Ruim 5,5 uur spreektijd, en dat is dus zonder interrupties. Daarna is het de bedoeling dat broeder Rutte op elke zin reageert. En dan nog de tweede termijnen, dus wie wil, kan zich tot donderdag vermaken.quote:
Pietertje is om half drie 's nachts aan de beurt denk ik.quote:
Heb je na Ouwehand alle relevante partijen gehad, moet je nog ruim 2 uur gezwets aanhoren (en een paar verstandige woorden als verder iedereen al slaapt)quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:03 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ruim 5,5 uur spreektijd, en dat is dus zonder interrupties. Daarna is het de bedoeling dat broeder Rutte op elke zin reageert. En dan nog de tweede termijnen, dus wie wil, kan zich tot donderdag vermaken.
De bijdrage van Van der Staaij zal, ondanks de middeleeuwse standpunten van zijn partij, toch wel weer vermakelijk zijn verwacht ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je na Ouwehand alle relevante partijen gehad, moet je nog ruim 2 uur gezwets aanhoren (en een paar verstandige woorden als verder iedereen al slaapt)
Tijdens zijn bijdrage heb ik een pauze gepland, nou maar hopen dat ze zo slim zijn om hun interrupties niet aan hem te verspillen (maar ik gok dat die dan al wel grotendeels op zijn).quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:20 schreef -XOR- het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd in welke hoedanigheid T.H.P. de oorlog er nu weer weet bij te slepen.
Als dat zo is, is dat vrij absurd. Sinds wanneer gaan volksvertegenwoordigers elkaar dwingen om in een debat mee te doen? Wilders gaat over de vertegenwoordiging van de PVV, niet die van andere partijen.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:56 schreef JohnBercow het volgende:
Present
Sowieso begint Wilders met een punt van orde over het feit dat Kaag niet mee doet aan de APB
Dat zou debiel zijn, dus dat lijkt me voor Geert niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:56 schreef JohnBercow het volgende:
Sowieso begint Wilders met een punt van orde over het feit dat Kaag niet mee doet aan de APB
Punt van orde zie ik niet gebeuren, maar hij zal er wel een slinkse opmerking over makenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:02 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat vrij absurd. Sinds wanneer gaan volksvertegenwoordigers elkaar dwingen om in een debat mee te doen? Wilders gaat over de vertegenwoordiging van de PVV, niet die van andere partijen.
Alles voor de show.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zou debiel zijn, dus dat lijkt me voor Geert niet onwaarschijnlijk.
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:56 schreef JohnBercow het volgende:
Vorig jaar waren er heel veel interrupties op Wilders, er zijn ook jaren dat hij 0 keer is geïnterrumpeerd.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:14 schreef papert het volgende:
Geert 25 minuten spreektijd, en dan nog talloze interrupties omdat iedereen op zijn eigen manier wil zeggen wat een schande het is wat hij zegt.
Wordt na de lunch pas interessant denk ik.
Interrupties kunnen niet in blokjes, dat is voor morgen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:18 schreef JohnBercow het volgende:
Als Bergkamp interrupties gaat beperken en in blokjes gaat doen wordt het voor het publiek een lange zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |