Ik heb wel respect voor een restauranthouder die zich niet voor het karretje laat spannen en dat openlijk verkondigt.quote:
Geen idee maar ik hoop het voor zequote:Op donderdag 30 september 2021 00:03 schreef chufi het volgende:
Heeft die Duitse Utecht wel een ringweg?
ze hebben nog een dag .. Mag je Duitsland wel in zonder QR ?quote:Op donderdag 30 september 2021 00:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee maar ik hoop het voor ze
Het is zo sneu als ze voor niks naar Mecklenburg-Vorpommern rijden.
Deze pakt 2ton met go fund me.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor een restauranthouder die zich niet voor het karretje laat spannen en dat openlijk verkondigt.
De meeste controleren in de praktijk ook amper maar houden deskundig hun bek.
Duitsland kun je zo in hoor en ik ga gewoon naar de kroeg hier zonder dat ding.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hebben nog een dag .. Mag je Duitsland wel in zonder QR ?
Dan heeft ie veel medestanders blijkbaar.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze pakt 2ton met go fund me.
Elon heeft een klein hondje.quote:
Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan heeft ie veel medestanders blijkbaar.
Wat een skatsje.quote:
Mja straks misschien bevroren als ie daar blijft lopen onder de S20quote:
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja straks misschien bevroren als ie daar blijft lopen onder de S20
Ja sorry , ik vind het ook zieligquote:
Dat beest rent echt wel op tijd weg hoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja sorry , ik vind het ook zielig
Ik hoop hetquote:Op donderdag 30 september 2021 00:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat beest rent echt wel op tijd weg hoor.
OK topquote:Op donderdag 30 september 2021 00:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Duitsland kun je zo in hoor en ik ga gewoon naar de kroeg hier zonder dat ding.
Wat is daar zo boeiend aan?quote:Op donderdag 30 september 2021 00:44 schreef puzziepie het volgende:
Nou hop hop skiet nou maar op met die test
Ik vind het geweldigquote:Op donderdag 30 september 2021 00:45 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Wat is daar zo boeiend aan?
Geen idee wat de huidige strengere regels daar zijnquote:Op donderdag 30 september 2021 00:40 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hier in Duitsland is het in kleinere plaatsen een wassen neus hoor die "strengere"regels.
Tsja ik heb er helemaal niets mee.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig
Vooral die test vluchten, maar zo ver is het nog niet.
Ik welquote:Op donderdag 30 september 2021 00:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Tsja ik heb er helemaal niets mee.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat de huidige strengere regels daar zijn
Twee mode meisjes journalistes.Geen BH`s meer.quote:
deMolquote:Op donderdag 30 september 2021 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zij werkt bij Linda.
[ afbeelding ]
Wat een toeval.quote:
Ah vandaar dat ze in dat programma zit .quote:Op donderdag 30 september 2021 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zij werkt bij Linda.
[ afbeelding ]
Daar heb ik wel last van hier.quote:Op donderdag 30 september 2021 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt wel een imperium van Mollen
daar had je vroeger een soort van rookbommen voor meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 30 september 2021 01:07 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Daar heb ik wel last van hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |