Varkenspiemels, vond het nog redelijk smaken ook tot ik vroeg wat het wasquote:Op maandag 20 september 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tonijnoogballen.
Oh wacht, dat is meer Japans, geloof ik.
Dat ook weer niet, maar als het dan toch moet is het wel een mooie plekquote:Op maandag 20 september 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar wil je wel dood gevonden worden?
ik ookquote:
Ruikt het daar niet naar spruitjes in de lift, zoals bij mijn oma?quote:Op maandag 20 september 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit in Wageningen een Indonesisch verpleegtehuis en m'n zus moest daar weleens medicijnen brengen en daar rook het altijd zo lekker naar het eten
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 20 september 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruikt het daar niet naar spruitjes in de lift, zoals bij mijn oma?
Ik ook maar de Chinees is op vakantie hierquote:
ja hier ookquote:Op maandag 20 september 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Chinees hier is op maandag dicht blijkbaar
Ik volg een youtubekanaal van een meisje uit Cambodja en daar komen ook heel wat aparte dingen voorbij.quote:Op maandag 20 september 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In China eten ze gewoon alles dat in je mond past
Zo'n panda is teveel verdienmodel, dat is net zoiets als de kip met de gouden eieren slachtenquote:Op maandag 20 september 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang het geen panda is. Maar zodra die niet meer bedreigd is ooit dan gaat die ook gewoon op het bord.
Maar als je dat zegt ben je racistisch.
Kwekzoute groentesoepquote:Op maandag 20 september 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruikt het daar niet naar spruitjes in de lift, zoals bij mijn oma?
Als je een Chinees een gefrituurde plank laminaat in een sausje van dikke bleek geeft vinden ze het nog een delicatessequote:Op maandag 20 september 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik volg een youtubekanaal van een meisje uit Cambodja en daar komen ook heel wat aparte dingen voorbij.
quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een Chinees een gefrituurde plank laminaat in een sausje van dikke bleek geeft vinden ze het nog een delicatesse
De fietsenmakers ook, zou er een verband zijn?quote:
Op de Kantonese markt heb ik meer dieren gezien dan in welke dierentuin dan ook.quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een Chinees een gefrituurde plank laminaat in een sausje van dikke bleek geeft vinden ze het nog een delicatesse
quote:Op maandag 20 september 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de Kantonese markt heb ik meer dieren gezien dan in welke dierentuin dan ook.
misschien gaan ze met z'n allen uit etenquote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De fietsenmakers ook, zou er een verband zijn?
Spullen halen voor de rest van de week.quote:Op maandag 20 september 2021 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien gaan ze met z'n allen uit eten
Mooi is dat ze dan zeggen, ja tijgers doen we hier niet aan want die zijn beschermd, loop je een zijstraatje in en dan zie je honderden tijgervellen en klauwen en bakken vol met tijgervlees.quote:
zou ook een optie kunnen zijn jaquote:Op maandag 20 september 2021 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spullen halen voor de rest van de week.
Met haaien toch ook. Loop even de hoek om in een oud steegje en daar kun je haaienvinnen uit tonnen scheppen.quote:Op maandag 20 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat ze dan zeggen, ja tijgers doen we hier niet aan want die zijn beschermd, loop je een zijstraatje in en dan zie je honderden tijgervellen en klauwen en bakken vol met tijgervlees.
Wel scharreltijger toch?quote:Op maandag 20 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat ze dan zeggen, ja tijgers doen we hier niet aan want die zijn beschermd, loop je een zijstraatje in en dan zie je honderden tijgervellen en klauwen en bakken vol met tijgervlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |