OK topquote:Op donderdag 30 september 2021 00:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Duitsland kun je zo in hoor en ik ga gewoon naar de kroeg hier zonder dat ding.
Wat is daar zo boeiend aan?quote:Op donderdag 30 september 2021 00:44 schreef puzziepie het volgende:
Nou hop hop skiet nou maar op met die test
Ik vind het geweldigquote:Op donderdag 30 september 2021 00:45 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Wat is daar zo boeiend aan?
Geen idee wat de huidige strengere regels daar zijnquote:Op donderdag 30 september 2021 00:40 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hier in Duitsland is het in kleinere plaatsen een wassen neus hoor die "strengere"regels.
Tsja ik heb er helemaal niets mee.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig
Vooral die test vluchten, maar zo ver is het nog niet.
Ik welquote:Op donderdag 30 september 2021 00:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Tsja ik heb er helemaal niets mee.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat de huidige strengere regels daar zijn
Twee mode meisjes journalistes.Geen BH`s meer.quote:
deMolquote:Op donderdag 30 september 2021 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zij werkt bij Linda.
[ afbeelding ]
Wat een toeval.quote:
Ah vandaar dat ze in dat programma zit .quote:Op donderdag 30 september 2021 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zij werkt bij Linda.
[ afbeelding ]
Daar heb ik wel last van hier.quote:Op donderdag 30 september 2021 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt wel een imperium van Mollen
daar had je vroeger een soort van rookbommen voor meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 30 september 2021 01:07 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Daar heb ik wel last van hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |