keer
Nee. Ik zat in het testpanel, we kregen een vraag, en iemand gaf een antwoord wat een culinaire tip was, maar ik mag nu nog niet bespreken wat er besproken isquote:
Ow, ik dacht dat het vulkaangerelateerd wasquote:Op woensdag 29 september 2021 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een test met de S20
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |