Eigenlijk stemmen ook de coalitiepartijen nu vaak hun eigen kant op, dus aan de andere kant kan dit wel een debat worden waar makkelijker meerderheden gevonden worden.quote:Op maandag 20 september 2021 20:29 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat ik de APB de afgelopen twaalf jaar gevolgd heb, maar ik heb er dit jaar zo enorm geen zin in. Het gaat echt nergens over.
Alleen al vanwege de negentien fracties wordt het een bezoeking. En verder krijg je een veredelde verkiezingscampagne, alleen dan zonder dat er echt verkiezingen aankomen. Misschien dat er een stuk of vijf partijen wat constructiefs komen doen, de rest wil alleen het achtuurjournaal halen.quote:Op maandag 20 september 2021 20:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eigenlijk stemmen ook de coalitiepartijen nu vaak hun eigen kant op, dus aan de andere kant kan dit wel een debat worden waar makkelijker meerderheden gevonden worden.
Wat zo’n debat ondoenlijk lang maakt is de achterlijke hoeveelheid interrupties (door 19 fracties…)quote:Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omtzigt maar 6 minuten. Beflikkering
Was vergeten dat je bij APB ellenlange toespraken hebt. Verschrikkelijk.
Enig idee waarom omtzigt 6 minuten heeft en andere 1-pitters 12?quote:Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omtzigt maar 6 minuten. Beflikkering
Was vergeten dat je bij APB ellenlange toespraken hebt. Verschrikkelijk.
Afsplitsingen krijgen sinds enige tijd de helft van de spreektijd.quote:Op maandag 20 september 2021 21:58 schreef Zak het volgende:
[..]
Enig idee waarom omtzigt 6 minuten heeft en andere 1-pitters 12?
Demissionair he? Beleidsarme begroting.quote:
Het vertrouwen in de politiek blijft groeien.quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:30 schreef Stray_cat het volgende:
Gaat iemand nog kijken naar deze poppenkast?
quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het vertrouwen in de politiek blijft groeien.
Sla de krant eens open morgenquote:Op dinsdag 21 september 2021 00:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het vertrouwen in de politiek blijft groeien.
De krant is inmiddels achterhaald medium, die zijn in handen van slechts paar bedrijven.quote:
Vandaag is, net als elke prinsjesdag, ook niet zo heel interessant. De APB en AFB zijn politiek gezien veel interessanter.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:12 schreef capricia het volgende:
Normaal zou ik wel kijken ja. Als het kan.
Maar vandaag wsl even niet. Ik lees het allemaal wel.
Ja. Maar ook die vind ik nu minder interessant.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vandaag is, net als elke prinsjesdag, ook niet zo heel interessant. De APB en AFB zijn politiek gezien veel interessanter.
Normaal gesproken heb je gelijk maar of die dit keer, zonder echte regering of oppositie, interessant gaan zijn? Ik heb er een hard hoofd in, ik vermoed dat we vooral verkiezingstaal en Youtube fragmentjes gaan krijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vandaag is, net als elke prinsjesdag, ook niet zo heel interessant. De APB en AFB zijn politiek gezien veel interessanter.
De stunt van de SP om CU er bij te krijgen wat betreft zorgsalarissen (met daarbij in zo ongeveer elke zin de opmerking dat dit ook in het CDA verkiezingsprogramma stond), kan misschien wel navolging gaan krijgen. Alle oppositiepartijen zitten nu de verkiezingsprogramma's van D66, CDA en VVD door te lezen op plannen die ze voor kunnen leggen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb je gelijk maar of die dit keer, zonder echte regering of oppositie, interessant gaan zijn? Ik heb er een hard hoofd in, ik vermoed dat we vooral verkiezingstaal en Youtube fragmentjes gaan krijgen.
Er valt niet zoveel te lekkenquote:
FNV: 100 euro per maand voor alle werkenden en een inflatiecorrectie: https://nos.nl/artikel/23(...)e-werkenden-eist-fnvquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te lekken.
Wat zijn trouwens de looneisen van de vakbonden van dit jaar ? Worden traditioneel ook op Prinsjesdag bekend...
Sympathieke eis, we gaan het meemaken. (Verwacht overigens niet dat dit het gaat halen, maar het is een beginquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
FNV: 100 euro per maand voor alle werkenden en een inflatiecorrectie: https://nos.nl/artikel/23(...)e-werkenden-eist-fnv
Dat is voor minimumloon meer dan 7%, voor modaal meer dan 5%.
Inderdaad, blijkbaar er voor gekozen om pas vanaf volgende week fractievoorzitter te worden. Verstandig, maar voor mensen die op spectakel hopen wellicht wel wat jammer (de confrontatie Rutte-Kaag voor de camera's was wellicht wel leuk).quote:
Geert Wilders pak ik mee.quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:30 schreef Stray_cat het volgende:
Gaat iemand nog kijken naar deze poppenkast?
Neequote:Op dinsdag 21 september 2021 13:09 schreef superniger het volgende:
Gravinfluencer Eloise is er niet bij?
Ja schijt aan Sylvana en alle andere woke mensenquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Volgend jaar gewoon weer die Gouden Koets gebruiken
Doe maar de glazen. Niet zozeer vanwege de panelen, maar dat opzichtige glimding heb ik nooit mooi gevonden. En de glazen koets heeft meer geschiedenis, dus ook passender. Die gouden koets was gewoon een mislukt cadeau zoals we die allemaal wel eens hebben gehad (Wilhelmina vond het helemaal niks), ze hebben hem alleen nooit durven weggooien.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Volgend jaar gewoon weer die Gouden Koets gebruiken
Nee de depressieve versie.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:19 schreef Aurelius het volgende:
Is dit de jeugdjournaal versie ofzo?
Nee, gewoon te veel gezopenquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verspreekt hij zich vaak. Is hij nerveus?
Jaa, eerdere jaren ging het volgens mij goed, maar het is nu niet best.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:30 schreef Jojoke het volgende:
Hij doet zijn best, maar ik hoop dat Amalia beter is in voorlezen.
Het is ook niet makkelijk, andermans leugens met een uitgestreken gezicht oplezen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
Jaa.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heeft Willy al een fles op of zo
[..]
Nee, gewoon te veel gezopen
Jetten mag weer even opdraven nadat hij opzij werd geschoven. Om dan weer aan de kant te gaan voor Kaag.quote:
We zijn nauwelijks op de helftquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:34 schreef Federer-fan het volgende:
Graag tot een afronding komen. Bedankt.
Minder smaakvol in ieder geval, als ik naar Schouten kijk.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zijn er nu ook minder hoeden door corona?
Echt waar? Hoe lang duurt hij dan in totaal (weet niet hoe laat het is begonnen)?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zijn nauwelijks op de helft
Het is elk jaar hetzelfde liedje natuurlijk, althans vind ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat zitten er veel in de zaal bij met uitstraling alsof er een trein over ze heen is gereden.
Schouten wordt elk jaar aangekleed door MBO'ers, volgens mij... die hoed zegt dus veel over die opleiding.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Minder smaakvol in ieder geval, als ik naar Schouten kijk.
I would like to ex I would like to express and my and repeat regret and appepepolegies.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
Dat is waar. Maar als je driedelig aantrekt, let er dan even op hoe het zit als je op de stoel zit.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het is elk jaar hetzelfde liedje natuurlijk, althans vind ik.
Vanuit Griekenland via Zoom.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:38 schreef Federer-fan het volgende:
“Umag zich in uw belangrijke tijd gesteund weten”
13:20. Dacht dat die 25-30 minuten ging duren, valt meequote:Op dinsdag 21 september 2021 13:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe lang duurt hij dan in totaal (weet niet hoe laat het is begonnen)?
Volgende keer Ouwehand de muziekkeuze laten doen?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:43 schreef StephanL het volgende:
Moeten luisteren naar klassieke muziek
Heeft die een betere muzieksmaak?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Volgende keer Ouwehand de muziekkeuze laten doen?
Mona Keijzer ook, maar die zag er een stuk smaakvoller uit.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Schouten wordt elk jaar aangekleed door MBO'ers, volgens mij... die hoed zegt dus veel over die opleiding.
Blackmetal en hardcore.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heeft die een betere muzieksmaak?
En niks over de uitkeringenquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:53 schreef monkyyy het volgende:
Niets gehoord over de (nieuwe) Box 3 regeling
Schaffen we af zei hij.quote:
Jawel hoor, het ligt eraan hoeveel mensen er gaan stemmen. Geen afgesproken kiesdrempelquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Weer fake news op de NOS. We hebben geen kiesdrempel in Nederland.
Dat is een kiesdeler, geen kiesdrempel. Dat die kiesdeler een drempelwaarde heeft is geen excuus om die twee door elkaar te halen en te doen alsof het instellen van een kiesdrempel een vrije keuze is.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jawel hoor, het ligt eraan hoeveel mensen er gaan stemmen. Geen afgesproken kiesdrempel
Sorry, was ik daarmee in de war.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is een kiesdeler, geen kiesdrempel. Dat die kiesdeler een drempelwaarde heeft is geen excuus om die twee door elkaar te halen en te doen alsof het instellen van een kiesdrempel een vrije keuze is.
Ben ik wakker geworden in 2010?quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
In ander nieuws. Defensie blijft in Twentse handen
Geeft niet, het is alleen niet een onschuldig foutje van die tv-mevrouw. Het idee dat we een kiesdrempel hebben die je zomaar zou kunnen verhogen om 'het land bestuurbaar te houden' wordt al veel langer geplugd. Die mensen redeneren namelijk vanuit het idee dat we een zetelverdeling moeten hebben die voor de regering makkelijk is, ipv dat de zetelverdeling van de kiezers is en de politici het daar maar mee te doen hebben.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sorry, was ik daarmee in de war.
Lijkt mij Surinaamse kledingdracht...quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:41 schreef Magister_Artium het volgende:
Komt Sylvana Simons net onder de douche vandaan of zo?
Hardblauw... Krijg het er koud van!quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:39 schreef JaapKroket het volgende:
Mijn god wat ziet die kaag er uit. Wat een poppenkast al die hoeden
Ruim 5,5 uur spreektijd, en dat is dus zonder interrupties. Daarna is het de bedoeling dat broeder Rutte op elke zin reageert. En dan nog de tweede termijnen, dus wie wil, kan zich tot donderdag vermaken.quote:
Pietertje is om half drie 's nachts aan de beurt denk ik.quote:
Heb je na Ouwehand alle relevante partijen gehad, moet je nog ruim 2 uur gezwets aanhoren (en een paar verstandige woorden als verder iedereen al slaapt)quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:03 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ruim 5,5 uur spreektijd, en dat is dus zonder interrupties. Daarna is het de bedoeling dat broeder Rutte op elke zin reageert. En dan nog de tweede termijnen, dus wie wil, kan zich tot donderdag vermaken.
De bijdrage van Van der Staaij zal, ondanks de middeleeuwse standpunten van zijn partij, toch wel weer vermakelijk zijn verwacht ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je na Ouwehand alle relevante partijen gehad, moet je nog ruim 2 uur gezwets aanhoren (en een paar verstandige woorden als verder iedereen al slaapt)
Tijdens zijn bijdrage heb ik een pauze gepland, nou maar hopen dat ze zo slim zijn om hun interrupties niet aan hem te verspillen (maar ik gok dat die dan al wel grotendeels op zijn).quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:20 schreef -XOR- het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd in welke hoedanigheid T.H.P. de oorlog er nu weer weet bij te slepen.
Als dat zo is, is dat vrij absurd. Sinds wanneer gaan volksvertegenwoordigers elkaar dwingen om in een debat mee te doen? Wilders gaat over de vertegenwoordiging van de PVV, niet die van andere partijen.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:56 schreef JohnBercow het volgende:
Present
Sowieso begint Wilders met een punt van orde over het feit dat Kaag niet mee doet aan de APB
Dat zou debiel zijn, dus dat lijkt me voor Geert niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:56 schreef JohnBercow het volgende:
Sowieso begint Wilders met een punt van orde over het feit dat Kaag niet mee doet aan de APB
Punt van orde zie ik niet gebeuren, maar hij zal er wel een slinkse opmerking over makenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:02 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat vrij absurd. Sinds wanneer gaan volksvertegenwoordigers elkaar dwingen om in een debat mee te doen? Wilders gaat over de vertegenwoordiging van de PVV, niet die van andere partijen.
Alles voor de show.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zou debiel zijn, dus dat lijkt me voor Geert niet onwaarschijnlijk.
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:56 schreef JohnBercow het volgende:
Vorig jaar waren er heel veel interrupties op Wilders, er zijn ook jaren dat hij 0 keer is geïnterrumpeerd.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:14 schreef papert het volgende:
Geert 25 minuten spreektijd, en dan nog talloze interrupties omdat iedereen op zijn eigen manier wil zeggen wat een schande het is wat hij zegt.
Wordt na de lunch pas interessant denk ik.
Interrupties kunnen niet in blokjes, dat is voor morgen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:18 schreef JohnBercow het volgende:
Als Bergkamp interrupties gaat beperken en in blokjes gaat doen wordt het voor het publiek een lange zit.
quote:
Ja, dat moet nog steeds. Gebeurt ook in kerken e.d. nog steeds.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat gepoets van de mic etc... mot dat nog steeds?
Het is toch allang bewezen dat het nix uitmaakt?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat moet nog steeds. Gebeurt ook in kerken e.d. nog steeds.
Ja wat een inbrengquote:Op woensdag 22 september 2021 10:25 schreef TomWaits het volgende:
"Als de meerderheid het ermee eens is, steun ik het verzoek", aldus Den Haan. Mens, dankzij jou kan er een meerderheid komen of niet en je besluit zelf.
Hoi geertquote:Op woensdag 22 september 2021 10:25 schreef Aurelius het volgende:
Dit gaat toch nergens over.
Kut-Klaver.
Die is er niet als kamerlid omdat ze bij het maken van de begroting nog lid was van het kabinet. Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:29 schreef Bocaj het volgende:
Waar is Kaag? Zou ze nu niet in de kamer moeten zijn? Of laat ze het over aan Jetten?
Oké, had ik ff gemist... Ik lees ook alleen de T.quote:
Die is idd wel op pad gestuurd om steun te zoeken... Je zou het ook 'ritselen' kunnen noemen!quote:
Wat zouden we moeten zonder KeesGODquote:Op woensdag 22 september 2021 10:34 schreef Hanca het volgende:
Omtzigt zat er inderdaad weer helemaal naast, zoals Van der Staaij duidelijk zegt.
Ben je simpel ofzo, ik heb het je net verteld?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij mag als 1st beginnen als vanouds!
Haha @:vomy waar is Kaag?
Jawel hoor, dat snapt hij heel goed. Zijn tokkieachterban wordt op haar wenken bediend.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:38 schreef Hanca het volgende:
Wilders gaat vragen stellen aan de D66 fractie, ipv aan het kabinet? Snapt hij na 25 jaar nog steeds niet hoe het werkt?
Hij snapt het prima. Hij snapt ook dat deze act gewoon aanslaat bij z'n achterban.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:38 schreef Hanca het volgende:
Wilders gaat vragen stellen aan de D66 fractie, ipv aan het kabinet? Snapt hij na 25 jaar nog steeds niet hoe het werkt?
Wilders snapt het ook niet!quote:Op woensdag 22 september 2021 10:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ben je simpel ofzo, ik heb het je net verteld?
Wilders is een van de betere debatters. Hij weet dondersgoed wat hij doetquote:Op woensdag 22 september 2021 10:38 schreef Hanca het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is dan ook een schreeuwende debiel, daar zou ik me niet aan spiegelen als ik jou was.
Vrij doorzichtig frame inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat hele ''sterke vrouw'' frame begint toch ook wel vermoeiend te worden.
Ik vind Jetten dit best goed doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:42 schreef Aurelius het volgende:
Jette discussieert als de gemiddelde Kaag-fan hier op Fok! Wat treurig.
Ah de gemiddelde Wilders-fan met een vast riedeltjequote:Op woensdag 22 september 2021 10:42 schreef Aurelius het volgende:
Je stelt een vraag waar je allang het antwoord op had kunnen hebben, vervolgens stelt die idioot in de kamer dezelfde vraag en dan kom je mij daar mee lastig vallen. Ontgroei de kleuterleeftijd eens en kweek een geheugen zodat je mensen niet in dit soort korsakovrituelen hoeft te trekken.quote:
Hoe moet hij dan reageren op deze clowneske act van wildersquote:Op woensdag 22 september 2021 10:42 schreef Aurelius het volgende:
Hij ontkent geen enkele van de verwijten die Wilders aan Kaag maakt.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Jetten dit best goed doen.
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij ontkent geen enkele van de verwijten die Wilders aan Kaag maakt.
Wat?!quote:Op woensdag 22 september 2021 10:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wel wat er aan de hand is natuurlijk. Zoals de gemiddelde Kaag-obsessant - reken jezelf er vooral ook bij - op FOK dezelfde afwijking heeft als Wilders, namelijk dat ze niet tegen vrouwen kunnen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:42 schreef Aurelius het volgende:
Bwaaaaahaaaaa...Wilders is geobsedeert door Kaag. Kan niet tegen sterke vrouwen.
Ja, niet interrumperen en zelfs eigenlijk tijdens zijn speech de kamer verlaten, tijd voor koffie.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Al zou je Greet eigenlijk gewoon een half uur moeten laten raaskallen en daarna alleen een 'oké Hans,dank je' noteren.
watquote:Op woensdag 22 september 2021 10:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Eens, dat kun je Wilders wel toevertrouwen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Als Kaag er wel had gestaan had Wilders de lijn gekozen van 'oh, u staat hier gewoon terwijl u weggestuurd bent'?
Het is zo doorzichtig.
En dan +10 zetels voor de PVV bij de nieuwe verkiezingen ergens in het najaar.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, niet interrumperen en zelfs eigenlijk tijdens zijn speech de kamer verlaten, tijd voor koffie.
Zoveel mensen zijn er niet met een laag iq.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:45 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En dan +10 zetels voor de PVV bij de nieuwe verkiezingen ergens in het najaar.
Ja, tuurlijk. Het draait gewoon om schreeuwen en wanhopig ophef proberen te veroorzaken. Maar ja, dit werkt toch niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Als Kaag er wel had gestaan had Wilders de lijn gekozen van 'oh, u staat hier gewoon terwijl u weggestuurd bent'?
Het is zo doorzichtig.
En dan?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:45 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En dan +10 zetels voor de PVV bij de nieuwe verkiezingen ergens in het najaar.
Die ga ik ook onthouden.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:47 schreef TomWaits het volgende:
Dedain66, die vind ik nog best leuk.
Doet een beetje denken aan Pechtold-Wilders, die maakten elkaar groter. Met dat verschil dat Kaag wat vaker denkt 'laat hem maar kletsen'.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilders krijgt Rutte niet weg dus richt hij zijn pijlen maar op Kaag
Dat wou ik ook net postenquote:
BINGO!quote:Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef DireStraits7 het volgende:
Alleen nog "tsunami migranten" en dan heb ik bingo!
https://eenvandaag.avrotr(...)orgaan-met-formatie/quote:Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef JohnBercow het volgende:
Hart van Nederland peiling zal vast niet heel representatief zijn
Ik zou me pas zorgen maken als de kijkers van Hart van Nederland het wel een mooi land vinden.quote:
Wat heb je gewonnen?quote:
Meet & Greet met Dion Grausquote:
Ging over dat "een meerderheid van de Nederlanders volgens een Hart van Nederland-peiling, ik citeer 'een kutland vinden'" ofzoiets.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef Smegma. het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)orgaan-met-formatie/
Zo kut dat de halve wereld hierheen wil "vluchten"quote:
Bron?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:52 schreef Aurelius het volgende:
Jette gaat zuigen op één detail om op het hele (terechte) verhaal onderuit te halen.
Leg anders eens uit hoe je de woningcrisis gaat oplossen als er 1.200 asielzoekers per week binnenkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |