Ik mag haar verder niet, maar huldequote:Op woensdag 29 september 2021 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb genoten.Hulde voor Sharon.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wel zorgen dat ie dood genoeg is, dat ie niet afgaat als je een nepgesprek voert
Heldquote:Op woensdag 29 september 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mag haar verder niet, maar hulde
En ik was erbij
Nou, in dat geval wordt je niet meer uitgenodigd!quote:Op woensdag 29 september 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus ook afOf misschien vindt ze me heel saai omdat ik zo weinig vertelde
Dat vroeg ik me al af.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mag haar verder niet, maar hulde
En ik was erbij
Is er toch nog iets goeds uit gekomenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, in dat geval wordt je niet meer uitgenodigd!
Jij maakt je verhalen nooit afquote:Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er toch nog iets goeds uit gekomen
We wachten op het vervolgquote:Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij maakt je verhalen nooit af
nog 2 extra flessen om de verhalen aan te moeten horen!quote:
Da...quote:Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij maakt je verhalen nooit af
Ik heb dan engelengeduld,die hele drankkast leeg als het moet.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
nog 2 extra flessen om de verhalen aan te moeten horen!
Morgen bijna weekendquote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef aloa het volgende:
Jammer weer dit![]()
Maar morgen weer een dag.
Owja het is morgen alweer donderdag. Deze week gaat echt snel voorbij zeg...quote:
Wat is fakeranen?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al af.![]()
Het mooiste was dat de fakeranen en een opruiende streamer in een bus wereden geplaatst.
Dat is bijna reden om te janken. Herfst.quote:
Nee joh, das vakantiequote:Op woensdag 29 september 2021 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is bijna reden om te janken. Herfst.
Nep Veteranen.Die met de baretten en rugzakken van de dump.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is fakeranen?
Het scheelde weinig of ik was ook in die bus gegooid. Ik was net bezig om een nieuw topicdeel te openen.
Aha.. Ja da's cool.quote:
Ik neem de fles mee naar huisquote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dan engelengeduld,die hele drankkast leeg als het moet.
Ja. Die zetten zichzelf goed voor lul zo.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nep Veteranen.Die met de baretten en rugzakken van de dump.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |