quote:
Ja, dat moet nog steeds. Gebeurt ook in kerken e.d. nog steeds.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat gepoets van de mic etc... mot dat nog steeds?
Het is toch allang bewezen dat het nix uitmaakt?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat moet nog steeds. Gebeurt ook in kerken e.d. nog steeds.
Ja wat een inbrengquote:Op woensdag 22 september 2021 10:25 schreef TomWaits het volgende:
"Als de meerderheid het ermee eens is, steun ik het verzoek", aldus Den Haan. Mens, dankzij jou kan er een meerderheid komen of niet en je besluit zelf.
Hoi geertquote:Op woensdag 22 september 2021 10:25 schreef Aurelius het volgende:
Dit gaat toch nergens over.
Kut-Klaver.
Die is er niet als kamerlid omdat ze bij het maken van de begroting nog lid was van het kabinet. Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:29 schreef Bocaj het volgende:
Waar is Kaag? Zou ze nu niet in de kamer moeten zijn? Of laat ze het over aan Jetten?
Oké, had ik ff gemist... Ik lees ook alleen de T.quote:
Die is idd wel op pad gestuurd om steun te zoeken... Je zou het ook 'ritselen' kunnen noemen!quote:
Wat zouden we moeten zonder KeesGODquote:Op woensdag 22 september 2021 10:34 schreef Hanca het volgende:
Omtzigt zat er inderdaad weer helemaal naast, zoals Van der Staaij duidelijk zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |