Ik mag haar verder niet, maar huldequote:Op woensdag 29 september 2021 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb genoten.Hulde voor Sharon.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wel zorgen dat ie dood genoeg is, dat ie niet afgaat als je een nepgesprek voert
Heldquote:Op woensdag 29 september 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mag haar verder niet, maar hulde
En ik was erbij
Nou, in dat geval wordt je niet meer uitgenodigd!quote:Op woensdag 29 september 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus ook afOf misschien vindt ze me heel saai omdat ik zo weinig vertelde
Dat vroeg ik me al af.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mag haar verder niet, maar hulde
En ik was erbij
Is er toch nog iets goeds uit gekomenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, in dat geval wordt je niet meer uitgenodigd!
Jij maakt je verhalen nooit afquote:Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er toch nog iets goeds uit gekomen
We wachten op het vervolgquote:Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij maakt je verhalen nooit af
nog 2 extra flessen om de verhalen aan te moeten horen!quote:
Da...quote:Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij maakt je verhalen nooit af
Ik heb dan engelengeduld,die hele drankkast leeg als het moet.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
nog 2 extra flessen om de verhalen aan te moeten horen!
Morgen bijna weekendquote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef aloa het volgende:
Jammer weer dit![]()
Maar morgen weer een dag.
Wat is fakeranen?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al af.![]()
Het mooiste was dat de fakeranen en een opruiende streamer in een bus wereden geplaatst.
Bijna 2022!quote:
Nee joh, das vakantiequote:Op woensdag 29 september 2021 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is bijna reden om te janken. Herfst.
Nep Veteranen.Die met de baretten en rugzakken van de dump.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is fakeranen?
Het scheelde weinig of ik was ook in die bus gegooid. Ik was net bezig om een nieuw topicdeel te openen.
Ik neem de fles mee naar huisquote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dan engelengeduld,die hele drankkast leeg als het moet.
Ja. Die zetten zichzelf goed voor lul zo.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nep Veteranen.Die met de baretten en rugzakken van de dump.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |