Ik heb wel respect voor een restauranthouder die zich niet voor het karretje laat spannen en dat openlijk verkondigt.quote:
Geen idee maar ik hoop het voor zequote:Op donderdag 30 september 2021 00:03 schreef chufi het volgende:
Heeft die Duitse Utecht wel een ringweg?
ze hebben nog een dag .. Mag je Duitsland wel in zonder QR ?quote:Op donderdag 30 september 2021 00:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee maar ik hoop het voor ze
Het is zo sneu als ze voor niks naar Mecklenburg-Vorpommern rijden.
Deze pakt 2ton met go fund me.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor een restauranthouder die zich niet voor het karretje laat spannen en dat openlijk verkondigt.
De meeste controleren in de praktijk ook amper maar houden deskundig hun bek.
Duitsland kun je zo in hoor en ik ga gewoon naar de kroeg hier zonder dat ding.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hebben nog een dag .. Mag je Duitsland wel in zonder QR ?
Dan heeft ie veel medestanders blijkbaar.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze pakt 2ton met go fund me.
Elon heeft een klein hondje.quote:
Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan heeft ie veel medestanders blijkbaar.
Wat een skatsje.quote:
Mja straks misschien bevroren als ie daar blijft lopen onder de S20quote:
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja straks misschien bevroren als ie daar blijft lopen onder de S20
Ja sorry , ik vind het ook zieligquote:
Dat beest rent echt wel op tijd weg hoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja sorry , ik vind het ook zielig
Ik hoop hetquote:Op donderdag 30 september 2021 00:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat beest rent echt wel op tijd weg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |