SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Hij gedraagt zich nog steeds alsof die tegen zijn mid-lifecrisis aanschuurt terwijl die zo'n beetje de jongste is hierquote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
je doet net of je hem niet gelooft
Niet alleen in zin gebit hoor..quote:Op maandag 20 september 2021 09:14 schreef Haags het volgende:
Mart Hoogkamer zwemt de hele dag in bacardi lemon, die moet ook vaak gaatjes in zijn gebit hebben.
@Ama is de jongste tochquote:Op maandag 20 september 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich nog steeds alsof die tegen zijn mid-lifecrisis aanschuurt terwijl die zo'n beetje de jongste is hier
quote:Op maandag 20 september 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
ik had van de week warme chocolademelk gemaakt met kokosmelk
En vaak niet eens Chineesquote:Op maandag 20 september 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chinees voedsel in NL is toch helemaal niet zo heet ?
Heh, apart wel. Oh well, gewoon apart zetten dan.quote:Op maandag 20 september 2021 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee ze zei zelf al dat die vulling in januari weer eruit gaat, ze slijpen je kies helemaal klein.
Omdat je het topic open hebt?quote:
Haha, nee.. meer een beetje vernederlandst.quote:Op maandag 20 september 2021 09:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En vaak niet eens Chinees
Mind = blownquote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je het topic open hebt?
Ew, kokos.quote:Op maandag 20 september 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
ik had van de week warme chocolademelk gemaakt met kokosmelk
Niet eens perse vernederlandst, maar gewoon Indo.quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, nee.. meer een beetje vernederlandst.
Maar goed.. ik zit ook helemaal niet te wachten op kippenvoeten of hanenkammen
nee ik heb niks gewijzigdquote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je ze uitstaan misschien??
ik had een quote in een ander topic maar die kwam niet hier omhoogquote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je het topic open hebt?
jonge godin jijquote:
kokosquote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ew, kokos.
[..]
Niet eens perse vernederlandst, maar gewoon Indo.
Veel van wat wij hier Chinees noemen is ook nog eens indonesisch. Omdat die restaurants meestal CHinees-INdonesische restaurants zijn/waren.quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oei even lezen en dan naar werk.quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Nu maar raden waarom die kerel met zijn verkeerde schedel haar vermoord heeft.
https://www.nu.nl/buitenl(...)an-gabby-petito.html
Hmm. Ach, als het foutloos werkte, was het geen Fok natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik heb niks gewijzigd
[..]
ik had een quote in een ander topic maar die kwam niet hier omhoog
quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik heb niks gewijzigd
[..]
ik had een quote in een ander topic maar die kwam niet hier omhoog
Aal, Chinees voedsel zit vaak van die snotterige aal in.quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grand Teton is wel een prachtige plekquote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Ja deels waar, ik had ooit een documentaire over babi pangang gezien en ze hadden in Indonesië daar nog niet van gehoord in de uitvoering die Nederlanders hadden.quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ew, kokos.
[..]
dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 20 september 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm. Ach, als het foutloos werkte, was het geen Fok natuurlijk.
Ja, dat wist ik, maar is ook logisch.. kijken waar de meeste winst te behalen valt.quote:Op maandag 20 september 2021 09:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel van wat wij hier Chinees noemen is ook nog eens indonesisch. Omdat die restaurants meestal CHinees-INdonesische restaurants zijn/waren.
Eeeeuhm... palingbeestjes?quote:Op maandag 20 september 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aal, Chinees voedsel zit vaak van die snotterige aal in.
quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja en dan die 'moslims' in Indonesië die geen varkensvlees eten maar voor Babi Pangang een uitzondering maakten, 6 keer per weekquote:Op maandag 20 september 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja deels waar, ik had ooit een documentaire over babi pangang gezien en ze hadden in Indonesië daar nog niet van gehoord in de uitvoering die Nederlanders hadden.Ze hadden wel zoiets vergelijkbaars.
quote:Op maandag 20 september 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan die 'moslims' in Indonesië die geen varkensvlees eten maar voor Babi Pangang een uitzondering maakten, 6 keer per week
glazen vallen niet op als Allah kijkt. Flessen welquote:Op maandag 20 september 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
alle principes het raam uit.
Nu kende ik ook een moslim die ineens aan de alcohol ging en omdat het een glas was: "mocht het wel."
??
Ja zie mijn editquote:Op maandag 20 september 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
alle principes het raam uit.
Nu kende ik ook een moslim die ineens aan de alcohol ging en omdat het een glas was: "mocht het wel."
??
NB volgens mij is dat dezelfde uitzending die ik ook heb gezien.
Varkenssnuitenquote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Awwwquote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Tonijnoogballen.quote:
Ja daar wil je wel dood gevonden worden?quote:Op maandag 20 september 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grand Teton is wel een prachtige plek
Er zit in Wageningen een Indonesisch verpleegtehuis en m'n zus moest daar weleens medicijnen brengen en daar rook het altijd zo lekker naar het etenquote:Op maandag 20 september 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja deels waar, ik had ooit een documentaire over babi pangang gezien en ze hadden in Indonesië daar nog niet van gehoord in de uitvoering die Nederlanders hadden.Ze hadden wel zoiets vergelijkbaars.
lijk ik wel ineens heel belangrijkquote:Op maandag 20 september 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je over een half uur twintig alerts, dat heb ik altijd.
Acuut zin in spekkoekquote:Op maandag 20 september 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit in Wageningen een Indonesisch verpleegtehuis en m'n zus moest daar weleens medicijnen brengen en daar rook het altijd zo lekker naar het eten
In China eten ze gewoon alles dat in je mond pastquote:Op maandag 20 september 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tonijnoogballen.
Oh wacht, dat is meer Japans, geloof ik.
Zolang het geen panda is. Maar zodra die niet meer bedreigd is ooit dan gaat die ook gewoon op het bord.quote:Op maandag 20 september 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In China eten ze gewoon alles dat in je mond past
Oh, ja, klopt.quote:Op maandag 20 september 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Varkenspiemels, vond het nog redelijk smaken ook tot ik vroeg wat het wasquote:Op maandag 20 september 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tonijnoogballen.
Oh wacht, dat is meer Japans, geloof ik.
Dat ook weer niet, maar als het dan toch moet is het wel een mooie plekquote:Op maandag 20 september 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar wil je wel dood gevonden worden?
ik ookquote:
Ruikt het daar niet naar spruitjes in de lift, zoals bij mijn oma?quote:Op maandag 20 september 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit in Wageningen een Indonesisch verpleegtehuis en m'n zus moest daar weleens medicijnen brengen en daar rook het altijd zo lekker naar het eten
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 20 september 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruikt het daar niet naar spruitjes in de lift, zoals bij mijn oma?
Ik ook maar de Chinees is op vakantie hierquote:
ja hier ookquote:Op maandag 20 september 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Chinees hier is op maandag dicht blijkbaar
Ik volg een youtubekanaal van een meisje uit Cambodja en daar komen ook heel wat aparte dingen voorbij.quote:Op maandag 20 september 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In China eten ze gewoon alles dat in je mond past
Zo'n panda is teveel verdienmodel, dat is net zoiets als de kip met de gouden eieren slachtenquote:Op maandag 20 september 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang het geen panda is. Maar zodra die niet meer bedreigd is ooit dan gaat die ook gewoon op het bord.
Maar als je dat zegt ben je racistisch.
Kwekzoute groentesoepquote:Op maandag 20 september 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruikt het daar niet naar spruitjes in de lift, zoals bij mijn oma?
Als je een Chinees een gefrituurde plank laminaat in een sausje van dikke bleek geeft vinden ze het nog een delicatessequote:Op maandag 20 september 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik volg een youtubekanaal van een meisje uit Cambodja en daar komen ook heel wat aparte dingen voorbij.
quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een Chinees een gefrituurde plank laminaat in een sausje van dikke bleek geeft vinden ze het nog een delicatesse
De fietsenmakers ook, zou er een verband zijn?quote:
Op de Kantonese markt heb ik meer dieren gezien dan in welke dierentuin dan ook.quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een Chinees een gefrituurde plank laminaat in een sausje van dikke bleek geeft vinden ze het nog een delicatesse
quote:Op maandag 20 september 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de Kantonese markt heb ik meer dieren gezien dan in welke dierentuin dan ook.
misschien gaan ze met z'n allen uit etenquote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De fietsenmakers ook, zou er een verband zijn?
Spullen halen voor de rest van de week.quote:Op maandag 20 september 2021 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien gaan ze met z'n allen uit eten
Mooi is dat ze dan zeggen, ja tijgers doen we hier niet aan want die zijn beschermd, loop je een zijstraatje in en dan zie je honderden tijgervellen en klauwen en bakken vol met tijgervlees.quote:
zou ook een optie kunnen zijn jaquote:Op maandag 20 september 2021 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spullen halen voor de rest van de week.
Met haaien toch ook. Loop even de hoek om in een oud steegje en daar kun je haaienvinnen uit tonnen scheppen.quote:Op maandag 20 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat ze dan zeggen, ja tijgers doen we hier niet aan want die zijn beschermd, loop je een zijstraatje in en dan zie je honderden tijgervellen en klauwen en bakken vol met tijgervlees.
Wel scharreltijger toch?quote:Op maandag 20 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat ze dan zeggen, ja tijgers doen we hier niet aan want die zijn beschermd, loop je een zijstraatje in en dan zie je honderden tijgervellen en klauwen en bakken vol met tijgervlees.
Haaienvin, binnenband, zelfde idee.quote:
ik heb niet standaard een reserve haaienvin bij me..quote:Op maandag 20 september 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haaienvin, binnenband, zelfde idee.
walvissen schijnt ook een gevoelig puntje te zijnquote:Op maandag 20 september 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Sta je in zo'n Chinese dierentuin, hebben ze een hele expositie over haaien en dat ze worden bedreigd. Nergens wordt iets gezegd over haaienvinnensoep.
VREET ZE DAN NIET OP.
Dagschotel in de dierentuin: haaievinnensoepquote:Op maandag 20 september 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Sta je in zo'n Chinese dierentuin, hebben ze een hele expositie over haaien en dat ze worden bedreigd. Nergens wordt iets gezegd over haaienvinnensoep.
VREET ZE DAN NIET OP.
zelfde textuur waarschijnlijkquote:Op maandag 20 september 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haaienvin, binnenband, zelfde idee.
Ze hebben zo'n beroemde enorme vlindertuin vlakbij Suzhou maar alle vlinders zijn daar met speldjes op stukjes karton gepriktquote:Op maandag 20 september 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
VREET ZE DAN NIET OP.
Mijn god.quote:Op maandag 20 september 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beroemde enorme vlindertuin vlakbij Suzhou maar alle vlinders zijn daar met speldjes op stukjes karton geprikt
Zou zonde zijn als je middagsnack zou wegvliegen natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beroemde enorme vlindertuin vlakbij Suzhou maar alle vlinders zijn daar met speldjes op stukjes karton geprikt
Wordt 18 graden vandaagquote:
Hou op.quote:Op maandag 20 september 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Maar ook gewoon ontelbare puppy's daar op de markt in Kanton.
Voor deze ene keer ben ik het met je eensquote:
Geen kittens?quote:Op maandag 20 september 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Maar ook gewoon ontelbare puppy's daar op de markt in Kanton.
Lekker temperatuurtje om te sporten vanavond.quote:
Die zijn compleet weggekropen natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 20 september 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
VREET ZE DAN NIET OP.
Tijd voor een lange verwenkoffiepauze.quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja tuurlijk, anders kapt mijn tweede beeldscherm er ook mee
Uhm heb wek vaker gelijk hoorquote:Op maandag 20 september 2021 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor deze ene keer ben ik het met je eens
quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd voor een lange verwenkoffiepauze.
korte broekenweerquote:
vanavond zal het wel weer 14 graden wordenquote:Op maandag 20 september 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker temperatuurtje om te sporten vanavond.
Oh, maar ik heb van half zeven tot half acht training, dan is het nog licht.quote:Op maandag 20 september 2021 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanavond zal het wel weer 14 graden worden
ja dat is wel lekker. ik denk dat ik vanavond nog even ga trainen maar dan zal het wel donker zijnquote:Op maandag 20 september 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb van half zeven tot half acht training, dan is het nog licht.
Gat gebrand in je gat?quote:Op maandag 20 september 2021 10:24 schreef Haags het volgende:
Dat was een beheurlijke ontploffing op het toilet
Da's wel jammer ja.quote:Op maandag 20 september 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is wel lekker. ik denk dat ik vanavond nog even ga trainen maar dan zal het wel donker zijn
quote:Op maandag 20 september 2021 10:24 schreef Haags het volgende:
Dat was een beheurlijke ontploffing op het toilet
ik denk dat ik sowieso een lange broek aan doe vanavond.quote:Op maandag 20 september 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja.Ik moet er vooral aan denken dat ik ga slepen met jasjes/vestjes/evt een lange broek. Want op de fiets is het wel fris.
quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm heb wek vaker gelijk hoorvraag maar aan @:ltvdk
Zat in Japan bij zo'n tentje zag ik tiger meat op het menu staan, nou ja dat hing overal aangeplakt ook dus ik vroeg daarnaar, joh goofy's, beestjes zijn er bijna niet meer, niet slim om op te eten vind je wel? "Yes yes we know but this is old tiger, was almost dead"quote:Op maandag 20 september 2021 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haaienvinnensoep kan je ook zonder haaienvinnen maken
Nog even en ze gaan elkaar opeten, daar.quote:Op maandag 20 september 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat in Japan bij zo'n tentje zag ik tiger meat op het menu staan, nou ja dat hing overal aangeplakt ook dus ik vroeg daarnaar, joh goofy's, beestjes zijn er bijna niet meer, niet slim om op te eten vind je wel? "Yes yes we know but this is old tiger, was almost dead"
2022 is de introductie van soylent greenquote:Op maandag 20 september 2021 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan elkaar opeten, daar.
Op zich wel een oplossing voor de overbevolking.
Zelf maken danquote:
Ik vond er nog 40 in een laatje. Aangezien ik al jaren geen kerstkaarten meer verstuur denk ik dat ik hier voorlopig wel genoeg aan heb.quote:
Volgens mij smaakt Jap best vies.quote:Op maandag 20 september 2021 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan elkaar opeten, daar.
Op zich wel een oplossing voor de overbevolking.
Überhaupt nog aan kerstkaarten doen.quote:
Ik ga denk ik toch maar voor de korte broek. Is nogal een intensief traininkje, dus dat wordt wel warm zat.quote:Op maandag 20 september 2021 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik sowieso een lange broek aan doe vanavond.hoodie mee maar die zal na het opwarmen wel weer uit gaan
Mwah, denk dat ik liever voor Jap zou gaan dan een obese 'Murican.quote:Op maandag 20 september 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij smaakt Jap best vies.
Tonijn vs speklapje.quote:Op maandag 20 september 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik liever voor Jap zou gaan dan een obese 'Murican.
vet voegt smaak toequote:Op maandag 20 september 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik liever voor Jap zou gaan dan een obese 'Murican.
bij mij ligt het er aan hoeveel ik mezelf kan pushen of het heel intensief wordtquote:Op maandag 20 september 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Überhaupt nog aan kerstkaarten doen.
[..]
Ik ga denk ik toch maar voor de korte broek. Is nogal een intensief traininkje, dus dat wordt wel warm zat.
Koop ze altijd gewoon bij de Kruidvat enz. Maar verstuur ze sowieso nog nauwelijks.quote:
oh god, we gaan weer wc papier hamsterenquote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Door problemen met transport en de grote vraag naar karton vanwege het webwinkelen is er een tekort aan papierpulp. Dat wordt gebruikt in bijvoorbeeld luiers, wc-papier en wenskaarten.
Volgens mij las ik een paar weken geleden ook al zoiets zuurs uit de mond van uitgeverijen "ja mensen schijten blijkbaar liever dan dat ze lezen"quote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Door problemen met transport en de grote vraag naar karton vanwege het webwinkelen is er een tekort aan papierpulp. Dat wordt gebruikt in bijvoorbeeld luiers, wc-papier en wenskaarten.
Gewoon allebei tegelijkquote:Op maandag 20 september 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij las ik een paar weken geleden ook al zoiets zuurs uit de mond van uitgeverijen "ja mensen schijten blijkbaar liever dan dat ze lezen"
is wel zo makkelijkquote:Op maandag 20 september 2021 10:40 schreef Haags het volgende:
Tegenwoordig verstuur je gewoon in iedere appgroep (familie/vrienden/werk/sport en weet ik het wat) fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar.
Weet jij hoe laat Bridget Maasland?quote:Op maandag 20 september 2021 10:41 schreef liesje1979 het volgende:
Hahaha werd er omgeroepen dat mensen moeten stoppen met ruilen van plaatsen tot we in de lucht zijn ivm de balans in het vliegtuig, 2 seconden later gaat mijn buurman weg want hij wil naast zijn vriend zitten, okay... Nu heb ik een raamplaats en een lege stoel naast me 😀
Eerst lezen en dan afvegen?quote:Op maandag 20 september 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan niet, papiertekorten, je MOET kiezen.
Is ons vriendje nog steeds wegquote:Op maandag 20 september 2021 10:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat Bridget Maasland?
@:wereldgozer
Hongaren zijn wat minder chaotisch gelukkigquote:Op maandag 20 september 2021 10:41 schreef liesje1979 het volgende:
Hahaha werd er omgeroepen dat mensen moeten stoppen met ruilen van plaatsen tot we in de lucht zijn ivm de balans in het vliegtuig, 2 seconden later gaat mijn buurman weg want hij wil naast zijn vriend zitten, okay... Nu heb ik een raamplaats en een lege stoel naast me 😀
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op maandag 20 september 2021 10:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is ons vriendje nog steeds weg
Tijd voor een toilet met bidetquote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat fantastisch juist, kijk altijd mijn ogen uit 😀quote:Op maandag 20 september 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren zijn wat minder chaotisch gelukkig
Zie jequote:Op maandag 20 september 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eeehm ... ik bedoel, ja, ja ballie heeft wel vaker gelijk
hallo dikzakjequote:Op maandag 20 september 2021 10:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is ons vriendje nog steeds weg
Kerstkaarten worden duurder las ik net. Wij moeten ons vriendje @dud0r maar steunen want die 450 vriendinnen van hem krijgen op deze manier geen kerstkaart.quote:
40-45 euro zou beter zijn. dan kan er ook nog een doosje bonbons bijquote:Op maandag 20 september 2021 10:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Kerstkaarten worden duurder las ik net. Wij moeten ons vriendje @:dud0r maar steunen want die 450 vriendinnen van hem krijgen op deze manier geen kerstkaart.
Stort jij een euro?
Net als met je lichaam. Vadsig varken.quote:Op maandag 20 september 2021 10:51 schreef dud0r het volgende:
oh m'n quote en like meldingen zijn wel zichtbaar als m'n browser volledig staat maar niet als die op de helft van m'n scherm staat. wat een onzin
Ik hou niet van vetranden.quote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
vet voegt smaak toe
[..]
bij mij ligt het er aan hoeveel ik mezelf kan pushen of het heel intensief wordt
om deze vormen te behouden is hard dooretenquote:Op maandag 20 september 2021 10:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Net als met je lichaam. Vadsig varken.
ik heb geen trainer die achter me aan zit dus dat is wel een voordeel en een nadeel somsquote:Op maandag 20 september 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou niet van vetranden.
En da's het voordeel van deze training, als ik het te rustig aan doe, komt trainert wel achter me aan. Het is ook wel met gewicht/weerstand, maar effectief is het vooral cardio. Wel weer zin in, nu ik weer normaal kan lopen.
Ik alleen op de maandag hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen trainer die achter me aan zit dus dat is wel een voordeel en een nadeel soms
De grootste verandering ooit in de geschiedenis van de mens heeft zich de afgelopen anderhalf jaar versneld voltrokken, online winkelen in plaats van live winkelen, de hele containertransportwereld kraakt in zijn voegen daardoor, bovendien kopen armlastige Westerse mensen een hoop kutzooi bij de Actions van deze wereld, hebben ze ook wat leuks voor op het bijzettafeltje.quote:Op maandag 20 september 2021 11:14 schreef Recce het volgende:
Dat karton van een wenskaart kan toch nooit meer dan een paar cent aan grondstoffen kosten? Misschien wordt het een paar cent duurder, maar de kaart wordt straks natuurlijk 50 cent duurder of zo.
Niet dat ik ooit een kerstkaart verstuur.
Haat aan de Actionquote:Op maandag 20 september 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De grootste verandering ooit in de geschiedenis van de mens heeft zich de afgelopen anderhalf jaar versneld voltrokken, online winkelen in plaats van live winkelen, de hele containertransportwereld kraakt in zijn voegen daardoor, bovendien kopen armlastige Westerse mensen een hoop kutzooi bij de Actions van deze wereld, hebben ze ook wat leuks voor op het bijzettafeltje.
Want da's niet gewoon dure prullaria?quote:Op maandag 20 september 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keeps the tokkies out of The Beehive.
Dat komt van veel dichterbij dat spul meestal, toch?quote:Op maandag 20 september 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want da's niet gewoon dure prullaria?
Maar de dag is nog maar net begonnen.quote:Op maandag 20 september 2021 11:22 schreef Karzai het volgende:
Te weinig eten meegenomen alles is al op
Karzai begint altijd om 5 uur volgens mij.quote:Op maandag 20 september 2021 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de dag is nog maar net begonnen.
Precies, haal nog wel 2 stroopwafels uit de automaat voor bij de thee vanmiddagquote:Op maandag 20 september 2021 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de dag is nog maar net begonnen.
Er is bestond een vrees dat organismen uit de ruimte op aarde zich misschien grenzeloos zouden kunnen gaan vermenigvuldigen en de aarde zouden kunnen veranderen in een soort blob. Volgens mij gebeurt dat nu, maar dan met Actionmeuk die zich straks metershoog boven ons hoofd opstapelt.quote:Op maandag 20 september 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De grootste verandering ooit in de geschiedenis van de mens heeft zich de afgelopen anderhalf jaar versneld voltrokken, online winkelen in plaats van live winkelen, de hele containertransportwereld kraakt in zijn voegen daardoor, bovendien kopen armlastige Westerse mensen een hoop kutzooi bij de Actions van deze wereld, hebben ze ook wat leuks voor op het bijzettafeltje.
We kennen zijn dagschema behoorlijk goed jaquote:Op maandag 20 september 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Karzai begint altijd om 5 uur volgens mij.
Half acht vandaagquote:Op maandag 20 september 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Karzai begint altijd om 5 uur volgens mij.
De ontwerpen misschien, maar ik vrees dat er op veel van die spullen alsnog een "Made in China"-labeltje zit.quote:Op maandag 20 september 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat komt van veel dichterbij dat spul meestal, toch?
Nee, dat naaien ze in Portugal.quote:Op maandag 20 september 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Eerste wat ik random aanklik komt al uit Nederland, volgens mij.
https://www.debijenkorf.n(...)0031-749806003198002
Moest even zoeken maar de Snurk fabrieken staan in Portugal.quote:Op maandag 20 september 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ontwerpen misschien, maar ik vrees dat er op veel van die spullen alsnog een "Made in China"-labeltje zit.
Grootste geheim ooit is dat die labeltjes dan weer in Bangladesh genaaid worden door kindertjes van vier.quote:Op maandag 20 september 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ontwerpen misschien, maar ik vrees dat er op veel van die spullen alsnog een "Made in China"-labeltje zit.
You are fastquote:Op maandag 20 september 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat naaien ze in Portugal.
https://www.snurkamsterdam.com/nl/about-us-snurk
Die wist ik toevallig.quote:
Gut.quote:Op maandag 20 september 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Sonja Bakker stopt met d'r dieetboeken omdat ze de beschuldigingen zat isAlsof het de schuld is van anderen
Raar hysterisch huisvrouwenkippetje vind ik dat, kutvolk waar je het na 0,004 seconden aan afziet.quote:Op maandag 20 september 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Sonja Bakker stopt met d'r dieetboeken omdat ze de beschuldigingen zat isAlsof het de schuld is van anderen
Dan lees ik het in het Duitsquote:
Leuk!!quote:Op maandag 20 september 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Eerste wat ik random aanklik komt al uit Nederland, volgens mij.
https://www.debijenkorf.n(...)0031-749806003198002
Het is wel duidelijk dat ze hier uit de omgeving komt.quote:Op maandag 20 september 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar hysterisch huisvrouwenkippetje vind ik dat, kutvolk waar je het na 0,004 seconden aan afziet.
Guts guts.quote:
Oh ja, dat vond ik altijd zo'n zinloos gedoe op school. Dat leek me gewoon verzonnen om mensen bezig te houden.quote:Op maandag 20 september 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ok, niet echt een pennetje, dat maakte mijn herinnering ervan.
[ afbeelding ]
wij denken duidelijk aan heel ander gutsenquote:Op maandag 20 september 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ok, niet echt een pennetje, dat maakte mijn herinnering ervan.
[ afbeelding ]
Eh, het was tenminste geen gym.quote:Op maandag 20 september 2021 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat vond ik altijd zo'n zinloos gedoe op school. Dat leek me gewoon verzonnen om mensen bezig te houden.
Je kan het wel laten gutsen met zo'n guts.quote:Op maandag 20 september 2021 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij denken duidelijk aan heel ander gutsen
Dat is waar!quote:Op maandag 20 september 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, het was tenminste geen gym.
gekke mensen hier.quote:Op maandag 20 september 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan het wel laten gutsen met zo'n guts.
Ik hou wel van priegelen, dus sommige dingen vond ik daadwerkelijk leuk om te maken ook.quote:Op maandag 20 september 2021 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is waar!Maar dat was dan ook het enige voordeel.
Past wel goed bij gerrie d'r gut.quote:
Dit klinkt wel een beetje viezigquote:
quote:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPENDquote:Op maandag 20 september 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Was het eigenlijk al lunchgenot? @:haags
Ik vond 'm wel mooi.quote:Op maandag 20 september 2021 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje viezig
quote:Op maandag 20 september 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
hehequote:Op maandag 20 september 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
ik heb gerrie d'r gut nog nooit gezien.quote:
Op de basisschool vond ik het nog wel leuk dingen te knutselen. Toen kon ik zelfs breien.quote:Op maandag 20 september 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou wel van priegelen, dus sommige dingen vond ik daadwerkelijk leuk om te maken ook.
Kleien kon ik dan weer helemaal niets mee. Gore bende die nooit meewerkt.
Vast DHL. Die zijn te lui aan te bellen soms. Heb een keer het busje voorbij zien komen en kreeg daarna ook het bericht dat ik niet thuis was.quote:Op maandag 20 september 2021 11:56 schreef Haags het volgende:
U was niet thuis om uw pakketje in ontvangst te nemen.![]()
Uh jawel hoor. Heb alleen geen bel gehoord.
Och, ik heb het halve weekend mails van DHL gekregen dat ze niet konden afleveren. Wat klopte, daarom had ik nog vķķr het pakje op pad zou gaan de afleverdag naar vandaag gezet. Niet mijn schuld dat ze daar niets mee doen hoor, prutsers.quote:Op maandag 20 september 2021 11:56 schreef Haags het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2021 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Vast DHL. Die zijn te lui aan te bellen soms. Heb een keer het busje voorbij zien komen en kreeg daarna ook het bericht dat ik niet thuis was.
pffffquote:Op maandag 20 september 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik heb het halve weekend mails van DHL gekregen dat ze niet konden afleveren. Wat klopte, daarom had ik nog vķķr het pakje op pad zou gaan de afleverdag naar vandaag gezet. Niet mijn schuld dat ze daar niets mee doen hoor, prutsers.
Heb ik hier ook vaker gehad ja.quote:Op maandag 20 september 2021 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Vast DHL. Die zijn te lui aan te bellen soms. Heb een keer het busje voorbij zien komen en kreeg daarna ook het bericht dat ik niet thuis was.
Ik heb een keer met DHL of GLS (een van die twee) gehad dat ze keken naar hoeveel trappen ze moesten lopen en dat ze gewoon in een rechte lijn naar het ophaalpunt redenquote:Op maandag 20 september 2021 11:56 schreef Haags het volgende:
Op de middelbare moesten we er ineens "onderzoek" bij gaan doen. Schei toch uit, ik had toen al achterlijk veel contacturen, dus sommige vakken hadden gewoon pech.quote:Op maandag 20 september 2021 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Op de basisschool vond ik het nog wel leuk dingen te knutselen. Toen kon ik zelfs breien.Op de middelbare school had ik het gehad met handvaardigheid.
Ja, je zal moe worden van een beetje traplopen.quote:Op maandag 20 september 2021 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer met DHL of GLS (een van die twee) gehad dat ze keken naar hoeveel trappen ze moesten lopen en dat ze gewoon in een rechte lijn naar het ophaalpunt reden
quote:Op maandag 20 september 2021 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer met DHL of GLS (een van die twee) gehad dat ze keken naar hoeveel trappen ze moesten lopen en dat ze gewoon in een rechte lijn naar het ophaalpunt reden
Ik heb eigenlijk alleen nog vertrouwen in PostNL. DPD heeft twee keer m'n pakket gesloopt.quote:Op maandag 20 september 2021 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keer een blauwe vinvis bestellen om ze terug te pakken.quote:Op maandag 20 september 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Dat ze dingen niet naar boven tillen zonder lift, soit. Maar gewoon meteen doorrijden.
Ik wil daar de shipping niet van betalen.quote:Op maandag 20 september 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een blauwe vinvis bestellen om ze terug te pakken.
Onderzoek bij handvaardigheid klinkt heel irritant. Dat hadden we dan weer niet gelukkig. Wat voor contacturen had je? Ik deed wat vakken extra, waardoor ik soms op twee plekken tegelijkertijd moest zijn. Dan kon ik kiezen, tot grote frustratie van de leraren die hun eigen vak natuurlijk het belangrijkste vonden.quote:Op maandag 20 september 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de middelbare moesten we er ineens "onderzoek" bij gaan doen. Schei toch uit, ik had toen al achterlijk veel contacturen, dus sommige vakken hadden gewoon pech.
Ik heb er zelfs een abonnement.quote:Op maandag 20 september 2021 12:12 schreef Haags het volgende:
[..]zit er 1 continue flightradar te volgen
Huilie, huilie! Die mensen zouden nog klagen over geluidsoverlast als het oorlog was.quote:Defensie meldt dat er ‘10 tot 15 procent’ meer klachten over militaire toestellen zijn. Dat komt volgens woordvoerder Niels Vredegoor door de nieuwe F-35, meer militaire vluchten boven ons land én ‘corona-irritatie’. ,,Bellers zeggen dat de luchtmacht ‘maar gewoon doorging’ terwijl zij verplicht thuis moesten blijven.’'
ik heb de oven net aangezet voor een tandoori kipschotelquote:Op maandag 20 september 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat heb ik dit gemist.quote:Op maandag 20 september 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb de oven net aangezet voor een tandoori kipschotel
Haha ja wat slecht.quote:Op maandag 20 september 2021 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Huilie, huilie! Die mensen zouden nog klagen over geluidsoverlast als het oorlog was.
Op de middelbare had ik een paar jaar dat ik zo'n 38 lesuren had, letterlijk dagelijks van 8.25 tot 16.00 bezig. En echt veel keuzevakken had ik ook niet, gewoon veel uur per vak.quote:Op maandag 20 september 2021 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Onderzoek bij handvaardigheid klinkt heel irritant. Dat hadden we dan weer niet gelukkig. Wat voor contacturen had je? Ik deed wat vakken extra, waardoor ik soms op twee plekken tegelijkertijd moest zijn. Dan kon ik kiezen, tot grote frustratie van de leraren die hun eigen vak natuurlijk het belangrijkste vonden.
In de eerste week van de lockdown vorig jaar begonnen ze hier aan de overkant een oud pand te verbouwen. De mensen die erboven woonden werden helemaal gekquote:Op maandag 20 september 2021 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Huilie, huilie! Die mensen zouden nog klagen over geluidsoverlast als het oorlog was.
Ik heb toen ook wel eens gebeld naar de gemeente omdat ze in de buurt een parkje luidruchtig op aan het knappen waren, na een uurtje stopten ze welquote:Op maandag 20 september 2021 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de eerste week van de lockdown vorig jaar begonnen ze hier aan de overkant een oud pand te verbouwen. De mensen die erboven woonden werden helemaal gek
Stom gedoe. Zoveel uur per dag kun je je niet echt concentreren, dus dat is een beetje onzinnig.quote:Op maandag 20 september 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de middelbare had ik een paar jaar dat ik zo'n 38 lesuren had, letterlijk dagelijks van 8.25 tot 16.00 bezig. En echt veel keuzevakken had ik ook niet, gewoon veel uur per vak.
Dat kan ik me dan wel weer goed voorstellen, als je thuis moet werken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 september 2021 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de eerste week van de lockdown vorig jaar begonnen ze hier aan de overkant een oud pand te verbouwen. De mensen die erboven woonden werden helemaal gek
Makkelijk gehaaldquote:Op maandag 20 september 2021 12:32 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Angstaanjagend! Je zult er maar eentje tegenkomen in het wild!![]()
(Zou-ie de sprong gehaald hebben? Of toch natte vacht?)
Matige timing wel ja.quote:Op maandag 20 september 2021 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlucht terug naar Boedapest.quote:Op maandag 20 september 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond maar een dubbele whisky pakken om deze keiharde realiteit aan te kunnen.
Wanneer vertrek je naar Italië?quote:Op maandag 20 september 2021 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was net even weggeweest. Koffiedrinken bij de wijkinloop (buurthuisidee). Kom ik onderweg naar huis een collega tegen. Blijkbaar is het best druk op het werk vandaag, Ik dus
Over een maand pas.quote:Op maandag 20 september 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je naar Italië?
quote:Op maandag 20 september 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor net dat wéér een collega is vertrokken. Nog meer werk. Jeeh.
Gaat lekker daar.quote:Op maandag 20 september 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Even die ene putjeschick volblaffen met Hollandse goulash en met een grote glimlach weer terugvliegen.quote:Op maandag 20 september 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlucht terug naar Boedapest.
Ja doei.quote:Op maandag 20 september 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat zij al lang weer terug is in Vladivlostok hoorquote:Op maandag 20 september 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even die ene putjeschick volblaffen met Hollandse goulash en met een grote glimlach weer terugvliegen.
Ik ben die ene huilende clown in een verder leeg circusquote:Op maandag 20 september 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Not your monkeys not your circus.
There there .gifquote:Op maandag 20 september 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben die ene huilende clown in een verder leeg circus
Bleh. Naja, als de tijd op is, is 'ie op toch?quote:Op maandag 20 september 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet echt. Ook vlak voor de drukste periode van het jaar
quote:Op maandag 20 september 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het laatste verrimpelde trostomaatje in het ongezellige plastic bakje.quote:Op maandag 20 september 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe al twee banen. Denk dat ze hier vinden dat ik er ook wel drie kan doen.quote:Op maandag 20 september 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bleh. Naja, als de tijd op is, is 'ie op toch?
Betalen ze er dan ook driequote:Op maandag 20 september 2021 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe al twee banen. Denk dat ze hier vinden dat ik er ook wel drie kan doen.
Magic the Gathering. Is nooit mijn ding geweest. Zag ik wel intensief gespeeld worden op de middelbare schoolquote:Op maandag 20 september 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Heuy, ze hebben een kaart gemaakt van @:bitterbal
[ afbeelding ]
Die rimpels vallen mee, maar ik ben wel zo'n raar gevormde groente.quote:Op maandag 20 september 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het laatste verrimpelde trostomaatje in het ongezellige plastic bakje.
Zo'n mislukte schorseneer.quote:Op maandag 20 september 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die rimpels vallen mee, maar ik ben wel zo'n raar gevormde groente.
Kneusjesbox?quote:Op maandag 20 september 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zat gisteren in m'n poulequote:Op maandag 20 september 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Heuy, ze hebben een kaart gemaakt van @:bitterbal
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organicquote:Op maandag 20 september 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan een geinige toevoeging zijn in het juiste deck. Beetje prijzig misschien.quote:
Ja hoor, ik zal haar even op de trein zetten.quote:Op maandag 20 september 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik wattenschijfje een poosje lenen ter stressreductie?
mill kan wel goedkoper jaquote:Op maandag 20 september 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan een geinige toevoeging zijn in het juiste deck. Beetje prijzig misschien.
Ik heb een tijdje redelijk actief gespeeld, maar da's alweer even geleden.quote:Op maandag 20 september 2021 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Magic the Gathering. Is nooit mijn ding geweest. Zag ik wel intensief gespeeld worden op de middelbare school
Niet te vroeg anders krijg je caviapaté.quote:Op maandag 20 september 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal haar even op de trein zetten.
Knettert dat niet met die bovenleiding?quote:Op maandag 20 september 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat lekker zijn?quote:Op maandag 20 september 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te vroeg anders krijg je caviapaté.
quote:Op maandag 20 september 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Knettert dat niet met die bovenleiding?
Heeft ze een voordeelhamsterkaart?quote:Op maandag 20 september 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |