Dat is een reden om met je camera het bos in te gaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is bijna reden om te janken. Herfst.
Ik kwam vandaag nog langs de plaats Woippy (spreek uit: Wappie!). Komt wel dichtbij zo...quote:Op woensdag 29 september 2021 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nep Veteranen.Die met de baretten en rugzakken van de dump.
[ afbeelding ]
Sommigen dachten echt ongenaakbaar te zijn en waren uiterst verbaasd dat ze met de bus mee moesten.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Die zetten zichzelf goed voor lul zo.
Prachtigquote:
quote:
Ja, dat wel ja. Prachtige plaatjes schieten...quote:Op woensdag 29 september 2021 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is een reden om met je camera het bos in te gaan.
jij snapt hetquote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef cafca het volgende:
[..]
En één reserve, voor de zekerheid!
Lekker slipe.quote:
quote:
Wat krijgen we nou zeg...quote:
Lekker koeze.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:32 schreef drakin het volgende:
o is het alweer zo laat?
ok bedtijd dus
Ja ja.The heat is on.quote:
Ach, gelukkig ligt 'Utecht' ergens in Duitsland.quote:
Beter toch?quote:Op woensdag 29 september 2021 23:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ach, gelukkig ligt 'Utecht' ergens in Duitsland.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Utecht
Dat wordt een lange rit voor ze
Jaquote:
Je moet kiezen.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:20 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik weet niet wie ik nu het treurigst moet vinden eik.
In welke zin?quote:Op donderdag 30 september 2021 00:22 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan vind ik al die toetsenbordhelden het treurigst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |